איפור פנים לפורים

19.2.09מערכת קידנרלנד

תחפושת קנינו או הכנו, אביזרים השלמנו, אבל מה לגבי האיפור שעושה את כל התחפושת? מסתבר שלא צריך להיות אמן מלידה על מנת ליצור איפור לתחפושת. מאפר העל יוסי ביטון מבית הספר המקצועי לאיפור Yossi Bitton,מדגים ומדריך צעד אחר צעד את השלבים ליצירת איפור לכמה מהתחפושות הפופולאריות של פורים2009.

בן10
מציירים את קו המתאר של הכיתוב בצבע שחור, את המילה התחתונה צובעים בלבן ובמילה העליונה יוצרים מעבר של צבע מצהוב לירוק בהדרגה.
בצילום משמאל.

היי סקול מיוסיקל
על הפנים יש להניח מייק אפ טבעי במראה קליל, בעיניים יוצרים קו איילנר המתחיל דק המתעבה מעט ונמשך החוצה בזוית החיצונית. גלוס ורוד על השפתיים, ואם רוצים ניתן להוסיף נקודת חן אופנתית.


 

שודדי הקאריביים
צובעים את מסגרת הפנים בלבן, מסביב לעיניים צובעים עיגולים שחורים ומחברים אותם ללבן של הפנים בהדרגה, בעזרת גוון אפור.
מהשפתיים מוציאים קו שחור עבה לכיוון עצמות הלחי ומטשטשים את חלקו התחתון בעזרת גוון אפור. על השפתיים מציירים דוגמת שיניים לבנות בהדגשה שחורה, כאשר חלק מהשפה התחתונה משאירים, טבעי ללא צביעה ליצירת אפקט מפחיד במיוחד…

 תחפושת שודדי הקריביים

בראץ

מעל עצם הלחי מורחים מייק אפ עדין + הברקות בהירות (לבן וכסוף). מוסיפים צללית לבנה על העפעף וקו איילנר משוך לאורך העין שהולך ומתעבה ויוצא כלפי חוץ. להשלמת המראה מוסיפים שפתון אדמדם ונקודת חן אופנתית.
 
תחפושת בראץ

דבורה
מסביב לאף יוצרים את גוף הפרפר בפסים של שחור וצהוב.
ציור הכנפיים – יוצרים מסגרת שחורה, צובעים את המרכז בלבן ויוצרים דוגמת נימים באמצעות מכחול דק בגוון אפור. ראש, מחושים ורגליים מציירים בעזרת מכחול דק בצבע שחור.  

איפור לתחפושת דבורה

ארבע זרועות(אל תשאלו אותנו מה זה – אבל הילדים שלכם בטח יידעו…) 
נתחיל מיצירת מסגרת שחורה עפ"י קו המתאר של הציור, עד קו הגבות צובעים וממלאים באדום את כל השטח + שפה עליונה. את החלק שמעל לגבות + שפה תחתונה ממלאים בצבע לבן.
במכחול דק בצבע שחור מציירים את שאר קווי הציור וחוצים את הפנים לאורך בקו שחור עבה. בצדי הלחי מעל העצם מוסיפים את הדוגמא בצהוב ומדביקים אבנים מתחת לגבות.
עוד ניתן לכסות את הגבות בצבע ולצייר קו מוגבה יותר.

תחפושות -כפר השעשועים, איפור: יוסי ביטון, צילום: ליאור לייבוביץ.
 

אין תגובות

השאר תגובה