בגדי ילדים-סתיו חורף2014 – 2015

הסתיו עוד רגע כאן, ורשתות האופנה מציעות קולקציות מגוונות לילדים לסתיו ולחורף2014-2015, עם הטרנדים הכי חמים בשוק, שמלות, חצאיות, טייצים ואביזרים נוספים

קולקציית סתיו – חורף2014/15 של שילב
קולקציית האופנה של שילב עשירה במבחר בגדים חגיגיים מבדי כותנה ארוגים וסרוגים אופנתיים במיוחד, וכן קולקציה ליום יום, לגן ולמשחקים בגינה ,לאירועים כגון מסיבות יום הולדת ועוד. הקולקציה מעוצבת תחת הדגש של מענה רחב לפתרונות הלבוש של הקטנטנים והאירועים השונים בחיי היום יום שלהם.

אחד הטרנדים המפתיעים בקולקציית האופנה היא קולקציית ה- Black & White,ניתן לראות בקולקציה טעימות של שחור וורוד עם נקודות שחורות וכן קולקציה שחורה, בועטת ואופנתית בבדים מעט מבריקים ובנגיעות מטאליות על מכנסי סקיני וסוודרים בדוגמת צמות.
 
עוד בקולקציה טרנד הקולג’ והספורט. הדגש בא לידי ביטוי בקולקציות הפוטרים של הבנות והבנים. בין הפריטים נוכל למצוא פריטים כגון: ג’אקט קולג’, בדי רשת, והדפסי ספורט בוואריאציות שונות. הבנות שאוהבות פרחים יוכלו ליהנות מדפוסים דמויי רקמת גובלן, דרך בדים עם דפוסי פרחים גדולים ועד הדפסי פוטו פרינט מקומיים, בדי תחרה ופרחים טול וגזרות רכות ונינוחות בהשראת עולם הרקדניות, טייץ שחותלות רכות מחוברות לו, שמלות סריג עם טולים, וחצאיות טול מתנפנפות.
טרנד ההדפסים של דפוס-צילום ממשיך העונה בהדפסים בצורת חיות, פרחים וטבע, ודימוי סריגים באמצעות דפוסים. הדגש בחורף הקרוב הינו על טכנולוגיות ופיתוחי בדים דו צדדיים, שילובי בדים, מגע רך ומחמם במיוחד. בנוסף,  קולקציית הג’ינסים האהובה על אימהות הקטנטניםמציעה שימוש בבדי ג’ינס רכים ונעימים המותאמים לתינוק ולפעוטות, בגדים סרוגים בחוט100% כותנה במראה ג’ינס ולראשונה גם בבגדי קטיפה במראה ג’ינס.
 
טווח מחירים:
קולקציית אופנה: מידות2-5- 39.99-149.99
קולקציית פסטל מיוחד: מידות0-24 חודשים- 39.99-139.99
קולקציית ג’ינסי: 39.99-159.99
קולקציית פרומו (מוצרי בייסיק):39.99-89.99
קולקציית יומיומית ספורטיבית: 49.99-109.99
קולקציית ביגוד ראשוני פתוח: מידות0-24 חודשים- 39.99-99.99
מארזי ביגוד ראשוני סגור (מארזי שלישיות): מידות0-24 חודשים- 79.99-119.99
קולקציית ביגוד שינה:69.99-89.99
 
קולקציית הסתיו של שילב, בגדי ילדים של שילב, בגדי חורף לילדים בשילב, בגדים לילדים
בגדים אופנתיים לילדות ברשת שילב. צילום: עדי אורני.

 


קולקציית הילדים של המשביר לצרכן

קולקציית הבנותהחורפית שואבת השראה מהטרנדים הבולטים באופנת הנשים הבוגרת. הקולקציה לעונה הקרובה כוללת פריטים מודפסים, פסים, לבבות, חתולות, כתר נסיכתי, ושלל פריטים מאובזרים באקססוריז של פאייטים, אבנים דמויות יהלום, פפיונים וכל מה שבנות אוהבות. קולקציית עונת המעבר מתאפיינת בבגדים בבדים דקים, חולצות ריב וסינגל, עם דפוסים שונים כגון לב גדול מפאייטים, ברבור עם כתר ויהלומים, חולצתcoolמאובזרת ביהלומים, קרדיגנים עם לבבות בצבעים של כחול, שחור, שמנת וכסף, טייצים (בשילוב עם לייקרה), צבעוניים וחלקים וחצאיות קומות ושמלות. קולקציית החורף כוללת פריטי פוטר שנמכרים בחליפות או בפריטים בודדים, עם הדפסים שונים, עליוניות עם רוכסנים, מכנסיים בגזרות שונות החל ממכנסיים מתרחבים, מכנסיים צמודים, בגזרה רפויה ובגזרה הדוקה, עם סיומת גומי בסוף הרגל. מבחר מעילים לבנות: מעילי ניילון עם בטנה פליז, מעילים חלקים עם הדפסים וליין של מעילים חלקים עליהם מודפסות נקודות קטנות בשלל צבעים.

קולקציית הילדים של המשביר לצרכן, בגדי ילדים לחורף2014-2015, בגדים לילדים

בגדים לילדים במשביר לצרכן. צילום: שי אפגין.

קולקציית הבניםמאופיינת בהשראות מעולם הספורט כגון כדורגל ורכיבה על אופניים ובצבעוניות בולטת של ירוק וכחול. גם כאן ניכרת ההשפעה של אופנת המבוגרים על אופנת הילדים למשל בחולצות עם הדפסי רטרו ובפריטים דמויי קולג’. בקולקציית המעבר ניתן למצוא חולצות עם שרוול ארוך כפול בהדפסים של שוער כדורגל, רוכב אופניים, קוף מתופף ועוד. בנוסף ניתן למצוא בקולקציה קרדיגנים חלקים ובהדפסי פסים. בקולקציה מספר של גזרות מכנסיים: גזרה רחבה, צרה, גזרת דגמ"ח או ישרים, עם או בלי סיומת גומי בסוף הרגל. עוד ניתן למצוא בקולקציה עליוניות עם רוכסנים, סריגים חלקים ומפוספסים בשילוב הדפסים מגוונים ועוד. מבחר מעילי ילדים: מעילי ניילון עם בטנה פליז, מעילים חלקים עם הדפסים ועוד וכן מעילי שכפ"ץ–מעילים ללא שרוול. מגוון עשיר של חליפות פוטר צבעוניות המעוטרות בדמויות והמותגים האהובים על הילדים.

 
קולקציית תינוקות- בהשראת קולקציית הבנים והבנות אך מתאימה מבחינה פונקציונאלית לגוף התינוק ושמה דגש על נוחות מקסימלית. מכנסי בלון קצרים מעל טייץ (מחובר), סריגי קרדיגן קטנים (לתחילתו של הסתיו) ושמלות קטנות משולבות אריג וסריג, פריטים הדפסי חיות, אוברולים בשילוב קורדרוי דק (בייבי קורדרוי) ומעט אפודות המעניק מראה קול של גדולים.
בנוסף ישנו מגוון כובעים, כפפות, מחממי אוזניים, נעלי בית, צעיפים מטריות עם הדפסים של הדמויות האהובות על הילדים. הלבשה תחתונה לבנים ולבנות כולל תחתונים, גוזיות וגופיות פלנל. מגוון מארזי מתנה לתינוקות במגוון טווחי מחיר.
 
טווחי מחירים למותגים נבחרים:
XYZ:החל מ-  49.9לפריטי בייבי,59.9 לחולצות בנים/בנות, מכנסיים בייבי ב- 49.9 ₪,  בנים בנות ב-69.90 ₪, פוטרים, בייבי ב – 49.9לפריט, בנים ובנות ב-59.9 ₪ ליחידה. מעילים: 129.9 / 149.9 ₪
מישמיש: מכנסיים–מ39.9 ₪ עד 79.9 ₪, ג’ינסים –מ99.9 עד 139.9 ₪,
חולצות מכופתרות–מ49.9 עד 99.9 ₪, שמלות –מ79.9 עד 119.9 ₪
חליפות– 2ב-100-120, מעילים- מ99.9 ₪ – 189.9 ₪ 
דלתא: בנות: חולצות– 39.90-79.90 ₪,מכנסיים45.90-59.90 ₪, שמלות 59.90-99.90, ₪, חליפות 85.90 ₪, טייצים 45.90-99.99 ₪.
בנים–חולצות:39.99-99.99 ₪, מכנסיים 45.90-109.90 ₪, חליפות 85.90 ₪.
 
 קולקציית ילדים במשביר לצרכן, בגדי ילדים לחורף2015, בגדים לילדים, קניות לילדים
קולקציית בנות אופנתית במשביר לצרכן.

 

מבצעי ראש השנה ברשת גולף לילדים

רשתGOLF KIDSו- GOLF BABYיוצאת במבצע אטרקטיבי לראש השנה: בלעדי לחברי מועדון ומצטרפים חדשים – פריט שני ב-50% הנחה (הזול מביניהם) מקולקציית חורף 2014. בתוקף עד ה-30.09.14. מהפריטים המשתתפים במבצע. ההנחה ממחיר התווית המקורי. אין כפל מבצעים והנחות.

גולף קידס2014, בגדי חורף לילדים, בגדים לילדים ברשת גולף, קולציית חג לילדים
קולקציה חדשה לילדים ברשת גולף קידס. צילום: רונן פדידה.

 

מבצע לחגים בדלתא קידס
דלתא קידס במבצע חדש, לעונת החגים, קונים מהקולקציה החדשה של דלתא קידס ובייביז ב-200 ₪ ומעלה ומקבלים אוזניות מוזיקה אופנתיות במתנה, בשווי 49 ₪. המבצע מתקיים עד ה-31.10.14, ברשת דלתא ומיועד לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. זאת בנוסף לשאר המבצעים המוצעים כגון: מגוון חולצות3 ב- 99.90 ₪, טייצים 3 ב-99.90 ש"ח, שמלות2 ב-99.90, מערכת טוניקה וטייץ 2 ב- 139.90 ₪ ועוד.

Delta Kidsמציגה קולקציה חדשה לבנים ולבנות מגיל ינקות ועד גיל12 לסתיו חורף 2014-15 עם שיטה חדשה שתעשה לכם חיים פשוטים בבחירת המידה המתאימה לילדכם. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים הכולל לבוש יומיומי קז’ואל, לגן ולבית הספר, לבוש חגיגי ולבוש ביתי הכולל פיג’מות והלבשת פנאי. באיכות גבוהה במחירים שווים לכל נפש.

מבצעים והנחות על בגדי ילדים, מבצעים לראש השנה, בגדים לילדים ברשת דלתא קידס
מבצע אוזניות לחגים בדלתא קידס. צילום: רוני ינקוביץ

 

נעלי נמרוד לילדים ופעוטות
רשת ‘נעלי נימרוד’ משיקה את קולקציית סתיו-חורף לילדים ולפעוטות. בין פריטי הקולקציה ניתן להשיג מגוון עצום של נעלי בובה ובלרינה, מגפיים אופנתיים, מגפונים, מגפי פרווה מפנקים, מגפי גומי בשלל צבעים וגוונים נעלי סניקרס בשילוב עיטורים, אבזמים, מגפונים זוהרים, נעלי בית ועוד.

נעלי הבנות: 
קולקציה אופנתית ומגוונת במיוחד המתאימה לסגנונות ולצרכים שונים, לילדות שרוצות להיראות כמו אמא. בקבוצת נעלי הבנות בקולקציית הילדים ניתן להשיג נעלי בובה ובלרינה, מגפיים ומגפונים אופנתיים מעוטרים באבזמים, רקמות, קווילט, ניטים, רוכסנים, פאייטים ואפליקציות במגוון רחב של סגנונות על סוליות שטוחות, עקבים נמוכים ופלטפורמות. מגפיים ומגפונים עם גפות בסגנון ספורטיבי בעלות אלמנטים הלקוחים מאופנת הסקי, מגפונים בסגנון נעלי עבודה, במראה צבאי, מגפיים ומגפוני בוקרים בעלי עקב נמוך קטום, נעליים ומגפיים במראה אופנת רחוב בשילוב ניטים ופופים בצבעים זוהרים ובגזרות של נעליים גבוהות ומגפיים בעלי שרוך ורוכסן צד לנעילה קלה ונוחה יותר, מגפונים בשלל צבעים והדפסים בסגנון ד"ר מרטינס, מגפוני סניקרס עם פרווה בשילוב ניילון ומראה פוף וצווארוני פרווה, מגוון מגפוני צ’לסי ומגפיים אוסטרליים בשילוב פייטים ,פרוות, ניטים וכפתורים.  חלק מהקולקציה בעלת מראה מטאלי.

צבעים: צבעי ניאון לצד פלטת צבעים רכה בגווני סגול , ורוד עתיק, לבן, כחול, ורוד, שחור, אפור, מטאלי, קאמל ובורדו.
מידות :21-39
מחיר :99.90-279.90

נעלי בנים:
קולקציה בסגנון ספורטיבי וצבעוני. ניתן למצוא נעלי סניקרס גבוהות ודגמי מוקסין גבוהים בעלי שרוך בסגירת רוכסן צד וסגירת צמדנים, מגפיים משולבים בבדי קנבס משובצים חורפיים, מגפוני סקייט, מגפוני צ’לסי, סניקרס, מגפונים ספורטיביים עם סוליית טרקטור וכמובן מגוון רחב של נעלי ספורט.

מידות :21-39
מחיר:99.90-229.90 

נעלי נמרוד, נעליים לילדים, בגדי חורף, חדש על המדף, נעליים לתינוקות
נעלי נמרוד לילדים ופעוטות – צילום: עידו לביא.


קולקציית הפעוטות:

נעלי צעד ראשון: נעלי חורף בעלות סוליות ספורטיביות גמישות במיוחד, רפידות עור אנטומיות נשלפות, חום-חאקי, כחול–אפור עם נגיעות של צבעי ניאון.
מידות:22-35
מחיר:199.90-219.90

נעלי צעד שני – בנים: נעליים חורפיות ספורטיביות ואופנתיות בעלות סוליות סניקרס ובסגירת צמדנים ונעליים ליומיום גמישות המכסות את חרטום הנעל להגנה מרבית. ובנוסף מגפוני צ’לסי ומוקסינים למראה חגיגי ומהודר.
מידות:22-30
מחיר:149.90-219.90

נעלי צעד שני – בנות: קולקציה מגוונת המתאימה לילדות קטנות המתאפיינת בצבעוניות ססגונית ומשלבת אלמנטים וחומרים המקנים לנעליים מראה ייחודי ואופנתי. הייחוד בקולקציה העונה הוא השימוש הנרחב ברקמות במראה עבודת יד, ובין היתר, פרוות, עיטורים, הדפסים, שרוכים בולטים, אבזמים ורוכסני צד לצד חומרים באיכות בלתי מתפשרת. מגוון רחב של מגפונים עם שילוב של בדי ניילון, פפיונים וחומרים מטאליים.
מידות:20-28
מחיר:99.90-219.90

ניתן להשיג ברשת חנויות נעלי נימרוד.

נעלי נמרוד, בגדי ילדים, נעליים לילדים, נעליים לפעוטות, בגדי חורף לילדים
נעלי נמרוד – צילום: עידו לביא.

קולקציית הילדים של קיווי
הקולקציה החדשה לוקחת השראה מארבע מגמות בולטות בעולם האופנה: עולם האגדות, שחור ולבן, דמויות מצוירות ועולם הכוכבים. המגמות והטרנדים הבולטים לסתיו- חורף2014-15: רומנטיקהNEVER LAND – קולקציית הבנות בהשראת האגדות והפיות הקסום. הקולקציה נעה על צבעי פסטל רכים וקסומים, בדים נעימים ונשפכים ובדי תחרות שונים ומגוונים: שמלות מסתובבות במגוון בדים נשפכים, חצאיות תחרה, שורטים, מכנסיים ארוכים ורכים, טוניקות נעימות וחמימות ,סריגים דקים, וחולצות אריג בגווני פסטל שונים.

שחור לבןWIMPY KIDS DAIRY – שילוב של אלמנטים רוקיסטים המתבטאים בצבעים מטאליים, שילובי עור או זמש בפריטים, וקבוצה נוספת המציעה פריטים בעלי דפוסי חיות בגווני שחור ולבן: מעילי צמר, מעילי פרווה, סודרים, סריגים, חולצות אריג, חולצות טריקו, שמלות טריקו, חצאיות, ג’ינסים, מכנס דמוי גינס, מכנסים אריג ארוכים. 

דמויות מצוירותPHINEUS & FERB – הקבוצה השלישית מציעה מגוון רחב של פריטים בהשראת דמויות מצוירות. הקבוצה מתאפיינת בשילוב צבעים חיים, עזים כגון צבעי ניאון וממגוון בדי ג’ינס עם מרקמים שונים וגימורים מגוונים שמדגישים את אופנת הרחוב: מעילי ניילון, ג ‘קט ג’ינס, סוודרים, סריגים, חולצות אריג, חולצות פוטר, שמלות פוטר, חצאיות פוטר, ג’ינסים, מכנסים אריג ארוכים ועוד.

