אטרקציות לילדים באילת שאסור לפספס: ספורט ימי ופארק המים החדש

אטרקציות חדשות באילת, אטרקציות לילדים באילת
אטרקציות חדשות באילת

קיץ, אילת, יש סיכוי שהלופ המוכר של בריכה-ים-שופינג כבר מיצה את עצמו? בטח תשמחו לשמוע שיש פעילויות חדשות לילדים באילת, שיש אטרקציות חדשות ומיוחדות לכל המשפחה ועל הדרך לפגוש אילתים יצירתיים ולגלות מסעדות וטעמים חדשים שלא הכרתם.

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשוט במכונית מירוץ על המים? לקפוץ על באנג’י עם הילדים, לטפס על עמודים מתנדנדים בפארק חבלים ממוזג, להתגלש במגלשות מים מרעננות באמצע המדבר, לשכוח מהצרות על אי צף באמצע הים, לרחף על סילון מים מרענן, להנות מטיול מדברי על ריינג’ר, אופנים או שיירת גמלים, לצלול בין האלמוגים כמו מקצוענים ולסיום לסדר את הצ’אקרות עם קערות טיבטיות? משעמם לא יהיה הקיץ באילת.

1 באוגוסט 2023 | ליאור אבולעפיה

אטרקציות לילדים באילת קיץ 2023

הרבה מים זרמו במזרקה של אילת מאז שעיר המלכים הפכה לסניף של ג’אמבו, האיימקס כיבה את המקרנים, האירודיום הפסיק להוציא רוח וצריפי המערב הפרוע בטקסס ראנצ’ ננטשו סופית. אם גם לכם השמות האלה אומרים משהו, כנראה שבאמת לא הייתם באילת הרבה זמן.

אחרי ביקור קצר של יומיים באילת לקראת החופש הגדול, אנחנו יכולים להגיד בוודאות שיש באילת כל כך המון אטרקציות חדשות באילת ויש המון לעשות עם הילדים מעבר לבילוי המוכר של בטן גב בבריכה, שלא לדבר על הסצינה הקולינרית שהיא כבר הרבה יותר מהבורגר ראנץ’ בטיילת… כמה הרבה? אנחנו די בטוחים שאי אפשר להספיק את הכל בחופשה אחת:

ג'ט קאר אילת
ככה זה נראה מלמעלה הג’ט קאר בצילום רחפן

ג׳ט קאר האטרקציה שמשגעת את הרשתות החברתיות

כל מי שרואה את האטרקציה הזאת בפעם הראשונה מופתע וקצת מתבלבל… אפילו לנו, שראינו כבר כמה אטרקציות בחיים, לא ירד החיוך מהפנים במשך כמה דקות…זאת מכונית מרוץ? זאת סירה? מה זה בכלל עושה במים? תכירו את הג׳ט קאר,  הכלאה בין סירת מירוץ לג’ט סקי המיועדת לשייט אקסטרימי המגיעה למהירות של עד 80 קמ”ש. במים זה האמת די קופץ ונחשב למהיר במיוחד. אין ספק שזאת אחת האטרקציות המלהיבות בארץ שאסור לפספס.

בסירה (סליחה במכונית) יש מקום ל-4 משתתפים: מדריך ועוד 3 אנשים הנהיגה היא של המדריך או בנהיגה עצמית. כל אחד  או אחת מעל גיל 16 יכולים לנהוג בגט קאר ללא צורך ברישיון נהיגה או תעודת משיט (בליווי מדריך שיושב לידכם)

מחירי השייט בסירת הג’ט קאר: 3 משתתפים – 170 ש”ח למשתתף | 2 משתתפים  – 200 ש”ח למשתתף

