איך מוצאים בקלות מטפלת ובייביסיטר?

מעכשיו מוצאים מטפלת ובייביסיטר מושלמת דרך המקלדת: אתרhelpbook.co.ilבא לעזרת ההורים

 
נכון, לא חסרים רעיונות היכן לבלות עם הילדים, אבל מה לגבי ההורים? גם אתם רוצים לצאת לבלות מפעם לפעם, כדי להתאוורר, להשקיע בזוגיות ולתחזק קשרים חברתיים. אך בניגוד לימים שבהם הייתם רווקים הוללים, עכשיו אתם הורים אחראיים והשאלה שעולה היא – מי יישאר עם הילדים?. כולנו יודעים שהשארת הילדים עם מישהו שאפשר לסמוך עליו היא פעמים רבות משימה מאתגרת. מציאת האדם המתאים לכך עשויה להיות המפתח להמשיך לבלות וליהנות מדי פעם, גם אחרי שהפכתם להורים מאושרים אך מותשים.
 
אז כיצד נוכל למצוא את האדם האידאלי שיתאים לדרישות שלנו? לעתים קרובות אנו נתקלים בקושי למצוא עזרה לטיפול בילדים, כמו מטפלת או בייביסיטר, שאפשר לבטוח בהם. 
 
אז מה עושים? כיום אפשר לחפש ולמצוא בקלות מישהו שישמור על הילדים: אתר חדש הנקראhelpbook -לוח דרושים לבית ולמשפחה, מתייחד בכך שהוא מאפשר דרך נוחה ויעילה בבחירת מטפלת או הבייביסיטר המתאימים לנו ביותר.

ראשית, חייבים לומר, שכל מי שמתבונן באתר מרגיש מיידית בבית – האתר ידידותי מאוד ומעוצב בצבעים שמחים ובציורים מלבבים. שנית וחשוב מכל, הוא מציע עושר של פרטי מידע בנוגע למועמדים הרשומים בו, כך שתוכלו להיות שקטים ובטוחים שתמצאו לילדיכם בדיוק את המטפלת או את הבייביסיטר שיתאימו להם.

באתר, לכל מועמד יש אפשרות להציג את עצמו בדרכים מגוונות בפרופיל אישי: תמונת פרופיל, מיקום גאוגרפי, חברי פייסבוק משותפים, המלצות מוקלטות, ניסיון בעבודה והשכלה, סרטון היכרות, ועוד הרבה. באמצעות כל אלה ומאפיינים נוספים המפורטים באתר, תוכלו לחפש ביעילות עובדים אמינים ואיכותיים.
 

זאת ועוד, helpbookהוא אתר מאובטח, ממוקד ובנוי כפשטות ובנוחות כדי לאפשר למשתמשים בו חיפוש חכם, יש בו אפשרויות סינון רבות: לפי מקום, מחיר, גיל, ניסיון וכד’. כן הוא מציע מערכת ניהול מידע חכמה, כמו יומן שבו תוכלו לרשום לעצמכם הערות לגבי המועמד.

נוסף לכך, תוכלו לפרסם בו בעצמכם מודעת דרושים המתארת את המשרה שאתם מציעים ואת ציפיותיכם. וכאן טמונה הפתעה של ממש: האתר מציע שירות חדש ומקורי – תוכלו לפרסם בו מודעה ולהישאר אנונימיים – בלי טלפונים וכאבי ראש מיותרים, המועמדים פשוט מגישים את מועמדותם אליכם, ואתם בוחרים. פשוט וקל לא?

 
אה ואם אתם כבר שם, רוצים להרוויח עוד משהו באותה נשימה? האתר מתמחה לא רק בטיפול בילדים, אלא בכל תחומי הבית והמשפחה, כמו משק בית, בישול וטיפול בחיות מחמד, דוגווקינג וכד’. בקיצור, באותו לוח דרושים ממש תוכלו למצוא מידע מקיף על כל מי שיוכל לסייע לכם לטפל בילדיכם, בביתכם ובחיות המחמד שלכם.
 

אין תגובות

השאר תגובה