עולם הכוכביםJOURENY INTO SPACE – קבוצה שנוצרה בהשראת עולם הכוכבים הנסתר, עם דפוסי כוכבים והדפסים מופשטים. הצבעוניות בקבוצה זו נעה בין גווני הכחולים: מעילי ניילון, מעילי צמר, סוודרים עם הדפסי כוכבים, סריגים, חולצות אריג, חולצות פוטר כוכבים, שמלות פוטר, חצאיות פוטר, ג’ינסים, מכנסים אריג ארוכים ועוד.

טווח המחירים: 
החל מ-14.90 ₪ 
שמלות: החל מ59.90 ₪ 
ג’ינסים: החל מ59.90 ₪
מעילים: החל מ119.90 ₪
גרביונים: החל מ14.90 ₪
טייצים: החל מ-2 ב-40 ₪
מכנסי אריג: החל מ59.90 ₪
חולצות אריג : החל מ39.90 ₪
מגוון פריטים לתינוקות: החל מ3=50 ₪ 
מגוון חולצות ומכנסיים לילדים: החל מ2=50 ₪
טווחי המידות: בייבי:0-2/3 בנים ובנות: 4-14

קולקציית הילדים של קיווי, בגדי ילדים, בגדים לילדים, רשת אופנה קיווי לילדים
בגדי הילדים של קיווי. צילום: רייצ’ל קליימן.

 

קולקציית הילדים שלKEDS
קולקציית הילדים עוצבה תחת השראת ה- Modern Fusionוהיא בנויה ממספר קבוצות אשר כל אחת מהן היא סיפור וקונספט בפני עצמו. ניתן לראות טרנדים שונים ושילובים בין הקלאסי למודרני הבאים לידי ביטוי בדפוסים שפותחו בטכניקות חדשניות, בבדים ובאלמנטים השזורים במגוון הפריטים הרחב. 

בנות- קולקציית הבנות עשירה ומגוונת ובנויה משלושה קווים עיקריים: קו קז’ואל בנינוח וספורטיבי המכיל גזרות רפויות וצבעים חלקים, קו אורבאני אופנתי הכולל פריטים עם אמירה אישית בהשראת הטרנדים העולמיים וקו שיקי אלגנטי בו ניתן למצוא פריטים מוקפדים ומושקעים למראה חגיגי ולאירועים. קולקציית הבנות מתחלקת לכמה נושאים אופנתיים ברוח הקונספט: Rock Glam, מראה יוקרתי עשיר ואפנתי המושפע מאופנת הרוקנרול, שילובי בדים דמויי עור יחד עם טול, תחרה ובדים בהדפסים מגניבים, אבנים שחורות, ניטים כסופים, פייטים שחורים ועוד.

Brit Pop – בהשראת שנות ה-80, מדונה, מוזיקת פופ ואופנת הגראנג’ ברחובות לונדון והכל במראה עכשווי ונינוח. הפריטים בקבוצה מאופיינים במראה זרוק, בהדפסי נערות ונעליים ובבדים משופשפים.

אוף ארט שחור לבן- המראה האולטימטיבי בשחור ולבן הפעם בהשראת משחקים גיאומטריים ותעתועים אופטיים. הפריטים קיימים בלוק חגיגי העושה שימוש בבדי ויסקוזה, שיפון, בהדפסי משבצת ולבבות ואף בלוק ספורטיבי יותר בהשראת ספורט המכללות.

Urban Star – קולקציה במראה אורבאני אולטימטיבי המכילה ג’ינסים מכובסים, חולצות לייקרה, טוניקות עם שילובי בדים, שמלות ג’ינס דקות ועוד מגוון פריטים ליצירת מראה אורבאני מנצח.

Tapestry Addict – הדפסי הפרחים בסגנון טפטים גובלנים ושטיחים, משתלטים על בדים שונים כמו אריגי ג’ינס לייקרה עם מוטיב פרח ארוג בתוך הבד. מגוון הפריטים מאופיינים בצבעוניות, בשימוש בבדים חדישים כמו ניאופרן – סריג פוליאסטר ובהדפסים בהשראת שדה פרחים.