לפרטים: 053-9427000

פלייבורד אילת
האטרקציה שעפנו עליה באילת: פלייבורד

עפנו על פלייבורד

פליי הבנו אבל לא ברור למה בורד… בכל מקרה ככה קוראים לאטרקציה החדשה שהגיעה לא מזמן לאילת. מדובר על אופנוע ים שממנו יוצא צינור מים כפול שהעיף אותנו לגבהים שלא הכרנו בעזרת לחץ מים מטורף. בקצה הצינור הכפול שדרכו עוברים מים בלחץ גבוה יש מעין מגפיים שבתוכם אתם עומדים ומקווים לטוב. דמיינו לעמוד על הקצה של צינור מים שהשתחרר באמצע הדשא… השיטה היא כנראה פשוט לעמוד ישר ולשמור על יציבות…

נשמע קל? נראה ואתכם נשארים באוויר מעל כמה שניות. חוויה מטורפת לאוהבי אקסטרים ולא תאמינו איך ילדים עפים עליה. תרתי משמע. המחיר לא זול – 390 ש”ח לאדם אבל שווה כל רגע.

לפרטים פלייבורד אילת: 053-9344779

 

האי האילת, אי אילת
האי האילת

סתלבט על אי ורוד באמצע הים: תכירו את אי אילת

חינם? 2 דקות מהחוף? אי אילת, הוא אטרקציה חדשה ומפתיעה לכל המשפחה, לוקיישן שצף לו בלב המפרץ מול חוף נביעות באילת. על האי הצף תוכלו לשבת בפינות זולה בצל השימשיות, להשתכשך עם הילדים בבריכת מים מלוחים, להנות מנשנושים ושתיה בלב הים ולצאת לחוויות של ספורט ימי שיוצאות מהאי. מדי פעם מתקיימים על האי מופעים ומסיבות.

באי אילת מחכות לכם גם המון אטרקציות של ספורט ים מלאות אדרנלין כמו הפליי בורד היחיד בארץ, שייט בסירת בננה והשוס הגדול – סירת הג’ט קאר שמטריפה את הרשת וכולם רוצים להצטלם עליה. אל המקום ניתן להגיע בסירות היוצאות מדלפקי האטרקציות בחוף נביעות (בחינם!) – ניתן לבצע הזמנת מקומות ואטרקציות לפני ההגעה ומומלץ לתאם את ההגעה שלכם אל האי מראש  – מספר המקומות על האי מוגבל.

אפשר גם להזמין את המקום למסיבות ואירועים פרטיים בתיאום מראש.

מחירי האטרקציות של הספורט הימי במקום: בננה 50 ש”ח, אבוב 70 ש”ח, קרייזי משהו 80 ש”ח  ומצנח 180 ש”ח. סירת המירוץ והפלייבורד הם מן הסתם אטרקציות אקסטרימיות יקרות יותר.

שעות פעילות של האי: ראשון עד שישי 12:00-18:00 ניתן בתאום מראש גם בשעות נוספות.

למידע נוסף: 053-9344779

מלון צף באילת, צימר צף באילת
בקרוב? הצימר הצף באילת

לישון על אי צף באמצע הים האדום?

בשנתיים האחרונות היזמים של האי יצרו קונספט אירוח חדש ומפתיע שאם וכאשר הוא יקבל את האישורים המתאימים הוא יהיה אחת האטרקציות המטורפות שיהיו לאילת להציע. מדובר על יחידת אירוח צפה על המים, מעין צימר או חדר במלון עם כל מה שצריך לחופשה רק שפה הכל צף על המים.

יחידת האירוח מיועדת לזוגות בלבד אבל עוד אל תשריינו בייביסיטר… המיזם בשלבי פיילוט ועדיין מחכה לאישורים. מוזמנים להרשם לאתר כאן למטה ואנחנו מבטיחים לעדכן ברגע שהמקום יתחיל לפעול.

טופ 94, באנג'י באילת
ידעתם שיש באנג’י באילת? טופ 94

פארק האקסטרים למשפחות: טופ 94

מתי בפעם האחרונה עשיתם באנג’י עם הילדים? טיפסתם על עמודים בגובה של 8 מטר וקפצתם מהם בנון שרלנט? המקום הזה מלא בכל כך הרבה אטרקציות לילדים ולגדולים שהם לא ירצו לחזור למלון.

