אתר אורחן לילה מרכז פעילויות לילדים בחניוני לילה

23.5.12

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו להתנתק מהמולת היומיום וליהנות מרגעים קטנים וקסומים, מהנופים המרהיבים ביותר ומשלל פעילויות לכל המשפחה- חניוני הלילה הם המענה. כיום, ניתן לצאת בקלות לחופשה קסומה בארץ מבלי לקרוע את הכיס וללון בחניוני לילה מהפשוטים ביותר ועד המפוארים מבניהם המכילים מטבחונים ופינות בישול, מקלחות עם מים חמים, שלל פעילויות ואטרקציות והכי חשוב: אוויר צלול ומשכר חושים.

אתר אורחן לילה
במסגרת תכנית ממשלתית לאומית לעידוד תרבות הקמפינג והפנאי בישראל הוקם אתר אורחן לילה שמטרתו לרכז את כל האתרים ולספק את המידע הדרוש.
ברחבי הארץ פזורים להם102 חניוני לילה ביניהם כל אדם יכול למצוא בהם את העדפותיו.

חניוני לילה רבים ברחבי הארץ מציעים שלל פעילויות ואטרקציות בחודשי הקיץ, הכוללים הפעלות מיוחדות, כמו פעילויות מים, סדנאות בישול, מגוון מסלולי טיול באזור, האכלת בע"ח, רכיבה על אופניים או גמלים ועוד.

בחניונים רבים קיימים פארק מים הכולל שלל פעילויות, בחאן גני חוגה מציעים גלישה באומגה ישר למים, שעשועי מים ומתקנים מתנפחים לילדים. בחניון אמת התנינים ארגנו לילדים ולכל המשפחה סיור ברכבת טיולים לאזורי הפריחה משולב בנסיעה אל תוך שדה קנה סוכר ועצירה לקטיף קנה סוכר. במקום ישנה פינת ליטוף של החיות במקום ואף ניתן לראות ולהאכיל תניני יאור.

חי נגב רביבים
בחי נגב רביבים המוכר בתור חניון אקולוגי, המבקרים יהנו מסיור בגן הזואולוגי שיכלול האכלת בעלי החיים שבמקום, ביקור בפינת חפירות ארכיאולוגיות בנושא דינוזאורים ואף יתקיים לו מחנה קיץ מדעי מרתק לאוהבי טבע אקולוגיה, סביב ובע"ח.

חאן קסם המדבר
בחאן קסם המדבר מדי ערב ידליקו מדורה מרכזית גדולה, סביבה תתקיים שירה בציבור עם מוזיקה ברקע וטיולי שטח על גבי חמורים וגמלים. חוות האנטילופות בערבה, גם היא מציעה סיורי ספארי רכובים באווירה מדברית מיוחדת עם הצצה על חיות המקום. הנסיעה מתנהלת, על כביש עפר נח, בין העדרים השונים עם התעכבויות והסברים על המינים השונים. לאחר מכן ההורים יוכלו להירגע וליהנות מבריכת מים תרמיים עשירה (בריכת מי גופרית) במינרלים מרעננת בימים חמים וסביבה ערסלים למנוחה ומזרונים וכריות לרביצה.

לינה בחניוני לילה, באווירה קסומה ומיוחדת, היא סוג של פעילות מקרבת ומגבשת, שתיזכר לילדים כחוויית ילדות מתוקה ולהורים כבילוי עם ערך מוסף של זמן איכות עם ילדיהם

צילום: ניר וילק. בצילום: שעשועי מים בגני חוגה

לפרטים נוספים ניתן לפנותלאתר אורחן לילה
אתר הבית של חניוני הלילה של ישראל, המרכז בתוכו את כל החניונים, הצעות לאטרקציות במקום, מידע על מסלולי טיול ופרטים

אין תגובות

השאר תגובה