ארט מרקט(Art Market) -גלריה חדשה למכירת אמנות בנמל תל אביב

Art Market – לראשונה בישראל יפתח חלל חדש שיציע כ-1,000 יצירות אמנות איכותיות במגוון רחב של טכניקות ובמחירים שמתאימים לקהל הרחב.

Marketהוא חלל חדש הממוקם בנמל תל-אביב, בעל אופי ייחודי שהופך את המפגש עם אמנות איכותית לנגישה גם לאנשים שאינם נוהגים לרכוש אמנות ואינם רואים עצמם כאספנים.

Art Marketמחזיק באוסף של כ-1,000 יצירות המאפשרות לקהל הרחב הזדמנות לשוטט, לגלות ולרכוש אמנות, לבית או למשרד, והכול במחירים הוגנים, כך למשל ציור מקורי החל מ-500 ₪.
 
Art Marketייפתח ביום שישי,8 בנובמבר, שעה 12:00, ביריד המזרח המתחדש, מתחם העיצוב נמל תל-אביב.
הכניסה חופשית.
  
חללArt Marketשייך לקבוצת ברונו ארט ששורשיה לפני כ-100 שנה, המשכה בגלריה ברונו בתל-אביב, והיום מחזיקה בגלריות באיים הקרביים ובסינגפור, ומשווקת יצירות אמנות ישראלית בארה"ב ובאסיה.
 
Art Marketמציג אוסף גדול ממדים שמכיל יצירות של אמנים פורצי דרך, אמנים מובילים ואמנים בראשית דרכם מישראל ומחו"ל כאחד. בין האמנים שיציגו בחלל: יעקב אגם, נחום גוטמן, יוחנן סימון, מרסל ינקו, יוסלה ברגנר, קוסונוגי, לובין, זריצקי, קדישמן, יוחנן הרסון, אילנה גל, אדריאנה נאוה, אורי שפירא, רועי יריב, יצחק טרקאי, דודו גרשטיין, שרה ליפקין, דן שביט, אבי בלאיש, לוק דרטווה, נטליה סינקובסקי, יאנה קורובוב, מיכאל לזר ומארק לואיס, רות נעם, גדי פריימן, עז אל-חי, אבי בן שמחון, אמיר חכם, אסתר מייטלוב, מרים מס, סמדר ברנע, רחל ידיד, רלי ווסר.
 
בגלריה ספקטרום רחב של טכניקות, סגנונות ויצירות מתחומים שונים–ציור, פיסול, מולטימדיה ווידאו ארט, המבטיחים חוויית קניה מרתקת. השילוב בין החלל הידידותי והמרווח שלArt Market,הנגישות של מתחם הנמל, בתוספת ההיצע של יצירות אמנות יד ביד עם עבודות מלאכה ייחודיות, הינו שילוב מנצח.
 
האנשים שעומדים מאחוריArt Maretהם מוטי אברמוביץ’, בעלים בקבוצת ברונו ארט, מתמחה בייעוץ אמנותי לאנשים פרטיים וחברות, ויוחנן הרסון, אוצרArt Market,אמן הבית של גלרייתArtnovaבירושלים, הוא הקים אתGebo art space,חלל אמנות רב תחומי ודינמי בלב תל- אביב. 
 
כחלק מהפעילות השוטפת בחלל שלArt Market,יהיו תצוגות משתנות, לצד הרצאות וסדנאות של אמנים מובילים מישראל ושיתופי פעולה עם ירידי אמנות בכל העולם. התצוגות ישתנו על בסיס קבוע, תוך שימת דגש על איכות בשילוב עם וורסטיליות ועדכניות. המגוון הרחב של השירותים שיינתנו בגלרייתArt Marketיכלול אוצרות, בניית אוספים, ייעוץ עיצובי, ניוד (העברהמשלוח) ותלייה. 
 
שעות פתיחת החלל:
ימים א’-ה’10:00-19:00
יום ו’10:00-16:00
יום שבת11:00-17:00
Art Market
נמל תל אביב
8בנובמבר יום שישי בשעה12:00
פרטים נוספיםבאתר…   
 
 
בתמונה הראשית: יצירה של אסתר מייטלוב

אין תגובות

השאר תגובה