חנוכה באקסטרים – 10 רעיונות לבילוי בחופשת חנוכה

מי אמר שחנוכה זה חג רק של מופעים, הצגות ופסטיגלים? אז כדי להוכיח לכם שלא, ליקטנו עבורכם 10 רעיוניות מיוחדים להעביר את החג עם המון אקשן וחוויות באקסטרים- מתי פעם אחרונה ריחפתם בכדור פורח? כמה גבוהה תוכלו לטפס בדב הלבן? האם תצליחו לקלוע קרוב למטרה? איך אתם עם החלקה על הקרח? האם יצא לכם לגלוש על החול? בחג הזה יש לכם הזדמנות לבוא ולגלות…

חנוכה באקסטרים – אזימוט טיולי שטח עם ריינג’רים במרכז
אזימוט טרקטורונים מזמינים את כל המשפחה ליום כיף למשפחות עם פעילויות שונות לילדים החל ממסלולי ניווט בשטח עם טרקטורונים,טומקארים או ריינג’רים וטיולי אקסטרים בשבילים מאתגרים, תעלות, שלוליות, מדרגות סלע ונופים עוצרי נשימה, תצפיות יפות ומים בנחלים לאורך הטיול. במקום קיימות גם אפשרויות לינה שונות וארוחות בוקר.

לפרטים נוספים אודות אדימוט טיולי שטח…

פיינטבול איילת השחר
במתחם התיירות איילת השחר יתקיימו פעילויות לילדים בחנוכה- בין הפעילויות ירי למטרות בכדורי צבע או בנשפנים אינדיאנים, מבוך חידות בטבע, טרקטורונים חשמליים, טיולי אופניים וטיולי ג’יפים, נהיגה בטומקאר ועוד.  עבור הקטנטנים תוכלו לבקר בפארק קלמנטינה אקטיב פארק אטרקציות חדש לילדים הכולל פעילויות ירי למטרה, מתחם משחקי מחשבה, הפעלת מכוניות בשלט רחוק, מתחם יצירה ועוד.

 ירי למטרות לקטנטנים בקלמנטינה אקטיב. צילום: אלה מרקוביץ
ירי למטרות לקטנטנים בקלמנטינה אקטיב. צילום: אלה מרקוביץ

לפרטים נוספים אודות פיינטבול איילת השחר…

לפרטים נוספים אודות קלמנטינה אקטיב במעיין ברוך…

 

חנוכה באקסטרים על חבל דק – הדב הלבן
הדב הלבן הוא פארק אקסטרים מאתגר לילדים וגם לגדולים. במתחם תוכלו להתנסות בטיפוס על מתקנים שונים ולקבל טעימה מעולם הקרקס. בדב הלבן פארק חבלים עבק, מתקן קפיצת בנג’י, טרמפולינות אולימפיות, קירות טיפוס, נדנדות ענק, ג’מבורי לפעוטות ועוד.

נדנדת ענק בדב הלבן. צילום: הדב הלבן
נדנדת ענק בדב הלבן. צילום: הדב הלבן

 

כדור פורח בתל אביב
מתי בפעם האחרונה הרגשתם כמו ציפור? הכדור הפורח בתל אביב, חוויה מרגשת וחד פעמית מזמין אתכם להגיע ולראות את תל אביב ואת ערי המרכז ממבט הציפור בגובה של 120 מטר. ניתן לערוך אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, הצעות נישואין ועוד.

צילום: הכדור הפורח בתל אביב
צילום: הכדור הפורח בתל אביב

לפרטים נוספים אודות הכדור הפורח בתל אביב…

החלקה על הקרח במתחם ICE PEAKS בחולון
היכל הקרח בחולון מזמין את הילדים ההורים והחברים בחג החנוכה להחליק על הקרח בכיף ובהנאה יחד. בהיכל משטח החלקה חצי אולימפי, אולמות לימי הולדת וימי גיבוש, טריבונות לצופים ועוד. מעבר לפעילות הרגילה יתקיימו מופעי החלקה אומנותית ומפגש מעריצים של כוכבי סדרת הילדים הבנים והבנות הכולל צילומי סלפי והגרלות נושאות פרסים כמו כרטיסיית כניסות להיכל, נעלי החלקה, מצלמת גו פרו ועוד.

