אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית2016 -בישראל

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית בשנת2016 תתקיים בישראל כך נמסר הערב מהוועד האולימפי, בעקבות הצבעה של ההתאחדות האירופאית בהתעמלות בישיבתה בלוזאן שקבעה כי ישראל תארח במאי 2016, לראשונה את אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית.

יש אליפות
בישיבה שהתקיימה הערב בלוזאן ייצגו את ישראל יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פינס וראש עיריית חולון מוטי ששון. לשלב הסופי של ההתמודדות על אירוח אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית הגיעו בולגריה וישראל. בהצבעה חשאית שהתקיימה זכתה ישראל בתמיכה של10 נציגים לעומת 7 נציגים שתמכו בבולגריה.באליפות אירופה שתתקיים בישראל הבטיחו השתתפותן כבר 47 מדינות. לתחרות תגענה כ-700 מתעמלות. תהא זו הפעם הראשונה שישראל מארחת אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית.

 
2016בהיכל הספורט החדש של חולון
יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פינס ציין בשיחת טלפון מלוזאן כי"מדובר בארוע החשוב ביותר בהתעמלות אומנותית שיהיה בשנת2016 . זה יהיה המבחן האחרון של המתעמלות לקראת המשחקים האולימפיים בריו, וצפויה להתקיים כאן תחרות בינלאומית ברמה גבוהה מאד. ישראל מאד מוערכת בהתעמלות אומנותית ואני שמח שנתנו בנו אמון גדול" .פינס גם עידכן כי התחרות תתקיים באולם הספורט החדש בחולון שתכולתו4,500 מקומות ישיבה והוא יחנך בסוף השנה הנוכחית .
 
יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל בירך הערב את פינס על ההישג הגדול ואמר: "מדובר באירוח אירוע רב חשיבות, יוקרתי ביותר. אני בטוח שהוא יתנהל בסטאנדרד גבוה מאד, ובסיומו נהיה גאים בארגון שלו. ארוע בסדר גודל כזה יקדם מאד את ההתעמלות האומנותית".
 
 
 בתמונה – מתחרויות הגרנד פרי להתעמלות אמנותית שהתקיימו בחולון.
 
 
 

2 תגובות

  1. רוצה ליקנות כרטיסים להיתעמלות קרקע אליפות 2016. אשמח לקבל עידכון ואיפו ניתן לירכוש ? תודה

השאר תגובה