קארטינג באילת
ידעתם שיש קארטינג באילת?

מדובר על פארק אקסטרים ענק שלא הרבה מכירים, כנראה כי הוא ממוקם באזור התעשיה הצפוני ממש לפני הכניסה לעיר. בפארק יש גם פארק חבלים ענק מקורה וממוזג, גם קירות טיפוס ענקיים ומתקני נינג’ה ואקסטרים, גם מתקן לקפיצת באנג’י מבניין בגובה של 32 מטר, גם מסלול קארטינג מקצועי, מטווח ירי לבוגרים ואטרקציות נוספות.

מכירים את הפארק חבלים באילת?
מכירים את הפארק חבלים באילת?

פארק האתגרים טופ 94 הוא אחד הפארקים הגדולים והמושקעים בתחום שאתם חייבים להכיר בפעם הבאה שאתם מגיעים לאילת עם הילדים או המתבגרים.

לפרטים: 053-9382510

ווטרלנד פארק המים של אילת
ווטרלנד פארק המים של אילת

ווטרלנד – פארק המים החדש באילת

מה לא נאמר על פארק המים החדש של אילת, שיש דיליי, שייקח עוד שנים עד שהוא ייפתח בגלל עיכובים ואישורים אבל הנה זה קרה. השבוע הפארק החדש נפתח לראשונה לשמחת הילדים האילתיים והאורחים בבתי המלון בעיר שסוף סוף יוכלו להנות מפארק מים באילת, שיש האומרים שהוא פארק המים הכי גבוה במזרח התיכון.

בפארק מחכות למבקרים מגלשות מתקדמות ומתקני מים ואקסטרים כייפיים במיוחד והוא יפעל ברוב חדשי השנה ויארח משפחות וקבוצות לאירועים וימי כיף.

waterland eilat

מה יש בפארק המים באילת?

מגדלים ענקיים שמהם יוצאות מגלשות מהמתקדמות בעולם עם תאורה ואפקטים בתוך המנהרות חלק מהמגלשות מיועדות לגלישה ללא אבובים וחלקם לגלישה עם אבובים זוגיים או ליחידים.

עולם הילדים בווטרלנד אילת

עולם הילדים בווטרלנד אילתמתחם עולם המים לילדים מגלשות מים, דליים מתהפכים ועוד שעשועי מים המתאימים לקטנטנים ומתחם מזון מהיר שמוכן במקום גג עם לאונג’ בר למבוגרים, אולם כנסים, חתונות ואירועים. מנהלי או מנהלות רווחה? בפארק המים ניתן לקיים גם אירועים והופעות לקבוצות גדולות, חברות וארגונים.

 

יאכטה טולום באילת
יאכטה טולום באילת

לשוט ביאכטה כמו בטולום

כחלק מהגיחה הקצרה לאילת זכינו להפליג ביאכטה חדשה, אחת המפוארות שיש בים האדום (חוץ אולי מהיאכטה של המלך הירדני…) שנקראת טולום. יאכטה שלוקחת את כל מה שדמיינו על שייט יאכטות והפלגות מפנקות והביאה אותם למפרץ אילת.

ביאכטה ​חשבו על הכל: מיטות שיזוף, סיפון מרווח עם מערכת הגברה כדי שתוכלו לרקוד וליהנות מהחיים הטובים ומדרגה שאפשר לקפוץ ממנה למים המרעננים.

עוד ביאכטה פינת אוכל מעוצבת למי שרוצה לנצל את ההפלגה לארוחות שף מושקעות ואפילו תאים ומיטות מפנקות למי שירצה להשאר לישון לרחש הגלים. השייט ביאכטה מתאים לצעירים, לזוגות ומשפחות שרוצים לחוות את אילת והים האדום באווירה קצת אחרת.

