מחפשים דילים לאילת? תכירו את חבילת אילת לחורף

דילים לאילת, חבילת אילת, טיסות ארקיע לאילת, חורף 2017, חורף 2018
החוף של מוש

מחפשים דילים לאילת? תעצרו הכל ותזמינו: חבילת אילת של החורף שתפתח בקרוב, תיקח אתכם לחופשה משפחתית באילת במחיר משתלם במיוחד הכולל טיסות ארקיע לאילת וחזרה, לינה ל-2 לילות בסוף שבוע, ארוחות בוקר במלון, ארוחות ערב במסעדות העיר ואפילו בילוי באטרקציות לילדים הכלולות בחבילה.

היום התפרסמה חבילת החורף של אילת שלא כדאי לכם לפספס: סופי שבוע לזוגות, למשפחות, לצעירים או לשוחרי תרבות שיוכלו לבחור מבין הדילים השונים את החבילה הכוללת טיסות, לינה  גם פעילויות לילדים ולמבוגרים כמו פעילויות אקסטרים, שיעורי יוגה, מסיבות חוף, טיולי טבע על רכבי שטח, הופעות לילדים, חדרי בריחה, מופעי סטנד-אפ, הצגות, מופעי ג’אז, ארוחות רומנטיות, ועוד. בניגוד למבצעי הכל כלול המוכרים של בתי המלון (שבהם אנחנו כמעט ולא יוצאים מהמלון… הפעם הכינו חבילה שכוללת בילוי במסעדות, אטרקציות לילדים ופעילויות לכל המשפחה ברחבי אילת שלא ישאירו לנו רגע אחד בו נשמע את המשפט – משעמם לי…) המכירה של החבילות לאילת תחל בדצמבר באתר של חברת ארקיע.
להזמנת החבילה לחצו כאן…

חבילת אילת חורף 2017-2018:

אז איזה דילים לאילת כלולים בחבילת אילת? חופשות החורף של אילת כוללות את כל המרכיבים לחופשה משפחתית מושלמת: טיסות הלוך וחזור עם ארקיע לאילת, לינה בבתי מלון, חוברת שוברים של מבצעים, ארוחות במסעדות, קבלת שבת על החוף וחבילת אטרקציות ותוכן המתאימה לזוגות, משפחות, חבר’ה צעירים וחובבי תרבות.

אז איך מזמינים? מתי טסים?

> מכירת החבילות לאילת תתחיל ב-5 בדצמבר באתר של חברת ארקיע

> תוקף המבצע למזמינים חופשות בין ה-21 בדצמבר 2017 ועד ה-24 בפברואר 2018

וכמה זה יעלה לנו? 
מחירי החבילות של הדילים לאילת במסגרת המבצע לסוף שבוע שלם (שני לילות) של פעילויות, בילוי במסעדות, הופעות והצגות, מופעי סטנד-אפ, אטרקציות לכל המשפחה, לינה וטיסות ב -999 ש”ח לאדם בלבד. תוספת עבור ילד בחדר ההורים 499 שקלים בלבד.

חבילת אילת, המצפה התתי ימי באילת, קורל 2000 - הסירה השקופה של אילת ושייט אל הגנים היפניים
חבילת אילת – מבקרים במצפה התת ימי, קורל 2000 – הסירה השקופה של אילת ושייט אל הגנים היפניים

חבילת אילת – פירוט החבילות:


חבילת אילת למשפחות
אם יש מקום בארץ שבו החורף לא משחק תפקיד משמעותי בהחלטה אם לצאת לבלות או לטייל ברור שזה אילת….בעיר השמש הנצחית של ישראל הכינו החורף למשפחות שירצו לבלות חופשה חורפית בשמש ולא בקור מבצע במחיר מעולה.
החבילה למשפחות כוללת שוברי הנחות ומבצעים לכל המשפחה, אטרקציות לילדים באייסמול ללא תשלום נוסף, מופע של אחד מכוכבי הילדים וחוויה משפחתית לבחירה: טיול רכוב על כרכרות רתומות לאתונות או טיפוס על פארק החבלים התלוי בחוות הגמלים, ביקור משפחתי במצפה התת ימי או מסלול משפחתי בפארק האתגרים טופ 94.
מתי? 4-6 בינואר או 15-17 בפברואר 2018
מחיר לכל הפעילויות + טיסות ארקיע לאילת ולינות – 999 ₪ לאדם בחדר זוגי, ו-499 ₪ לילד עד גיל 12.


