אמול נטורל-שמן רחצה טבעי לתינוקות

ד"ר פישר משיקה את אמול לתינוק נטורל: שמן רחצה לתינוק -100% ממקור טבעי.

האמבטיה הראשונה של התינוק היא אירוע חשוב. רחיצת התינוק מדי יום הוא דבר הכרחי שלא נועד לצורכי היגיינה בלבד אלא תורם להנאתו והתפתחותו של התינוק. התנועה במים, הקשר עם ההורה והמגע עם גוף התינוק, כל אלה מדמים לתינוק את התחושה שחווה ברחם ועוזרים לו להסתגל לעולם החדש בו הוא נמצא. 
 
מתוך צורך זה ד"ר פישר משיקים את אמול נטורל, שמן רחצה לתינוק אשר עשוי ממקור100% טבעי. התכשיר מושק רשמית בביתן המעוצב על טהרת אמול נטורל בתערוכת בייבילנד של סופר פארם בין התאריכים28-31.10.13 ימים ב’-ה’, שעות 10:00-22:00 בגני התערוכה, ביתן 1 ומתחם המקסידום, תל אביב.
 
התינוק נולד עם שכבת ורניקס המגנה על עורו. על-מנת לשמור על שכבה זו מומלץ להשתמש במוצרים עדינים שיסייעו בשמירתה לאורך זמן וכאשר תיעלם באופן טבעי, יסייעו בשמירה על לחות ורוך עור התינוק. בד"ר פישר מצאו את הנוסחה המושלמת לתערובת השמנים שיעזרו בשמירה על ההגנה הטבעית של העור וכמובן ימשיכו ויגנו על עור התינוק גם כאשר שכבה זו תיעלם.
 
אמול נטורל לתינוק הינו שמן רחצה המכיל שמן שקדים ושמן כותנה התורמים לריכוך ושמירה על לחות העור, שמן זית התורם לריכוך והרגעת העור ובעל תכונות אנטי דלקתיות ושמן רוזווד(Rosewood)התורם לתחושת רוגע ושלווה וויטמיןEהמסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים. אמול נטורל הינו היפואלרגני, סנסיטיב, ואינו מכיל חומרים משמרים, SLS,בושם סינטטי וצבע, פרבנים ושמן מינרלי. 100%ממקור טבעי – כל השמנים והרכיבים של האמול נטורל הינם100% ממקור טבעי.
 
הכירו את אמולומט
לראשונה בישראל ד"ר פישר גאים להציג את אמולומט – מכונה המאפשרת הצצה והתנסות ביצור עצמי וטבעי של אמול נטורל. המכונה נראית כמו מכונה אוטומטית של משקאות קרים, אבל היא לא פועלת באמצעות כסף. הפעלת המכונה נעשית באמצעות הכנסת שקד. ברגע שהשקד נכנס למכונה, מתחיל תהליך ייצור חוויתי-ויזואלי בו נראה השקד מתפצח מקליפתו ושמן מופק ממנו. במקביל, נסחטים שמנים מזיתים, כותנה ורכיבים טבעיים נוספים אשר מהם מופק אמול נטורל. השמנים נמזגים לבקבוק קטן, כך שבסוף התהליך, המכונה מוציאה במתנה את אמול נטורל המכיל100% שמנים ורכיבים טבעיים.
השמן המופק מיועד לרחצת תינוקות בני יומם ומותיר את העור בתום הרחצה בריא, נקי ורענן. המכונה תוצב לראשונה בתערוכת בייבי לנד של סופר פארם בביתן ד"ר פישר. האמולומט תעבור בנקודות שונות ברחבי הארץ ותאפשר לקהל הרחב לצפות ולהתנסות בתהליך הייצור מקרוב.
 
אמול נטורל מצטרף לסדרה קיימת של תכשירי ד"ר פישר, אמול קלאסי ואמול פורטה, שנועדו לטיפול והקלה מיידית ביובש העור. המוצרים נועדו לשימוש יומיומי ובאריזה נוחה הכוללת משאבה לשימוש קל ונוח. 
 
מחיר מומלץ לצרכן:200 מ"ל54.99 ₪, 500 מ"ל99.99 ₪ 
מבצעים חגיגיים לרגל ההשקה.
 
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.
 

אין תגובות

השאר תגובה