Walk in the Forest -השראה בוהמית חורפית ונוסטלגית עם מוטיבים פולקלוריסטים, בצבעוניות חמה וחורפית המזכירה טיול בלב היער. הפריטים מאופיינים במראה שכבות, בהדפסים ושלובי אפליקציות תחרה, בבדי ג’ינס בשטיפות מיוחדות ובהדפסי חיות יער, פתיתי שלג ומזחלות.

Happy Winter -פריטים חורפיים בצבעים שמחים וחזקים ובשילוב אלמנטים כמו רקמות והדפסים רעננים ומדליקים.

קידס קדס, בגדי ילדים, בגדים לילדים ברשת קדס, קולקציית הילדים דל קדס
בגדי ילדים לסתיו ולחורף2014-2015 ברשת קדס.  צילום: אלון שפרנסקי
 

בנים- בקולקציה מבחר רחב של ג’ינסים בצבעים, שטיפות וגזרות שונות, תוך כדי שמירה על רכות ושימת דגש על נוחות ופרקטיות, מעיל דמוי עור מדליק בגזרת טייסים, מבחר רב של סריגים ואביזרים מדליקים להשלמת המראה. גם כאן הקולקציה מתחלקת לכמה נושאים/ טרנדים אופנתיים ברוח הקונספט: Must Keds – מארזי בגדים שהם ובה בכל ארון במחירים אטרקטיביים במיוחד- מארזיT Shirts,מכנסי פרנץ’ טרי, עליוניות פרנץ’ טרי ופליז הנותנים מענה לבגדים נוחים לשעות אחר הצהריים והפנאי ולבית הספר.

Hits – פריטים אופנתיים ומדליקים המשתלבים עם הקולקציה במחירים אטרקטיביים.  

Denim Retro – קבוצה בניחוח ג’ינס מובהק במראה רטרו עם טוויסט מודרני. צבעוניות ג’ינס שולטת עם שימוש בטכניקות של שטיפות ודפוסים שונים מגוונים. בקבוצה ניתן גם למצוא חולצות, סריגים וחולצות קפוצ’ון והכל בסגנון מדליק וייחודי.

Happy Winter – פריטים חורפיים בצבעוניות לא שגרתית אך במראה רטרו שטוף ודהוי. הפריטים משלבים בדים נעימים ודפוסים דיגיטליים באווירת פוסטרים ישנים היוצרים מראה מרענן וחדשני.

British Grunge – קבוצת פריטים בסגנון פאנק העושה שימוש בבדים במראה בריטי מסורתי בשילוב אפליקציות גראנג’יות, טכניקות שטיפה מיוחדות ואלמנטים מעולם הרוק כמו גיטרות, גולגולות ועוד.

Optic Illusions – קבוצה חגיגית במראה נקי מוקפד ועכשווי, בצבעוניות קלאסית עם נגיעות של רויאל ואדום. הקולקציה מכילה פריטים חגיגיים עם דפוסים טיפוגראפיים היוצרים אשליה אופטית המתעתעת את עיני הצופה ועושה שימוש בבדים וחומרים כמו גומי, קטיפה, אלמנטים דמויי עור ועוד.

טווח מחירים:69.9 ₪ – 139.9 ₪
מידות:4 -16 

Keds Baby – בדים רכים ונוחים ללבישה, הקולקציה מכילה מספר טרנדים אופנתיים ברוח קונספטModern Fusion,כמו: Retro Denim – ג’ינסים בהשראת החלל והכוכבים בגוונים בהירים ובשילוב אלמנטים נוצצים. בהמשך נושא החללBack to future -בגדים וג’ינסים בסגנון קז’ואל ספורטיבי מבדים רכים ובגזרות רחבות עם אלמנטים מהחלל ובשילוב דמותו של סנופי.

Happy Winter – קבוצת פריטי קז’ואל המתאפיינת בצבעים עזים ולא שגרתיים לחורף ובשילוב חומרים שונים, המזכירה כי גם החורף יכול להיות כיף, שמח, צבעוני ורענן.

Hippies From the Forest – קולקציה באוירה חורפית מהיער בסגנון רטרו מודרני, עם הדפסי דמויות יער כמו שועל ודוב ושילובי צבעים לא סטנדרטיים.

British Grange – קולקציה גזעית בסגנון פאנקי בשילוב הדפסים מדליקים ואלמנטים מודרניים כמו ניטים קטנים, אבנים, עוריות ושלייקס המדגישים חדשנות ואופנתיות.