למידע נוסף והזמנת הפלגות: www.tulumyacht.co.il

המחירים לא כאלה יקרים כמו שחשבנו והם נעים בין 50-200 ש”ח לאדם לשעה, תלוי בכמות האנשים וסוג היאכטה.

מלבד היאכטה של טולום יש עוד הרבה אפשרויות שיט באילת ברמות מחיר שונות – כל הפרטים בקישור שכאן…

טיול גמלים באילת
לצאת קצת מהעיר – טיול גמלים בנחל שלמה

טיול גמלים או פארק חבלים ואומגות

בבוקר שלפני שהתחמם, קפצנו לחוות הגמלים שהיא אמנם לא אטרקציה חדשה, אבל תמיד כיף לחזור אליה. בחווה יש פארק חבלים ענק עם אומגות ועוד מתקני אקסטרים ואפילו באנג’י שיורד ממגדל במרכז החווה ממש מעל הגמלים.

עוד בחווה, אפשר לצאת לטיולי בשיירת גמלים אל נופי נחל שלמה, לטיול באפניים חשמליים ופעילויות נוספות. הגלמפינג שפעל בחווה כבר אינו פעיל ויש במקום חניון לילה קטן לאוהלי קמפינג (עם אוהלי קמפינג ממוזגים).

מתי בפעם האחרונה הייתם בחוות הגמלים באילת? לא רק לתיירים.

לפרטים: 08-6370022

דג הזהב בריף הדולפינים
תמצוא בייבי סיטר: ריפרש – הצגה של תיאטרון אלעד בריף הדולפינים

דג הזהב בריף הדולפינים

אין ביקור באילת שלא כולל גיחה לריף הדולפינים, אם זה לשבת במסעדה על החוף המוצל, לצפות בדולפינים שמגיעים לדק הצף, להתנסות עם הילדים בצלילה עם דולפינים או להשתכשך בבריכות הסתלבט על המים.

אבל הפעם הגענו לריף הדולפינים בשעת ערב לראות הצגה חדשה של תיאטרון אלעד שלא מפסיק לחדש ולהפתיע עם הצגות מקוריות ותמיד במיקומים מיוחדים.

אחרי שראינו את ההצגות של התיאטרון במרחבי הקיבוץ, על רקע בריכת הכרישים, בבר יין ועכשיו יש לתיאטרון הצגה חדשה שעולה בריף הדולפינים בכניסה למתחם היפה של הבריכות שנקרא סתלבט על המים. מקום שנראה כמו בית קפה פתוח בטבע שההצגה מתקיימת בין האורחים שיושבים מסביב לצד שולחנות קפה.

אז מה היה לנו? מוסיקה, שאלות על החיים ודג זהב אחד שמסדר את הכל. או שלא… בין השולחנות עוברות כמה דמויות – אחד שבורח ממשהו, אחת שבורחת אל משהו, אחד שזורם ואחת ששוחה עם הזרם עד שנמאס לה. כולם נפגשים קרוב למים והמים. הצגה מיוחדת עם הרבה זרמים תת קרקעיים, מוסיקה, שירה, ים ודולפינים ברקע. כמו כל ההצגות של התיאטרון מדובר על חוויה אחרת. גם בגלל המיקום וגם בזכות הביצוע והנושאים שבהם התיאטרון עוסק. בקיצור חוויה שאסור לפספס. ערב מיוחד ששווה להביא בשבילו בייבי סיטר לאילת, כי בכל זאת ההצגה לא לילדים.
דרך אגב, אם ל א מצאתם בייבי סיטר… לחברה’ מתיאטרון אלעד יש גם הצגות ילדים שווה לבדוק באתר איפה ומתי הם מופיעים כשאתם באילת.

לפרטים – תיאטרון אלעד: 050-6706009

פוגשים אילתים
פוגשים אילתים

איפה פוגשים אילתים אמיתיים?

