אופנת ילדים סתיו-חורף2012-13בגאפ

5.9.12

קולקציית הסתיו לילדים מבית גאפ שופעת דגמים בשלל עיצובים מנצחים לבנים ובנות. הקולקציה מוצעת בקבוצות מובילות:

Canne
בהשראת עיירת הנופש קאן בריביירה הצרפתית, והפלגה עם חברים וחברות על יאכטה למונקו הקרובה.

לבנות-הדפסים של נקודות ופסים בצבעי אדום לבן וכחול לבן בשילוב הדגשים בצהוב לרענון האווירה. פסים רחבים צבעוניים לפי טרנדיות עכשווית. בין הפריטים הבולטים בקבוצה: שמלות עם פסים רחבים וצבעוניים, חולצתTפסים בשילוב סמל עוגן בפאייטים מזהב, גופיות פאייטם, מכנסי אריג עם נקודות לבנות קטנות, מגוון רחב של קרדיגנים חלקים עם פסים רחבים קלאסיים ועוד, ג’קט ג’ינס עם חתך פרופרו בגב במראה צמוד, מגוון רחב של סריגים, ווסט פוף עם כובע נשלף ועוד.

לבנים- לצד הצבעים הקלאסיים של אדום וכחול הדגשים ורענון בצבעי ירוק. משבצות וגרפיקות רעננות על חולצותTומכנסיים, בד שמברה לצד מכנסי ג’ינס אחרים בגזרות מגוונות, ג’קט ניילון עם מילוי קל בבטנה מיקרו פליז ועוד.

SABLE ISLANDS
הקונספט לקוח ממסעות מוסיקה באי המבודד מצפון מזרח לחופי קנדה. נודע גם בחוות סוסי הפוני ודיונות החול באי הצפוני

לבנות- סגנון לא מתפשר בהשראת חוות הסוסים באזור. בצבעוניות גווני ורוד שונים, לצד כחולים. עיצוב בסגנון מעט רומנטי, שילוב ג’ינס ושמברה ובדי תחרה רכים. הדפסי סוסים על חולצותT ,מכנסי ג’ינס בגזרת סן טרופה, Tשירט בגזרת אוברסייז ועוד.

לבנים- צבעי חאקי שונים בהשראת דיונות החול לצד הדגשים בצבעי כתום חמים וטורקיז על גווניו. בין הדגמים חולצות רגלן עם הדפסים עליזים, מכנסי אריג בצבעים שונים ,חולצות משובצות ועוד.

 Cadet
לבנים – קונספט נוסף, בסגנון נוער בוגר המעוצב באופן ידידותי לילדים, בצבעוניות אופטימית ובהירה. צבעי כחול ואפור לצד צבעים נקיים של צהוב טורקיז , כתום ועוד.
בדי פוטר שונים ופרנץ’ טרי מתאימים מאוד לעונה ומופיעים במגוון רב של דגמים. חולצות פסים, חולצות מודפסות, מעילים וג’קטים קלילים לעונת מעבר . מבחר סווטשירטים בדוגמת פסים או חלקים, חולצות במראה שרוול על שרוול בהדפסים שונים,

ALEXA
לבנות- בהשראת אלכסה צ’אנג המבלה את ימי השבוע בעיר ונהנית מכל רגע בסופי שבוע הכפריים באנגליה, ומלאי העניין, רחוקים מהכרך הסואן…נערה קלאסית שאוהבת להוסיף קצת כיף… צבעוניות מצומצמת של גווני ורוד לצד צבעי קאמל וחום בסיסיים הדפסים מנומרים היוצרים בכל השילוב סטיילינג חדש ומעניין. פסים ונקודות קלאסיים ישתלבו להפליא בסיפור. בין הפריטים חצאיות פליסה במנומר או חלק, מעיל טרנץ’, שמלות סוודר בפסים, מכנסי קורדרוי צמודים קרדיגנים חלקים או בהדפס מנומר עדין…

ACTIEV/DENIM JEWL BOX
לבנים-מגוון פריטים בסיסיים וספורטיביים החשובים מאוד לעונת הסתיו. מגוון קפושונים בצבעים רבים ומגוונים מכנסי ספורט קצרים מכנסי פוטר או ניילון להשלמת המראה. חולצותTבמבחר רב של הדפסים.

לבנות- מגוון רב של פריטים לשעות הפנאי או בי"ס באווירה נוחה וספורטיבית. מכנסי סריג בגזרות ובדים שונים. קפושונים עם שילוב פאייטים עדין, קרדיגנים באורכים שונים, מגוון מכנסי ג’ינס בגזרות שונות, חולצות במגוון הדפסים.

לרך הנולד מוצעת העונה קולקציית פריטי חובה ומתנות המבוססת על גווני ורוד, תכלת ושמנת הקלאסיים, הכוללת את כל הפריטים הראשונים שתינוקות זקוקים להם. אופציה אידיאלית למתנות ל-NEW BORN !ולשנה הראשונה! בין הפריטים אוברולים, בגדי גוף, חולצות מכנסיים ואביזרים תואמים.

בנוסף, העונה מוצעת גם קולקציית יוניסקס- FARMERS MARKET ,בהשראת שוק האיכרים, ובה של פריטי לבוש ראשונים רכים ונעימים בצבעים טבעיים ובהדגשים צבעוניים , ובמבחר הדפסים ייחודים מעולם הגינה.

צילום: יח"צ

אין תגובות

השאר תגובה