אפליקציה חדשה להפעלת הנייד בנהיגה- Bip it (ביפ איט)

הורידוBip itוסעו בזהירות – אפליקציה חדשה שמאפשרת לנהל שיחות, הודעות טקסט ופעולות נוספות בסלולרי תוך כדי נהיגה בטוחה

אפליקצייתBip itהיא בשורה חדשה בעולם הטכנולוגי והיא פותחה במטרה לפתור בעיה מדאיגה–הקלדת הודעותSMSבזמן הנהיגה. מדובר באפליקציה הראשונה והבלעדית בעברית המאפשרת לכל נהג לנהל את השיחות, הודעות הטקסט, הוואטסאפ, הניווט, יומן הפגישות והתזכורות ואפילו את המוזיקה שלו מבלי לשלוח יד אל מסך הטלפון או מבט בזמן נהיגה. 
 
כיצד זה פועל?
האפליקציה מזהה ומאתרת מצב של נהיגה, ומאותו רגע היא מעבירה אוטומטית כל שיחה והודעת טקסט הנכנסת לטלפון למצב הקראה בדיבורית. הנהג, שיכול באותו הזמן להמשיך ולנהוג באופן בטוח, יכול לענות ואף להחזיר הודעה ללא מגע יד, באמצעות הקראת ההודעה שעוברת מיידית להודעה כתובה. כמו כן מאפשר היישום לשמוע את ההודעות שהוכתבו על-ידי הנהג, לאשר אותן או לשנות אותן על ידי הפקודה הקולית, גם כאשר הטלפון אינו מונח בדיבורית אלא בתיק או במקום מרוחק מהמשתמש בתוך הרכב. 
 
פיתוח מענין נוסף באפליקציה הוא האפשרות להעביר פקודות קוליות גם ליישומים אחרים הדורשים בדרך כלל הקלדה, כגוןWAZE,נגן המדיה, הוואטסאפ, התזכורות והפגישות. פקודות אלו יופעלו באמצעות אמירת מילים כגון ניווט, ולאחר מכן היעד אליו רוצים להגיע, או תזכורת, הודעה, נגן וכדומה. 
 
אחת התועלות הגדולות שלBip itהיא שניתן להפעיל אותה בכל רגע בזמן נהיגה על ידי אמירת: הלו ביפ איט, ומאותו רגע היא פתוחה ומוכנה לכל פקודה, כשהעיניים נשארות על הכביש ושתי הידיים על ההגה. בשדרוג האחרון התווספה אפשרות לכל נהג לקבוע את מילת הקסם להפעלה קולית בעצמו.  

אפליקצייתBip itפותחה על-ידי ערן קצב, אב לשניים ומורה למחשבים וספרות בבית הספר צפית בכפר מנחם. לקצב תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בספרות מאוניברסיטת תל אביב. את אפליקצייתBip itפיתח במשך שנה וחצי כתחביב ומתוך מטרה ברורה – להציל חיים של בני אדם, כך שהאפליקציה תמיד תישאר חינמית להורדה. 
 
את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בקישור- לחצו כאן…
 
 

אין תגובות

השאר תגובה