פתאום חשבתי על זה כמה אילתים אמיתיים אנחנו באמת מכירים? רוב האנשים שאנחנו פוגשים באתרי התיירות ובתי המלון הם עובדים שהגיעו לאילת לעבודה מועדפת או זמנית ורק מעטים מהם הם באמת אילתים או כאלה שהחליטו להשתקע באילת.

רגע לפני החופש הגדול זכינו לפגוש אנשים שהם חלק מקהילת המארחים האילתיים שפועלת בעיר מאז ימי הקורונה, תקופה שכידוע גרמה להרבה אנשים להמציא את עצמם מחדש עם תחביבים ומקצועות חדשים.

גם בעולם התיירות התחזקה המגמה של מעבר מחופשות בטן גב לתיירות הכוללת גם תוכן מקומי ייחודי הכוללת מפגשים עם המקומיים (meet the locals), כמו שהרבה אנשים מחפשים היום.   משהו שהוא קצת מעבר לעוד סלפי יפה לסטורי באינסטגרם שכבודו במקומו מונח.

אילת למתקדמים. המפגשים מתאימים לקבוצות וגם למשפחות שמחפשות תוכן מיוחד לחופשה שלהם מעבר לאטרקציות המוכרות של אילת. קבוצות ומשפחות שראו כבר הכול באילת ומחפשות פעילויות מיוחדות שלא כולם מכירים:

סדנת בונסאי באילת
סדנת בונסאי באילת?

בגינה של אדם: עצים קטנים עם מסר גדול

אדם רקטוב יליד נחל עוז, שחי באילת כבר יותר מעשרים שנה, הוא איש רב פעלים יזם חברתי המארח בגינה בביתו סדנאות לגידול עצי בונסאי אותם הוא מעביר. לאדם, שעוסק בגינון טיפולי וצמיחה אחרי פוסט טראומה, יש סיפור אישי מיוחד אותו הוא משלב בסדנא לגידול עצי הבונסאי שהשפיעו על חייו. בחצר ביתו נשמע את סיפורו האישי, נלמד את עקרונות גידול עצי הבונסאי ועל צמיחה של עצים ואנשים.

לאדם יש ניסיון רב בעבודה גם מול ילדים ובני נוער והוא מתאים את הפעילות לכל הרכב גילאים שמגיע לסדנא. אין ספק שהסדנא בגינה של אדם היא חוויה אופטימית ומעוררת השראה. מומלץ לקבוצות וגם למשפחות לקראת שנת מצווה ובכלל.

כל משתתף בסדנא ישתול צמח בונסאי אותו הוא ייקח הביתה.

אדם רקטוב יוספה – איש של השראה
מחיר: החל מ-70 ש”ח למשתתף
שעות הפעילות: בתיאום מראש | טלפון: 050-2052749

סדנת קערות טיבטיות
סדנת קערות טיבטיות אצל ליליאנה ומרקו

 

מים קופצים וצלילים מרפאים אצל ליליאנה ומרקו

דמיינו קבוצת אנשים מסתובבת במעגל כשבידיהם קערות ומקלות סביב 3 אנשים העומדים בתוך  קערות נחושת ענקיות. לא, זאת לא סצינה מתוך סרט על איזה כת או שבט בארץ רחוקה אלא חלק מסדנת קערות טיבטיות, ממש כאן באילת. מפגש חווייתי שמתאים לכל הגילאים.

הבית הבא בו ביקרנו הוא ביתם של ליליאנה ומרקו הוא מברזיל והיא מארגנטינה, שנפגשו באילת לפני יותר מ-30 שנה ומקיימים בבית סדנאות של קערות טיבטיות ועוד כלים וצלילים עתיקים. במפגש הם מדגימים את היכולות של הקערות הטיבטיות, משהו עם הקסם שקשור במים וצלילים שמזיזים אותם.

כשביקשו מתנדב שכואב לו הגב ישר קפצתי על ההזדמנות… תאמינו לי שתוך 20 שניות שקערה הסתובבה לי על הגב הרגשתי כמו אחרי מסאג’ של שעה… קסם? כישוף? לפי ההסבר של ליליאנה הכל  בזכות המים שיש לכולנו בגוף ומגיבים לרטט של הצלילים.