חבילת אילת רומנטית לזוגות

החבילה כוללת ארוחות רומנטיות, מופעי סטנד אפ בנושא זוגיות, פינוקי ספא, בקבוקי יין וכוסות שיחכו בחדרים, פעילות יוגה ועוד… שמים את הילדים אצל סא וסבתא ונוסעים לחופשה חורפית וכייפית, בהחלט אחד הדילים לאילת שאסור לפספס.
מתי? בתאריכים: 21-23/12, 11-13/1, 1-3/2.
מחיר לכל הפעילויות + טיסה של ארקיע לאילת ולינות – 999 ₪ לאדם בחדר זוגי, כולל טיסה ולינות.


חבילת אילת לחבר’ה
תיקח את הצעירים והבליינים לשלל חוויות ואתרי בילוי בעיר. מסיבות ב’קרייזי אלפנט’, ערבי קריוקי פרועים ב’פלאג-אין’ החדש, סיבוב ברים במרכז התיירות, טיול ג’יפים במדבר, חדר בריחה או שעשועי אקסטרים בפארק האתגרים.
מתי? 25-27/1, 8-10/2
מחיר לכל הפעילויות + טיסה של ארקיע ולינות – 999 ₪ לאדם, מינימום 3 אנשים בחדר, כולל טיסה ולינות.


חבילת אילת של הופעות ותרבות

החבילה כוללת מופעי ג’אז, הצגה של תיאטרון אלעד המעולה, בקבוק יין וכוסות שימתינו בחדרים, סיור בגלריית האמנים העירונית אילת ובמוזיאון, ביקור בגן הבוטני או סיור מודרך בפארק הצפרות.
מתי? בתאריכים: 22-24/2
מחיר לכל הפעילויות + טיסה בארקיע ולינות – 999 ₪ לאדם בחדר זוגי.

 



Booking.com

 

 

דולפין ריף מבצעים, דולפין ריף קפונים, חבילת אילת, דילים לאילת

 

איזה אטרקציות לילדים באילת כלולות במבצע?

* ריף הדולפינים
* המצפה התת ימי
* חוות הגמלים
* טופ 94 – פארק האקסטרים של אילת

 

איזה בתי מלון משתתפים בחבילות?

המלונות המשתתפים במבצע כולל את המלונות ישרוטל ים סוף, אסטרל פאלמה ואסטרל מאריס מרשת אסטרל ולאונרדו רויאל ריזורט מרשת פתאל.

ואיזה מסעדות באילת כלולות בחבילות?
המסעדות שיציעו ארוחת ערב לנופשים נבחרו בקפידה והן כוללות את קולוניה, אל גאוצ’ו, פסטורי (מומלצת בחום!), ג’ינג’ר, אחלה (כשר), ניוז קופי (כשר), פדרו, ברביס, פיפת’ אבניו שהוא אחד המקומות המומלצים באילת לבילוי בערב, פאגו פאגו, קפה אופטימי ועוד.

 חבילות אילת נמכרות כחלק מקמפיין לעידוד תיירות פנים בחודשי החורף שבהם מזג האוויר נוח במיוחד והעיר נעימה לשלל בילויים, לא רק בחופים. ליוזמה אחראי התאגיד העירוני לתיירות אילת.  יו”ר התאגיד אלי לנקרי אומר: “אנו משקיעים מאמצים ומשאבים ניכרים בשיפור המוצר התיירותי שלנו ורוצים להציע לאורחינו חווית נופש מגוונת ואיכותית. כל מופע ארוחה ופעילות נבחרו במיוחד כדי למלא את הנופש בפעילויות מהנות, תוכן איכותי וחוויות שיעשו חשק לעוד חופשה באילת!”

רכישת החבילות החל  מדצמבר, באתר חברת ארקיע www.arkia.co.il  ובטלפון 5758*

רוצים תזכורת כשהמבצע יעלה לאוויר והמכירה תתחיל? הרשמו כאן בתחתית האתר ונדאג לתזכר אתכם >>

 

תראו כאן על המפה את המבצעים הכי שווים ללינה בבתי מלון באילת, צימרים, דירות אירוח ווילות באילת:


Booking.com

אין תגובות

השאר תגובה