אלבום המדבקות של ג’סטין ביבר

24.2.11עושים שוק

ביבמאניה2011 – לקראת הופעתו של ג’סטין ביבר בישראל מושק בישראל אלבום המדבקות הרשמי של ג’סטין ביבר שהרוכשים אותו יוכלו לזכות בפרסים כדוגמת השתתפות בקבלת הפנים לג’סטין ביבר בשדה התעופה, מפגש מעריצים כולל צילומים, אירוחVIPבחזרה הגנרלית וכרטיסים חינם להופעה.

אלבום המדבקות הרשמי של ג’סטין ביבר, ישווק בישראל על ידי חברתPMI, שקיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לשווקו בישראל, כמו גם את אלבום הסופרגול). כל מי שישלים את האלבום ויגיע למשרדי חב’ PMIברמת החיל, ייכנס להכנס להגרלה.

הפרס הגדול
האספן שיוגרל ראשון מבין מסיימי האלבום, יזכה בהזמנתVIPל-3 מפגשים: קבלת פנים אישית לג’סטין ביבר בשדה התעופה, מפגש מעריצים כולל צילומים, אירוח VIPבחזרה הגנרלית וכרטיס להופעה.

40האספנים הראשונים שיוגרלו מבין מסיימי האלבום, שזכאים להשתתף בהגרלה, יזכו בכניסה למפגש מעריצים כולל צילומים ו-75 אספנים נוספים שיעלו בהגרלה, יזכו בהזמנה לחזרה הגנרלית.

האלבום של ג’סטין ביבר
באלבום52 עמודי צבע עם 168מדבקות של ג’סטין ביבר, מידע אודות המבצעים והפרסים, היכן ניתן להשיג את המדבקות ומידע נוסף למעריצים הצעירים. האלבום מחולק חינם בשלב הראשון של המבצע במיקומים נבחרים ובסניפי מקדונלדס.

בכל מעטפה תמצאו 5מדבקות של ג’סטין ביבר, שהודפסו באיטליה והוכנסו למעטפות באופן אקראי וללא סימון ולכן לא ניתן לדעת אילו מדבקות מופיעות בכל מעטפה מבלי לפתוח אותה.

וכמה זה יעלה לנו?
את המעטפות ניתן לרכוש בחנויות ובקיוסקים בכל רחבי הארץ במחיר של4.9 ש"ח.

על ג’סטין ביבר
ג’סטין ביבר, כוכב הפופ הצעיר ביותר בעולם, החל בשנת2006: בגיל 12 בלימוד שירה, זכה במקום השני בתחרות כישרונות וב-2007 אימו החלה להעלות סרטי וידאו ביתיים שלו ליוטיוב בהם ביבר שר משירי אשר, ג’סטין טימברלייק, סטיבי וונדר ועוד.

בין מיליוני המקליקים היה גם סקוטר בראון שמאוחר יותר הפך להיות הסוכן שלו.
• 2008:הובא ללוס אנג’לס, משך את תשומת ליבו של הזמר אשר והוחתם בחברת בתקליטים. אפריל2009: מצלם סינגל ראשון בהופעת אורח של המנטור שלו, הזמר אשר. הסינגל משוחר לאוויר באוקטובר 2009 ומגיע לדירוג 17 במצעד הפיזמונים האמריקאי Billboard’s Hot 100
•ספטמבר2009: מקיים הופעה אקוסטית ברוקפלר סנטר בניו-יורק. הופעה שיועדה ל-300 איש הביאה 2,000 מעריצות. שבוע לאחר מכן הוא הופיע בתוכנית פרסי המוסיקה ב-MTV,הופעה ראשונה מיני רבות
•נובמבר2009: מוציא מיני אלבום, My World,שמגיע למקום החמישי בקנדה וזוכה בתקליט פלטיניום בארה"ב
•דצמבר2009: הופעה בפני נישא ארה"ב, ברק אובמה, בלהיט של סטיבי וונדרSomeday at Christmas
•ינואר2010: מגיע לדירוג הגבוה במצעד הפזמונים האמריקאי, מקום 5. באותו חודש, בטקס הגראמי הוא בטעות קורא לבון ג’ובי, ביונסה… הוא מתעשת מהר ואומר "סליחה, ביונסה כל הזמן בראש שלי…"
•פברואר2010: הזמר הצעיר ביותר שנבחר לפתוח את השיר המחודש: We are the Worldלטובת גיוס תרומות להאיטי.
•אפריל2010: עדיין לא בן 16, הוא צעיר השני בהיסטוריה שהוזמן לתוכנית Saturday night live show

חברתP.M.Iבבעלות בועז דקל, מתמחה במוצרי פנאי ממותגים לילדים ומוצרי איסוף- מדבקות וקלפים, הוצאה לאור של חוברות צביעה והפעלה, מוצרי חזרה לביה"ס – יומנים לתלמיד, יבוא ושיווק צעצועים, עולם האינטרנט והתוכן הסלולארי עם מותגי הסופרגול, גורמיטי,  GOGOS,בובספוג, כמעט מלאכים, האי, ערוץ הופ קטנטנים, צמידי בנדז, WEBKINZועוד.
 

 

2 תגובות

השאר תגובה