Glam Rock – קולקציה המשלבת סגנון רוקיסטי עם גזרות אלגנטיות וסגנון חגיגי ליצירת לוק עשיר ושיקי לילדים קטנטנים שרוצים להיראות חגיגיים וקלאסיים ובו בעת אופנתיים.

Romantic Kitch & Tapestry Addict – קבוצות חגיגיות לבנות בהשראת סיפורים מסתוריים ואגדות מהיער. הקולקציה עושה שימוש בבדי טאפסטרי פרחוניים ומשלבת אביזרים קטיפתיים, תחרות ופפיונים רומנטיים על גבי פריטים עוטפים וחמים כמו סריגים ושמלות סרוגות.

Nordic – קולקציה מחממת במיוחד שתגיע בשיאו של החורף ותכלול פריטים מפליז כבשה, אפודות, מעילונים וכו’. הדפסי הפריטים מושפעים גם הם מאוירת החורף עם אלמנטים כמו פתיתי שלג, יעלים, שרוכים, חבלים וסריגה עבה עם צמות.

מותג מיפיMiffy – ארנבת חמודה, מגיע בקולקציה אופנתית ומדליקה בשילוב דפוס פרחוניAll over  לבנות, ובקו נקי יותר וחלק אצל בייבי בנים על בדי פוטר רכים וחמים. 

Must Keds – קולקציה חדשה של בגדים שחייבים להיות לכל ילד ובכל ארון. הפריטים מגיעים במארזים ייחודיים המעניקים חווית קנייה פשוטה, נוחה ומגוונת. בין המארזים ניתן למצוא מארזיT Shirtsמכותנה, מארזי טייצים ומכנסיים רכים ונוחים ליום יום, בגדי גוף ואוברולים נוחים.

Simply Soft – קבוצה מפנקת במיוחד לתינוקות המיועדת לשעות הפנאי ומתאפיינת בגזרות פשוטות ונינוחות ובבדים רכים במיוחד, הכל בעיצוב נאיבי ועדין. בהמשך החורף הקבוצה תכיל גם פריטים מבדי פליז קלים ומחממים.

מארזיNew Born – מכילים פריטי לבוש נעימים ושימושיים לרך הנולד שישמשו כמתנה אידיאלית ליולדת. המארזים מכילים רגליות, בגדי גוף, אוברולים וחזיות מעטפת בדפוסים מתוקים ובמארז שקוף ומרשים.

מידות: NB-2

טווח מחירים קולקציותBABY +KIDS: 

מכנסיים: החל מ-99.90 ₪ – עד- 119 ₪ 
שמלות: החל מ-129.90 ₪ עד- 189 ₪ 
ג’ינסים: החל מ-139.90 ₪ עד- 159  ₪ 
חצאיות: החל מ-119.90 ₪ עד- 149 ₪ 
מעילים: החל מ-119.90 ₪ עד-  299 ₪ 
סריגים: החל מ-89.90 ₪ עד- 119.90 ₪ 
טוניקות: החל מ-89.90 ₪ עד – 139.90 ₪ 
ז’קטים: החל מ-79.90 ₪ עד-239 ₪  
חולצות: החל מ-69.90 ₪ עד-129.90  ₪ 
טייצים: החל מ-89.90 ₪ עד- 119.90 ₪ 
קרדיגן: החל מ-99.90 ₪ עד 189.90 ₪ 

להשיג ברשת חנויותKeds Kids

בגדי סתיו לילדים, בגדי חורף לילדים, בגדים לילדים, קולקציה חדשה לילדים
אופנת ילדים ברשתKEDS.צילום: אלון שפרנסקי


קולקציית הילדים של רשתH&O
לקראת חגי תשרי, משיקה רשתH&Oקולקציית חג מהודרת לילדים ולילדות מתוך קולקציית סתיו חורף2014/15. הקולקציה שואבת השראתה מבירות האופנה בעולם ועשירה במראות, צבעים, סוגי בדים וגזרות ובמחירים אטרקטיביים, שווים לכל כיס. פריטי הקולקציה לחג כוללים מגוון רחב לבנים ולבנות, בצבעוניות חגיגית של לבן, תכלת, כחול ואפור לבנים וגווני הוורודים בשילוב עם לבן וזהב לבנות. בקולקציית הבנות ניתן למצוא מגוון שמלות רחב בגוונים בהירים ובלבן. בנוסף מכנסיים פרחוניים ומכנסי ג’ינס צבעוניים לצד חולצות פרחוניות, שמלות סריג, טייצים וטי שרטים מעוצבות.