הופעות החלקה אומנותית בהיכל. צילום: היכל הקרח
הופעות החלקה אומנותית בהיכל. צילום: היכל הקרח

לפרטים נוספים אודות פעילויות חנוכה במתחם אייס פיקס בחולון…

גלישה על החול – דרור במדבר
תודו שעוד לא שמעתם על זה אבל זה קיים. בישראל אין הרבה שלג ולכן הזדמנויות הגלישה כאן מעט מצומצות, אז למה לא לנצל את כל החול שיש מסביב? המבקרים שיגיעו לנגב יוכלו לגלות ולהתנסות בפעילות אקסטרים חוויתית ומיוחדת במינה, גלישת חולות על דיונות ענק בהר הנגב עם אפשרויות גלישה שונות- עמידה, ישיבה, חצי עמידה או שכיבה. במקום גם מתחם זולה למנוחה ולהתרשמות מהנוף.

גלישת חול במדבר.צילום: דרור בן אור
גלישת חול במדבר.צילום: דרור בן אור

לפרטים נוספים אודות דרור במדבר- גלישת חולות בנגב…

פיינטבול וקארטינג בגיימלנד שפיים
מתחם הפיינטבול והאטרקציות גיימלנד בשפיים הנו פארק אתגרי הכולל פיינטבול מקצועי, מסלול תחרויות לקרטינג פדלים, מתחם ירי בכדורי צבע, מתחם חץ וקשת, הממוקמים לצידו של פארק המים שפיים. מעבר לפעילות הרגילה בגיימלנד פיינטבול שפיים יתקיימו פעילויות חנוכה לילדים הכוללות השתתפות בהגרקלות יומיות הנושאות פרסים ומבצעים מיוחדים ברכישת כרטיסים.

צילום: גיימלנד
טרקטורונים ברחבי הפארק. צילום: גיימלנד

אקסטרים מעל הכנרת – חוויות שטח באמנון
קמפינג חוויות שטח במושב אמנון שמעל הכנרת מזמין את המשפחות שמגיעות לבקר ולטייל באיזור לקמפינג אקסטרים חוויתי עם אפשרויות לינה שונות החל מאוהלים ועד קרוואנים חדישים ומאובזרים מאלף ועד תו. הילדים יוכלו להנות בקמפינג באמנון מפינת חי וטיולי טרקטורונים בנהיגה עצמית במסלול חוויתי במיוחד.

חוויות שטח במושב אמנון- הקרוואנים
חוויות שטח במושב אמנון- הקרוואנים

לפרטים נוספים אודות חוויות שטח במושב אמנון…

מתחם האקסטרים של חוות גאלופה
חוות גאלופה ממוקמת במיקום מרוחק מהעיר, בסביבה פסטורלית בה מתקיימים שיעורי רכיבה לקהל הרחב- רכיבה ספורטיבית, רכיבה טיפולית ורכיבה בשטח. בנוסף, בקרבת החווה, בגני יהודה פועל מתחם אקסטרים מוטורי ופעילויות חץ וקשת לילדים בשם ארצ’רי תג. במתחם טרטורוני שטח, רכיבה על אופנועי טריאל ואופניי פושבייק, פינת משחקים לילדים, פעילויות חץ וקשת לכל המשפחה ועוד.

סוסים חצים וקשתות בארצ'רי תג.
סוסים חצים וקשתות בארצ’רי תג.

לפרטים אודות חוות גאלופה בבני עטרות…

לפרטים אודות ארצ’רי תג…

צוק מנרה
למחפשים אטרקציות באקסטרים בצפון לא כדאי לפספס את צוק מנרה שמציע חצי יום של פעילויות אקשן לילדים ולכל המשפחה כמו קיר טיפוס, נסיעה ברכבל, אומגה, סנפלינג, מזחלות אקסטרים במורדות ההר ותצפית מרשימה אל עמק החולה והחרמון (שאולי יהיה מושלג).

הרכבל בצוק מנרה
הרכבל בצוק מנרה

לפרטים נוספים אודות פעילויות אקסטרים בצוק מנרה…

 

למדריך אירועי חנוכה המלא לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה