אטרקציות לילדים באילת?בקרוב:פארק המים של אילת וסקי מים בכבלים

15.10.2013
באילת יתחילו בקרוב העבודות לתכנון ובניית שתי אטרקציות חדשות לילדים ולכל המשפחה – פארק מים בסגנון פארק היורה ואגם מלאכותי לסקי מים.
 
האטרקציות החדשות של אילת: פארק המים של אילת בסגנון פארק היורה ואגם מלאכותי לסקי מים בכבלים אושרו להקמה ובנייתם צפוייה להתחיל בקרוב – שתי האטרקציות ייבנו על שטח כולל של300 דונם המיועד לאטרקציות כ- 3 קילומטר צפונית לאילת, בקרבת מעבר הגבול ערבה. אחרי תקופה ממושכת, בהם לא נבנו אטרקציות חדשות באילת, הועדה המשותפת לרשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות, אישרה השבוע הארכת הרשאת תכנון עבור שתי האטרקציות, כחלק ממיצובה של העיר אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית.
 
פארק המים של אילת
פארק המים, ייבנה בסמוך לכביש הערבה על שטח של כ-111 דונם, בהשקעה של כ – 25מיליון דולר. הפארק שיבנה כמתחם תיירותי יהיה פתוח כל ימות השנה עם אטרקציות מים הפתוחות לפחות8 חודשים בשנה. הפארק ייבנה בסגנון של "פארק היורה"בשילוב עם דמויות של דינוזאורים בגודל טבעי, מתקן מקצועי לגלשנים,20 מגלשות מים מקצועיות, משחקיה שתשתרע על שטח של 2,500 מטר, דיסקו רטוב, מתקן ספא, מסעדות ועוד.  היזמים צופים שיבקרו בפארק מידי שנה בין500-700 אלף מבקרים, והוא יעסיק מעל 200 עובדים ויעניק צמיחה לאזור אילת והערבה.
 
פארק סקי מים בכבלים של אילת
פארק סקי המים בכבלים שיבנה על שטח של כ105 דונם, בהשקעה של 12 מיליון ₪ יהווה אטרקציה תיירותית בולטת לקהלים רחבים וממוקדים כאחד. הפארק יבנה כמתחם תיירות משולב הכולל ספורט ימי, נופש פעיל, מרגוע ואטרקציות פתוחות וכן כמתחם ספורט מקצועי הכולל פארק מוביל בענף סקי המים בכבלים בעולם, המושך אליו גולשים, חובבים כמקצוענים, בכל ימות השנה. במרכז המתחם יהיה אגם מלאכותי בשטח של כ – 60 דונם עליו יפעל מתקן סקי מים בכבלים לצד ספורט חופי ושעשועי מים.  היזם יורם מסרי, מחלוצי ענף סקי המים בישראל, מקים, בעלים ומפעיל אתר סקי המים בכבלים בפארק דרום בתל-אביב צופה, כי בפארק יבקרו מידי שנה, כ-150,000 מבקרים מהארץ ומחו"ל, ביניהם גם גולשים שישתתפו בתחרויות בינלאומיות שיתקיימו בפארק לצד תחרויות מקומיות וארציות. 

פארק המים באילת, אטרקציות לילדים באילת, פארק מים אילת

הדמיה של פארק המים המתוכנן באילת.

 

הפארקים שישתלבו בסביבה תוך שמירה על ערכי הטבע, יוקמו על שטח של300 דונם, שהיה בשטח שיפוט של המועצה האזורית חבל אילות ועבר לשטח השיפוט של אילת עם הסכם הגבולות שנחתם בשנת 2006. שתי האטרקציות החדשות יובילו לצמיחה באזור ויתרמו הן לתיירות באילת, הן לתחום הספורט התחרותי הבינלאומי והן מבחינת מקומות תעסוקה נוספים בעיר. 

אז מתי יפתח פארק המים ואגם הסקי בכבלים?
עוד לא צריך להתארגן על מצופים לילדים… הצפי הוא, כי שתי התוכניות יופקדו ברבעון הראשון של שנת2014 ולאחר אישורן יחל תהליך בניית האטרקציות, שתימשך כשנה.  אנחנו מבטיחים לעדכן – רוצים לדעת ראשונים כשהפארקים ייפתחו? הרשמו עכשיו בחינם ונשמח לעדכן אתכם…

 
 

אין תגובות

השאר תגובה