אולטרה מרתון בראשית הגולן

 

 אולטרה מרתון בראשית הגולן מציע ריצות שטח לאורכו של נוף מרהיב. ישנם שני אורכים של מסלולים יוצאי דופן ומאתגרים: מקצה 100קילומטר שנע בין8 שעות לטובים ביותר ו- 12 שעות בממוצע, ומקצה של 66 קילומטר שנע בין 5 שעות לטובים ביותר לבין 8 שעות בממוצע. 

מאות רצים מכל רחבי העולם יוזנקו לעבר מאות קילומטרים של הרים וגבעות, נחלים וואדיות ויחצו את הגולן מצפון לדרום, באירוע שכולו שילוב של נופים ושבילים, טעמים וריחות תוצרת הגולן. המקצים הם אתגר לא פשוט המחייב את הרצים לתכנון אסטרטגי נכון, ריצה עם תיק המכיל ציוד, שעות ריצה המשלבות שעות חושך ואור ואפילו תחנות אכילה שונה ומשמעותית ונכונה יותר לאורך המסלול.

הרצים יגיעו למתחם הכינוס בכרמי קיבוץ אל רום ושם יתארגנו לריצה, כל אחד לפי המקצה שלו. המרוץ נבנה לאורך שביל הגולן החוצה את הרמה מצפון לדרום ואשר לאחרונה שולט בשלטי הסבר מאירי עיניים על הנוף, אתרי המורשת ועוד. בשל אורכו, לאורך המסלול יוקמו גם תחנות רענון לרצים בהן הם יזכו למים, משקאות איזוטונים, חטיפי אנרגיה, פירות ועוד. תחילת המרוץ למרגלות הישוב נמרוד וסופו בכרמי קיבוץ אלרום.

הרצים יחוו את שביל הגולן במלואו בתקופה הכי יפה בשנה כאשר הגולן פורח, הנחלים שוצפים מים ומזג האוויר בשיאו, וגם אם יהיה לנו מזל הם יזכו לכ-20 קילומטרים של ריצה לצד פריחת הדובדבן המשכרת חושים, בעלת היופי המרהיב והריח מדהים.

 

מסלולים

אולטרה מרתון  100 |  66 | 47  קילומטרים

אולטרה לייט 34 | 20 | 8  קילומטרים

מירוץ עממי-  תושבי הגליל והגולן מוזמנים לחוויה ייחודית במקצה ל-5 קילומטרים הליכה או ריצה, על תוואי שביל הגולן (ללא צורך בהרשמה ותשלום).

 

המירוץ יתקיים ב-22 במרץ בחצות הלילה. הריצה מתחילה למרגלות הישוב נמרוד.

המקצים הקצרים יותר (66, 47, 34, 20 ו-8) יוזנקו במהלך הלילה והבוקר.

 

בתום המירוץ, יתקיים יריד מיוחד אשר יביא את תוצרת הגולן, שוק איכרים, אומנות ועוד, וכן ארוחה עשירה של מיטב המסעדות ועסקי האוכל בגולן: נותן החסות הראשית- תאגיד הפירות ‘בראשית’, שיציע את שלל פירות הגולן, יקב רמת הגולן, מיצי קשת, סיידר אל רום, שוקולד דה קרינה , קייטרינג אסדו ברמה ועוד.

מרוץ ה’אולטרה מרתון’ על שם לורן צלצר זכרונו לברכה, ענק בדורו – מגן הגולן, אשר הקדיש את חייו לפיתוחה.

 

לפרטים:057-2270360

ההרשמה הסתיימה.

 

 

 

צילום: קובי אורן

 

 

אין תגובות

השאר תגובה