אטרקציות לימי הולדת

ימי הולדת בימים שטלוויזיה בכבלים ובלווין הייתה פנטזיה רחוקה ומחשבים היו רק לברי המזל שבנינו התאפיינו בפשטות – מסיבת יומולדת בבית, הכוללת מזנון אכול כפי יכולתך של חצי פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ, ולקינוח – עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות.

היום, המצב קצת השתנה -ליום הולדת הילדים מולבשים במיטבבגדי מעצבים,מתכוננים לאירוע ובוחרים את הפעילות המתאימה להם ביותר, כאשר קיימות שלל אטרקציות לימי הולדת לילדים, כמובן תלויות תקציבים שונים. ישנן אטרקציות שונות הנוגעות כמעט לכל תחום בחיינו והשמיים הם הגבול:

לאלו הנמשכים לפעילות אתגרית, ניתן לערוך מסיבה שתכלול אתגר בטבע כגון טיפוס חבלים, אומגות, טיפוס וגלישת מצוקים וניווט. אם חשקה נפשכם בחוויית מדבר, ישנם מפעילים אשר ילמדו את ילדכם לבשל בתנאי שטח על גבי כירות שדה ומדורות.

לילדים המגלים עניין בריקוד, ניתן לערוך מסיבת יומולדת בסגנו הקפוארה, הכוללות תיפוף ותנועה בסגנון ברזילאי. רעיון נוסף הוא פעילות בקצב ותנועה בסגנון אפריקאי הכוללת: תיפוף, משחקי קצב,
נגינת מקצבים בליווי חופשי של הילדים, משחקי תנועה וריקודים לצלילי התופים, ריקוד לילדים בשורה או בזוגות.

לילדים המעוניינים להיות מלך או מלכה ליום אחד, ניתן לערוך יומולדת בהזמנה אישית, שמתחילה ונבנית על
סיפור האהוב על הילד/ה המסופר בדרך ייחודית ואישית.הסיפור מסופר בשילוב רעיונות וחומרים יצירתיים ונותן דרור לרצונותיו ומשאלותיו של חתן השמחה. בנוסף, ניתן לקיים מסיבות נושא, כאשר הילדים מתחפשים לספיידרמן, נסיכות, פיות, גיבורי על ועוד, באמצעות תחפושות המסופקות על ידי מארגני האירוע.

אם ילדכם חולמים להיות טבחים או סתם אוהבים שוקולד, ניתן לערוך סדנאות שוקולד הכוללות סקירה קצרה של תולדות השוקולד וסגולותיו ולימוד מעשי
של שיטות להכנת שוקולד במטבח הביתי.
במהלך הסדנא, הילדים מתנסים בהכנת טראפלס, אותם הם לוקחים הביתה במקום שקית הפתעות.

קרקס אינו חייב להיות מופע חד פעמי אליו נוהרים הילדים בחגים ובחופשות. כיום ניתן לערוך סדנאות יום הולדת המשלבות חווית קרקס שלמה: מופע הקרקס בו לוקח ילד/ת היום
הולדת חלק מרכזי, משלב להטוטים לא רגילים ואש. לאחריו מתקיימת סדנא בה חווים הילדים איךלהיות להטוטנים בקרקס ע"י התנסות בכלי ג’אגלינג שונים.

הפעלות אומנותיות הכוללות איפורים מיוחדים לבנים ולבנות, פינותקעקועים,זמניים כמובן, קישוטי שיפודים, הכנת שרשראות ועוד.
יש הורים (אמיצים ויצירתיים…) שמוכנים לקחת על עצמם את הפקת יום ההולדת ולוותר על שירותי המפעילים המקצועיים, הקוסמים והליצנים. במקרה כזה ההורים מכינים אירוע עם הפעלה עצמית סביב נושא מסויים כמו יום הולדת נסיכות ואבירים, יום הולדת פיראטים או חפש את המטמון ומשלבים פעילויות ומשחקים של פעם שמפתיע עד כמה הם מצליחות לגרום לילדים של היום את אותו אושר והנאה ממש כמו פעם.

שפע האטרקציות הקיים היום בשוק בהחלט יכול לבלבל אותנו בבואנו לבחור נושא למסיבת יומולדת. רצוי כמובן לעשות סקר שוק לגבי מגוון הפעילויות המוצעות, לבדוק מחירים של מתחרים והכי חשוב- לקלוע לרצונו של הילד ולא לשבור את מסגרת התקציב שמתאימה לכם. 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה