אטרקציות לילדים בתל אביב

כדור פורח בפארק הירקון תל אביב
כדור פורח בפארק הירקון תל אביב

מחפשים אטרקציות לילדים בתל אביב? עוזבים את המולת העיר ומבלים בפינת טבע קסומה בחווה בתל אביב, מבלים בפעילויות עם ערך מוסף במרכז מהותי, פוגשים חיות בחוות לגעת בטבע, מטפים על מגדל הטיפוס הענק, טסים בכדור פורח בשמי תל אביב או שרואים חיות נדירות במוזיאון הטבע החדש – 7 אטרקציות לילדים בתל אביב שאתם חייבים להכיר:

 

אטרקציות לילדים בתל אביב

 

סקיי טאון תל אביב, קיר טיפוס בתל אביב, פארק חבלים בתל אביב
סקיי טאון

סקיי טאון

בפארק הירקון מול הלונה פארק הוקם ממש עם תחילת הקורונה אחד ממתחמי הטיפוס והאתגר הגדולים בארץ – הסקיי טאון מתקן של 4 קומות עם חבלי טיפוס ומתקנים מיוחדים בדרגות קושי שונות. במקום אפשר לבלות עם הילדים שעות החל מהגילאים הקטנים בקומת הקרקע ועד הגילאים הבוגרים יותר שיכולים לטפס עד הקומה הרביעית עם אתגרים מיוחדים כמו סרות משוטים ששטה באוויר, שולחן פיקניק מרחק ועוד מתקנים שלא ראינו בשום מקום אחר.

למי מתאים? למשפחות שחובבות בילוי המשלב פעילות גופנית ותגרי טיפוס, לקבוצות חברים או ימי גיבוש לחברות ומקומות עבודה.

איפה? גני יהושע ( פארק הירקון) ליד הכדור הפורח.

מתי? בשעות הפעילות מומלץ לוודא מראש שפעיל.

טלפון סקיי טאון: 053-9382875

 

 

פעילויות לילדים במרכז מהותי החדש. צילום: אמיתי הרמן
פעילויות לילדים במרכז מהותי החדש. צילום: אמיתי הרמן

מרכז מהותי – בילוי עם ערך מוסף

מרכז מהותי הוא מרכז פעילות חווייתי שממוקם בלב תל אביב ומזמין אתכם כל השנה לבילוי חווייתי בלתי נשכח, עם הילד שלך והילד שבך. המרכז מציע פעילויות חוויתיות ועם זאת חינוכיות ובעלות ערך מוסף- פעילות חוויתית שלוקחת אתכם ואת ילדכם למסע היכרות עצמית, פעילות הרפתקה באי עם כתב חידה, משימות, חידות מסקרנות ועוד, פעילות מיוחדת לקטנטנים- מסע בארץ האור שמבוססת על הספר מסע בארץ האור ועוד. במקום ניתן גם לחגוג ימי הולדת ואירועים לקבוצות.

איפה: שדרות שאול המלך 21, תל אביב
טלפון: 053-7106941

 

פינות ליטוף ופינות חי בלגעת בטבע בכפר הירוק
פינות ליטוף ופינות חי בלגעת בטבע בכפר הירוק

 

לגעת בטבע

חוות לגעת בטבע בכפר הירוק מזמינה אתכם להנות מסיורי טבע וחקלאות, טיול בעגלה רתומה לטרקטור, סיור מודרך ברפת, סיור מודרך בלול המטילות, חצר חיות משק עם פינת האכלה, מתקנים מתנפחים לילדים, מבוך צמחים ועוד. בחווה ניתן לחגוג ימי הולדת או אירועים מיוחדים ומתקיימות בה פעילויות לבתי ספר.

איפה: הכפר הירוק, דרך משה סנה 2, תל אביב

עדכון על שעות הפעילות והגעה בתיאום מראש בווצאפ בלבד: 052-6620253

 

הכדור הפורח בתל אביב
הכדור הפורח בתל אביב

כדור פורח בשמי תל אביב

הילדים שלכם חולמים לעוף? בואו להגשים להם חלום בכדור הפורח של תל אביב עם טיול בכדור פורח שממריא לגובה של כ-120 מטר ומציע תצפית חווייתית על רחבי תל אביב ופארק הירקון. חדש בכדור הפורח: רצפה שקופה שתאפשר לכם לראות את הנוף גם מלמטה.

איפה: פארק הירקון תל אביב
טלפון: 053-9382622

 

 

מוזיאון הטבע ברמת אביב

מוזיאון הטבע בתל אביבב בו מסתתרים אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל: למעלה מחמישה וחצי מיליון פריטים של בעלי חיים וצמחים, המספרים את סיפורו של המגוון הביולוגי בישראל ובמזרח התיכון במאות השנים האחרונות. במוזיאון הטבע תוכלו לראות עם הילדים בעלי חיים שחיו פעם באזורנו כמו הדב האחרון שניצוד בחרמון ב-1916, ברדלס אסיאתי מ-1911, האלבטרוס היחיד שנצפה בשמי ישראל, התנין האחרון שנתפס בנחל תנינים ועוד השייכים לאוסף האב שמיץ שכולל עשרות חיות טרף ובעלי כנף נדירים שנכחדו מהנוף הישראלי.

 

 

המוזיאון מציע חוויה לכל המשפחה, באמצעות אמצעי מולטימדיה מתקדמים, שולחן ומסכי מגע בשילוב אנימציה, מודלים הניתנים למישוש וסרטים בנושאי טבע וחייו של האדם בסביבתו.

איפה: רחוב קלאוזנר 12, רמת אביב, תל אביב

מתי? בשעות הפעילות

טלפון מוזיאון הטבע: 053-9382623

מוזיאון האשליות

אחרי מוזיאונים דומים בעולם, זאת היתה רק שאלה של זמן עד שבארץ ייפתח משהו כזה. תכירו את מוזיאון האשליות בנמל תל אביב, אם עוד לא הייתם מקום מומלץ לבילוי עם הילדים שהוא הרבה יותר מרק בילוי כי על הדרך וגם לומדים דברים בעזרת אשליות ראיה.

איפה? נמל תל אביב

מתי? בהזמנה מראש

לפרטים: 053-0539382623

 

 

החווה בתל אביב

בלב תל אביב מסתתרת חווה שבמרחק דקות ספורות מהמרכז הרועש מציעה חוויה כפרית וירוקה. החווה שנמצאת בגני יהושע מציעה מגוון פעילויות לילדים: סיפורים מתחת לעץ התות, מבוך עצי פיקוס, משק בע”ח ופינת ליטוף, משחקיית עץ, חפש את המטמון, סדנאות יצירה בטבע, פיקניק תחת עץ הזית, משחקי ילדות של פעם ובנוסף, פעילויות ייחודיות המתחלפות מדי שבת בהתאם לעונה ולמזג האוויר: טיולי שלוליות חורפיים, קטיף עצמי של נוריות, חמניות או ירקות בהתאם לעונה ועוד.

איפה: מתחם ראש ציפור בגני יהושע, פארק הירקון
טלפון: 053-7106944

פעילויות יצירה בחווה בתל אביב. צילום: החווה בתל אביב.
פעילויות יצירה בחווה בתל אביב. צילום: החווה בתל אביב.

 

אין תגובות

השאר תגובה