אירועי חול המועד סוכות באשקלון

אירועי חול המועד סוכות לכל המשפחה באשקלון- פסטיבל הכדור בידיים שלנו למיחזור ושמירה על איכות הסביבה, אירוע שרים על הדשא עם מופע של להקת תיסלם וטריאתלון אשקלון – כל האירועים בחינם.

העיר אשקלון מציגה מגוון פעילויות והופעות לכל המשפחה בחול המועד סוכות:

שרים על הדשא
יום ראשון,22.9.13 בשעה 20:00 בדשא הגדול באפרידר יתקיים אירוע שרים על הדשא, בשיתוף מפעל הפיס בשיאו הופעה של להקת תיסלם. על החימום אחראית להקת יונות השלום המקומית.
הכניסה חופשית, הישיבה על כיסאות ועל הדשא. מומלץ להצטייד בלבוש חם. 

פסטיבל הכדור בידיים שלנו
בימים שני-שלישי,23-24.9.13, בין השעות 11:00-17:00 יתקיים בגן הלאומי אשקלון פסטיבל הכדור בידיים שלנו – פסטיבל בקופסה, בשיתוף איגוד ערים לאיכות סביבה נפת אשקלון והמשרד להגנת הסביבה. זהו הוא אירוע ססגוני ועשיר, בו יכולים הילדים ללמוד על נושאי איכות סביבה, מיחזור וחגי ישראל. באירוע יעברו הילדים בין מתחמים שונים, כאשר כל מתחם יטפל בסוג פסולת אחר (פלסטיק, מתכת, נייר, קרטון), וילווה בהסברים על חשיבות ההפרדה בין אריזות שונות, על פסולת רטובה ויבשה ועל האפשרויות לטפל במגוון חומרים היוצאים מהאשפה. בנוסף, יתקיימו הצגות ילדים כולל מופע חגיגי של מיכל הקטנה וכוכבי ילדים נוספים, וכן בתיה עוזיאל, כוהנת מלאכת היד המיתולוגית, תשתתף גם היא באירוע ותעביר סדנת יצירה ומחזור לכל המשפחה.
הכניסה חופשית, תמורת אריזת קרטון למחזור. 
לפסטיבל הכדור בידיים שלנו – פסטיבל בקופסה לחצו כאן…

טריאתלון אשקלון2013
ביום רביעי,25.9.13, ערב שמחת תורה, יתקיים טריאתלון אשקלון ה-4 – אליפות ישראל בספרינט. בטריאתלון יתחרו בשלושה מקצועות: שחייה 750 מ’, רכיבה על אופניים 20 ק"מ וריצה5 ק"מ. הספורטאים שנוטלים חלק בטריאתלון, שהינו מקצוע אקסטרים, נדרשים לכושר גופני ייחודי, בכך שהם יכולים להתחרות ב-3 מקצועות. 

גם השנה יתקיים דואתלון עממי, פעם שנייה ברציפות, ובו המשתתפים יתחרו בריצה ל-2 ק"מ ורכיבה על אופניים למרחק של3 ק"מ. בדואתלון תינתן לציבור הרחב אפשרות להשכרת אופניים. בשנה זו הוקמה האקדמיה לטריאתלון על ידי המחלקה לספורט בעיריית אשקלון בשיתוף פעולה של חברת קרלסברג וקרן אשקלון. הספורטאים באקדמיה מתאמנים בצורה מקצועית על ידי מיטב המאמנים וכן נוטלים חלק בטריאתלון אשקלון. על מנת לקיים את התחרות היפה הזאת באשקלון ומאידך להקל על ציבור הנהגים, הוועדה קבעה את יום התחרות ביום חופשה מהלימודים וצמצמה את המסלול לציר החוף בלבד שעובר ברחובות: שונית, יפה–נוף, יקותיאל אדם, רפאל איתן ואריה תגר. הציבור מתבקש להתאזר בסבלנות ולעודד את מאות המשתתפים בטריאתלון.

פסטיבל עין יהודית לסרטים יהודיים
בהתאם למסורת בשבע השנים האחרונות, יתקיים באשקלון פסטיבל עין יהודית לסרטים יהודיים, בין התאריכים6-11.10.13 במרכז הכנסים במכללה האקדמית אשקלון. בפסטיבל יוצגו השנה סרטים רבים שמתאימים לבני הנוער, כמו הסרט ‘יש ילדים זיגזג’ המבוסס על ספרו של דוד גרוסמן. כמו כן יוצגו סרטים למבוגרים בלבד, כמו לדוגמה הסרט ‘חווית הסקס המוזרה שלי’, סרט קנדי נועז המיועד לקהל הבוגר בלבד. סרטים נוספים שיוצגו: הסרט האלג’ירי אל גוסטו, על חייו של הזמר המפורסם. הקרנת הסרט תלווה בתזמורת האנדלוסית אשקלון. הסרט ‘חוד המחט הקרה’, שמלווה קבוצת נשים אנרוקסיות מאיטליה בישראל וחושף את ההתמודדות שלהן והגילויים האישיים על מה שעובר עליהן והשפעת ישראל על חוויותיהן וטיפולן. לפסטיבל יגיעו גם במאים בעלי שם. אחד מאורחי הכבוד שיגיע כבר לערב הפתיחה, יהיה הבמאי הרומני ראדו גבראה. הפסטיבל עושה כבוד לסרטים שלו, כאשר במהלך ימי הפסטיבל יוקרנו 4 סרטים בבימויו: אחד מהם הוא יהודים למכירה, המספר על מכירה שביצע בזמנו נשיא רומניה, צ’אוצ’סקו, למדינת ישראל, בסכומי עתק, של יהודי רומניה לישראל. במאי נוסף שיגיע לפסטיבל הוא תושב אשקלון במקור המתגורר בקנדה, יגאל הכט. סרטו של הכט שיוקרן בפסטיבל הוא ‘שפה בינלאומית’. הסרט עוסק במסע ההופעות של קבוצת סטנדאפיסטים בוטי שפה מקנדה שמגיעים להופיע בישראל ומציג כיצד הם מקבלים את התגובות מהקהל הישראלי לטוב ולרע.

בנוסף, השנה יקבלו כל באי הפסטיבל שני כרטיסים במחיר אחד. לפני כל הצגת סרט ארוך, יוצג סרט קצר.
מחיר כניסה לסרט יעלה25 ₪ בלבד
הנחות נוספות לחיילים, סטודנטים וגמלאים.

לכל אירועי סוכות2013 לחצו כאן…

 

צילום אבירים: דוד כהן

אין תגובות

השאר תגובה