אטרקציה חדשה בצפון-טיול מודרך במשאית ספארי בכפר הנופש גונן

חדש בכפר הנופש נופי גונן – הרפתקה אתגרית בשטח, טיול מודרך במשאית ספארי.

כפר הנופש נופי גונן בקיבוץ גונן, מזמין את הקהל הרחב לטיול חדש ומאתגר ברחבי הגליל והגולן במשאית ספארי פתוחה המגיעה לכל מקום בשטח, במסלולים מרתקים אל פינות חמד ונקודות בלתי מוכרות, באזור הגליל העליון ומורדות הגולן ומאפשרת צפייה מקרוב בבעלי חיים.

הטיול יתקיים ביום שבת,23 בנובמבר, בשני סבבים בשעות 10:00 ו- 12:00.

משאית הטיולים מדגם ספארי מתאימה לטיולי טבע ושטח, פתוחה משני הכיוונים ויוצרת חיבור בלתי אמצעי של המטיילים עם הסביבה, בעלי החיים והצמחייה. המשאית גבוהה, יציבה, מרווחת ומותאמת לנסיעת שטח ויכולה להכיל עד45 מטיילים.

טיול הספארי המודרך יוצא בעקבות נדידת הציפורים, עונת הנדידה שהחלה בסתיו ותימשך לאורך החורף, המביאה עמה לשמי הגליל מגוון רחב של ציפורים, ביניהן: חסידות, עגורים, שקנאים ועוד, הנהנות משפע המזון ומזג אוויר חמים.  

הנסיעה בספארי תעבור במסלולים מרתקים ובנקודות לא מוכרות, שם ניתן ליהנות מיופיו של הגליל בעונה זו, לנשום את האוויר הגלילי הנקי וליהנות משלל הפריחות הצבעוניות ומהריחות שבטבע.

היציאה מכפר הנופש בספארי במסלול נסיעה לאורך נהר הירדן ונקודות החניה של העגורים בשטחי החקלאות באזור, עד גשר החמישה, עוצרים לתצפית על הירדן וזרימתו ותצפית על נדידת העגורים, משם מגיעים לגשר הפקק למעבר ג’ילבון תחתון, נכנסים לחורשת דרדרה, שם מקבלים הסבר על ההיסטוריה של המקום. בהמשך מבקרים בתחנת קמח דרבשיה ובנחל דיבשה וחוזרים לגונן.

משך הטיול כשעתיים.
מומלץ להצטייד במשקפות.

טיולי משפחות, אטרקציה חדשה לילדים, פעילויות לילדים

לאורחי כפר הנופש היציאה לטיול – ללא תשלום. 
למי שאינו לן בכפר הנופש – המחיר למשתתף50 ₪.
היציאה לטיול בתיאום מראש ומותנית בתנאי מזג האוויר. 

טיול ספארי
כפר הנופש נופי גונן, קיבוץ גונן
23בנובמבר יום שבת
למידע והרשמה:04-6955308

 

 

צילום: אלה טיולי מדבר

אין תגובות

השאר תגובה