אבקת כביסה חדשה בניחוח פריחה רעננה

מותג הכביסה קולון של חברת רקיט בנקיזר, משיק מהדורה מיוחדת וריחנית במיוחד לאבקת הכביסה קולון101: קולון 101 בניחוח פריחה רעננה בתוספת מיקרו-קפסולות לשמירת הרעננות לאורך זמן
 
אבקת כביסה קולון מנקה101כתמים, איתם אנו מתמודדים בשגרת היומיום וביניהם: כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואחרים (על פי תוצאות בדיקות המעבדה לבדיקות טקסטיל של שנקר). קולון101 כולל מגוון מוצרים ביניהם אבקת כביסה, ג’ל, אבקה וג’ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג’ל סופר מרוכז.
 
אבקת קולון101 בניחוח פריחה רעננה נמכרת באריזות במגוון גדלים של 3, 5, 6 ו-8 ק"ג.
מחיר מומלץ לצרכן:30-65 ₪.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם.
 
טיפים לשמירה על כביסה ריחנית: 
אל תדחו כביסה של בגדים מיוזעים: הקיץ כבר כאן ואיתו הזיעה הנותרת על הבגדים, גם אם לא התאמצתם יתר על המידה. מומלץ לא לזרוק את הבגדים לסל הכביסה ולשכוח מהם, אלא לטפל בהם מוקדם ככל האפשר. קודם כל כדאי לטפל נקודתית בכתמי הזיעה, אחר כך להשרות את הבגד במים חמים עם קולוןProfessionalולבסוף לכבס במכונת הכביסה עם קולון101 בניחוח פריחה רעננה.

שימרו על ניקיון המכונה: כדי לשמור על תקינות המכונה ולמנוע ריחות רעים מומלץ אחת לחודש להפעיל אותה ריקה מבגדים, עם אבקת כביסה על חום של60 מעלות.
 

זכרו לא להשאיר כביסה נקייה במכונה: לאחר שהמכונה סיימה לעבוד–רוקנו אותה. מכונת כביסה סגורה ומלאה בבגדים לחים מהווה מצע לחיידקים ולריחות לא נעימים. 
 
שמרו על הריח הנעים אחרי שהבגדים כובסו: לאחר שכיבסתם את הבגדים בקולון101, ייבשתם אותם וקיפלתם –שמרו אותם בארון עם שקיק קטן ובו מעט אבקת כביסה, שתפזר ריח נעים ותעזור לשמור על הבגדים שלכם ריחניים זמן רב, וחומר מלבין על בסיס חמצן–כמו קולון101.
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה