אטרקציות לילדים בשבת: סוף שבוע של פסטיבלים מהאדם הקדמון ועד האירווזיון

פסטיבל האדם הקדמון

מבלים עם הילדים בסוף שבוע של פסטיבלים ברחבי הארץ: מתחפשים לאדם קדמון בנחל מערות, פסטיבל מוזיקה מיוחד להורים וילדים בכנרת, פסטיבל אביב עם פעילויות לכל המשפחה, טיול לאור ירח או שחוגגים סוף שבוע של אירווזיון בתל אביב

 

פסטיבל האדם הקדמון

בעקבות האדם הקדמון: בואו ליצור צמידים וחבלים מעלי בננה, לצפות בסתת היוצר באבני צור, לבדוק כיצד מדליקים אש באמצעים קדומים, להתמסר לשעת סיפור ולפגוש ארכיאולוגית. הארכיאולוגית תספר על הגילויים האחרונים במקום שהוכרז אתר מורשת עולמית. ואם תרצו, תוכלו גם אתם להתאפר, להתלבש ולהפוך לקדמונים ליום אחד!

איפה: נחל מערות
מתי: שבת 18.5, בשעות 15:00-10:00

פסטיבל האדם הקדמון- נחל מערות. צילום: אבי בהרי

 

פסטיבל המוזיקה בכנרת

עכשיו אפשר ליהנות ביחד – גם אתם וגם הילדים: מזה 43 שנים ברציפות שמתקיים פסטיבל סולם יעקב- 3 ימי פסטיבל עם מגוון רחב של במות מוסיקה, מעל 30 מופעים, סדנאות יצירה לילדים, סדנאות ריקודים, יריד אומנויות קסום וענק ועוד המון אטרקציות לילדים ואפשרויות ייחודיות.

איפה: מתחם מלון נוף גינוסר
מתי: 16-18 במאי

פסטיבל סולם יעקב. צילום: דוד גיא

 

פסטיבל האביב

פסטיבל אביב של עמותת זמן גליל מערבי יוצא לדרך זו השנה השביעית ומזמין אתכם להנות מטיולים, תרבות, אמנות, פנאי, קולינריה ויין: שוק איכרים, טיולי טבע ואומנות, סדנאות אוכל, ארוחות וסעודות חגיגיות, סיורים קולינריים, סדנאות אמנות ויצירה בבתי המלאכה של אמני הגליל, מופעים מוסיקליים, סיורים עם מורי דרך ועוד.

איפה: רחבי הגליל המערבי
מתי: חמישי עד שבת, 16-18 במאי

תאטרון זיקית- קרקס בראשית. צילום: אלון מירום

 

מטיילים לאור ירח

מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול לאור ירח? בואו להנות מארוחת ערב בחיק הטבע, הרצאה מרתקת על המסע המופלא של האדם אל הירח וטיול ניווט משפחתי לאור ירח. בתוכנית: ארוחת ערב בחיק הטבע, הרצאה של רני אלינב שיספר לנו מנקודת מבט אישית, ייחודית וסוחפת על המסע של בני האדם אל הירח,  הדרכה קצרה על המפה ועל הניווט ויוצאים לדרך! בסיום מקבלים תעודות ומתכבדים בקפה ומאפה.

איפה: מצפה הראל
מתי: יום שישי, 17 במאי
להרשמה ופרטים נוספים: 053-7106960

טיול ניווט משפחתי לאור ירח
טיול ניווט משפחתי לאור ירח

 

חוגגים אירווזיון ולילה לבן בתל אביב

בתל אביב יחגגו בסוף השבוע את האירוויזיון בסדרה של מופעים, אירועים ופסטיבלים חינמיים שיתרכזו ברובם סביב כפר האירוויזיון (Euro Village) שהוקם ברצועת החוף של תל אביב: הופעות בחינם, מתחם פסטיבל האוכל והשפים תל-אביב EAT, , יריד אמנים, ברים ועוד. בחמישי בערב יתקיים הלילה לבן המסורתי בתל אביב שיכלול עשרות אירועים ברחבי העיר בינהם דייט לילי סוער לכל המשפחה בכיכר התרבות:מיצגים חיים, קרקס ותאטרון רחוב מבית היוצר של קברט טוטאל, סדנת ג’גלינג, מופע קרקס, דמויות שטח והולכי קביים ועוד.

איפה: תל אביב
מתי: חמישי עד שבת, 16-18 במאי

כפר האירוויזיון 2019
כפר האירוויזיון 2019

 

אין תגובות

השאר תגובה