עוד בבית של ליליאנה סדנת צלילים מרפאים מסביב לעולם, נגינה עם כלים עתיקים, יין ואמפנדס דרום אמריקאים או קונצרט עם כלים עתיקים.

מחיר: החל מ- 70 ש”ח למשתתף | הסדנאות מתאימות למשפחות ולקבוצות של עד 20 משתתפים.

שעות הפעילויות: כל השבוע (למעט רביעי בבוקר) | הזמנות בטלפון: 052-727-1200

 

קערות טיבטיות באילת
קערות טיבטיות באילת?

עוד 3 מפגשים מעניינים לדוגמא שלא הספקנו הפעם, כי צריך להשאיר משהו לביקור הבא באילת:

מפגש אצל יוני אלמוג, קונסולית אנגליה לשעבר שתספר על קלרנס התנין שאביה דר לורנס גידל בבית באילת ועל מסעותיהם בעולם, לצד תה של חמש אחה”צ ועוגיות סקונס. לפרטים: 052-2399408

סדנאות מנדלות ונייר עיתון עם תמי אקריש, יוצרת אומנות קראפט. תמי היא מטפלת ברפואה משלימה המתמחה ביצירת מנדלות ואקססוריז לבית מנייר עיתון. בביתה תוכלו להתרשם מהיצירות שלה ולגלות את עולם המנדלות או היצירה מנייר עיתון בהן תלמדו טכניקות מיוחדות ליצירת אקססוריז לבית. לפרטים: 054-4890563

סדנאות העץ של סבא רפי מקיבוץ אילות לייצור צעצועי עץ לילדים בנגריה שהקים. במפגש תהנו מסיפורו, מאוסף של צעצועי כלים חקלאיים שהכין בעבודת יד, וכן תבנו בהדרכתו צעצוע עץ בסדנת נגרות מבית סבא רפי. חוויה לכל הגילאים.

שעות הפעילויות: בתיאום מראש

מחיר החל מ: 80 ש”ח |  לפרטים:  052-2766014

מיזם פוגשים אילתים יוצר מעורבות של התושבים בתיירות, מרחיב את סל האפשרויות לתיירים המבקרים לאילת ומאפשר חוויה ייחודית אל עולמם של התושבים החיים בעיר הדרומית.  מטרת הקהילה היא ליצור מענה תיירותי לתיירים ישראלים ומחו”ל שמחפשים תוכן מקומי ואותנטי, אשר יעשיר את החוויה של הביקור באילת ויחבר את התיירים לעיר ולאנשים שחיים בה.

הקהילה היא יצירה משותפת של הקהילה מקומית שאותה הוביל היזם אביחי ג’קסון בשיתוף הרשות המקומית, שנועדה ליצור כלכלה מקומית מקיימת. כל המארחים במיזם פוגשים אילתים עברו הכשרה וליווי מקצועי ויצרו מפגש תיירותי בעל ערך ותוכן ייחודי.

להצטרפות לסיורים ולמפגשים עם האילתים באתר: www.meet-locals.co.il

תאי סטורי
המסעדות המפתיעות של אילת – תאי סטורי מבית פסטורי

הפסטיבלים של החופש הגדול באילת

מעבר לאטרקציות הקבועות באילת בחופש הגדול מחכים למבקרים באילת גם 3 פסטיבלים – בחודש אוגוסט וכולם בכניסה חופשית – פסטיבל האוכל עם מיטב מסעדות העיר בתיגבור פוד טראקס שיגיעו מכל הארץ, פסטיבל ים של אהבה וימי חמישי לייב – 10 ימים של הופעות עם אבי אברומי, רותם כהן, אגם בחבוט, קרן פלס, מאיה דדון, ג’ימבו ג’יי, פלד, פולטראנק, טיפקס, שירי מימון, אביב גפן, עדן חסון, בניה ברבי. לצד כוכבי ילדים ואמנים מקומיים.