קולקציית הבנים מאופיינת הן במראה ספורט אלגנט עדכני והן במראה קז’ואל קלאסי. ניתן למצוא בקבוצה זו חולצות מכופתרות מפוספסות, חולצות משובצות, אפודות, קפוצ’ונים מדליקים, חולצותTעם הדפסים מיוחדים, מכנסי ג’ינס שיהיו בהמשך שימושיים בבית הספר וביומיום, ומכנסיים בגזרת5 כיסים צבעוניים. להשלמת המראה לחג, ניתן לשלב מגוון אביזרי אופנה לבנים ולבנות כמו, תכשיטים, חגורות, סיכות, קשתות, כובעים, גרביים ותיקים. 

טווח המחירים: 
 שמלות אריג החל מ-89.9 ₪
חולצות אריג79.9 ₪
חולצות שרוול ארוך בנים/בנות החל מ-29.9 ₪
מכנסי אריג ארוך בנים/בנות החל מ-  89.9 ₪
3טייצים ב-99.9 ₪
סריגים בנים/בנות החל מ-59.9 ₪

מידות:2-18
ניתן להשיג בחנויות רשתH&O

H&O,בגדים לילדים, בגדי חורף2014 לילדים, קולקציה חדשה לילדים, בגדי ילדים
בגדי הילדים של רשתH&O.צילום: עידו לביא


נעלי טימברלנד לילדים
חברתTimberlandמשיקה לקראת עונת הסתיו חורף2014/15 את קולקציית נעלי הילדים והפעוטות, המכילה מגוון דגמים המתכתבים עם דגמי קולקציית סתיו חורף 2014/15 של טימברלנד למבוגרים. בין הפריטים ניתן למצוא: מגפוני טרום הליכה לפעוטות ונעלי טרום הליכה נוחות המתאימות לרגלי הפעוטות שלומדים ללכת. נעלי הפעוטות קיימות במגוון צבעים: צהוב, ורוד, אדום וכחול רויאל. לילדים ובני הנוער קיימים מגוון נעלי הרים כמו של הגדולים, נעלי ספורט קלילות עם סגירה פשוטה וקלה, נעלי סניקרס יומיומיות ומגפי בוטס. הקולקציה קיימת במגוון צבעים ביניהם: חום, כחול, חרדל, בז’, בז’ ירוק ובז’ סגול, ורוד ועוד. נעלי ה- EARTHKEEPERS המהוות חלק גדול ממגוון הקולקציה מיוצרות מ-50% גומי ממוחזר העשוי מגומי של צמיגים ומוגדרות נעליים בעלות סוליה ירוקה (GREEN RUBBER).

מידות:  21-30 
מחירים:199-599 ₪.
להשיג ברשת טימברלנד

נעליים לילדים, נעלי ילדים, נעלים לילדים, קניות לילדים, בגדי ילדים
נעלי טימברלנד לילדים. צילום: יח"צ חו"ל.


קולקציית חורף לילדים ותינוקותTHE NORTH FACE‏
קולקציית הילדים של המותגNORTH FACEלחורף2015 מציגה מבחר מעילים וביגוד ייחודי לילדים. בקולקציה ניתן לראות מעילים, מכנסי פליז תרמיים ז’קטים איכותיים, מיקרו פליזים ומעילי סקי בשלל צבעים והדפסים מעניינים ומיוחדים לילדים. הביגוד חם, נוח ומתאים את עצמו למזג האוויר המשתנה בארץ. המעילים מתוך הקולקציה חסינים בפני מים, קלי משקל ואינם משאירים רטיבות על הבד. 
בין הפריטים המוצעים: מעיל פוך450 ש"ח, ז’קטים מעוצבים למזג אוויר סוער180-650 ש"ח, ביגוד חורף לתינוקות150-300 ש"ח ועוד.

בגדי חורף לילדים, NORTH FACE KIDS,בגדים לילדים לחורף, קולקציה חדשה לילדים
בגדי החורף שלNORTH FACE.צילום: ג’ים פלטין

 

 

 
 
צילום ראשי: עדי אורני (שילב).
 

 

אין תגובות

השאר תגובה