כולם יגיעו במהלך חודש אוגוסט אילת, להשתתף ב-3 פסטיבלים:

פסטיבל ים של אהבה

חודש הפסטיבלים יתחיל ב-2.8 עם פסטיבל ים של אהבה, שיתקיים כמובן בטו באב – חג האהבה

העברי. בשעה 21:00 יעלה ההרכב המקומי ריקוס בנד במופע מרגש לצד זמרת וכנרית באווירה

חגיגית ואחריהם יעלה המופע המרכזי, של עדן חסון

פסטיבל חמישי לייב

פסטיבל האוכל של איל

חמישי לייב יתקיים ב-3 ימי חמישי בחודש
אוגוסט, חגיגה מוזיקלית בכניסה חופשית, של מגוון הרכבים מקומיים, לצד האמנים הכי גדולים
בישראל.
ב-3.8 יעלו להקת groove rash rash המקומית, ואחריהם להקת טיפקס.

ב10.8 יתקיימו הופעות של 3 זמרות – את הערב תיפתח הזמרת לי שי, אחריה תעלה שפיטה, ומי שתסגור את הערב היא שירי מימון.

ב-7.8 יופיע שי פיטובסקי, מוזיקאי מקומי, ואחריו מופע של אביב גפן והתעויוט.

פסטיבל האוכל של אילת

פסטיבל האוכל של אילת יציע, בנוסף לדוכני אוכל , במתכונת food trucks, גם מופעי מוסיקה – על הבמות יופיעו ב-15.8 סמי הכבאי,RF ANNA, אבי אבורומי ורותם כהן.ב-16.8 יעלו אודי ואביעד, מיטל בן נון, אגם בוחבוט וקרן פלס.
את הערב האחרון, ב-17.8, ירימו מיקי, מאיה דדון, פלד שיארח את ג’ימבו ג’יי וטדי נגוסה ולהקת פולטראנק תסגור את הפסטיבל עם סתלבט בקיבוץ.

עוד 3 מפגשים מעניינים לדוגמא שלא הספקנו הפעם, כי צריך להשאיר משהו לביקור הבא באילת:

  • מפגש אצל יוני אלמוג, קונסולית אנגליה לשעבר שתספר על קלרנס התנין שאביה דר לורנס גידל בבית באילת ועל מסעותיהם בעולם, לצד תה של חמש אחה”צ ועוגיות סקונס.
  • סדנאות מנדלות ונייר עיתון עם תמי אקריש, יוצרת אומנות קראפט. תמי היא מטפלת ברפואה משלימה המתמחה ביצירת מנדלות ואקססוריז לבית מנייר עיתון. בביתה תוכלו להתרשם מהיצירות שלה ולגלות את עולם המנדלות או היצירה מנייר עיתון בהן תלמדו טכניקות מיוחדות ליצירת אקססוריז לבית. לפרטים: 054-4890563
  • סדנאות העץ של סבא רפי מקיבוץ אילות לייצור צעצועי עץ לילדים בנגריה שהקים. במפגש תהנו מסיפורו, מאוסף של צעצועי כלים חקלאיים שהכין בעבודת יד, וכן תבנו בהדרכתו צעצוע עץ בסדנת נגרות מבית סבא רפי. חוויה לכל הגילאים. בתיאום מראש | החל מ-80 ש”ח | לפרטים:  052-2766014

שורה תחתונה יש חיים מחוץ לבריכה וללובי וגם באילת, אם יוצאים מגיעים למקומות מופלאים ופוגשים אטרקציות ואנשים יצירתיים ומעניינים. רק צריך לדעת איפה לחפש.

עוד אטרקציות באילת, רעיונות לפעילויות עם הילדים, מסלולי טיול ועוד באתר התיירות של אילת: www.eilat.city

אין תגובות

השאר תגובה