בגדי ים לילדים ותינוקות-קיץ2014

קיץ2014 כבר כאן ורשתות האופנה לילדים ולתינוקות מציעות מגוון קולקציות צבעוניות של בגדי ים לכל הגילאים ואקססוריז נלווים לים, כובעים, כפכפים ומוצרים נוספים

בגדי ים לילדים ברשת קרטרס
קולקציית בגדי הים לבנות ולבנים עשויה מבדים רכים ונעימים המתייבשים במהירות, מותאמים למים ועמידים בפני כלור ושמש. הקולקציה מעוצבת בצבעוניות זרחנית ועשירה וכוללת מגוון מכנסיים וחולצות, בגדי ים שלמים וחצאיות תואמות, חליפות בגד ים, מכנסי בוקסר לים, בגד ים טנקיני, בגד ים שלם עם חצאית, אוברולים ועוד. הבדים וההדפסים מרעננים ומוסיפים צבע לקולקציה: דפוסים בצבעי ניאון זוהרים, בגד ים מנומר עם שילוב מלמלה בורוד, ורוד כתום בשילוב לבן, דפוסי עוגן בצבע כחול עמוק, בגדי ים עם הדפסים של ים דגים וכרישים ועוד.

מידות בגדי הים: מגיל6 חודשים עד 7 שנים
מחירי בגדי ים לילדים: 99.90 ₪ -109.90 ₪ 
ניתן להשיג ברשת חנויותH&Oברחבי הארץ

בגדי ים לילדים בקרטרס, בגדי ים לתינוקות, קולקציית קיץ לילדים בקרטרס
בגדי ים וחצאיות לילדים – חברת קרטרס.


בגדי ים לילדים של קסטרו
הילדים של קסטרו יכולים ליהנות גם בים וגם ביבשה, בדרך אופנתית ונוחה. קולקציית הבנות מבוססת על גווני המראה הימי הנצחי: אדום, כחול צי ולבן, ואליהם מצטרפים גם שלל ורדרדים וטקסטורות טרנדיות פרחוניות ומנומרות. ארבע הגזרות השונות כוללות בגדי ים שלמים, בגדי ים עשויים שני חלקים, גוזיות ומשולשים המאובזרים בתליון עוגן מוזהב. קולקציית הבנים, שעוצבה במידות מבוססת אף היא על המראה הימי הקלאסי עם גווני אדום, כחול צי ולבן, לצד השראות כגון טרופיקנה והוואי, רוקנרול בשחור-לבן קולי, וטקסטורת הקומופלאג’ האהובה. ארבע הגזרות השונות לבנים כוללות מכנסי גלישה ארוכים וקצרים, גזרתslipוגם בוקסר צמוד. התינוקות הקטנטנים במידות3- 24 חודשים יוכלו גם הם ליהנות מבגדי ים שלמים בשילוב חצאית וולאן-פפלום קצרצרה ומתוקה בעיטור פפיון קטן (מגיעה עד מידה 3) לבנות, ועבור הבנים מכנסי גלישה קצרים בצבעוניות זהה לזו של הגדולים. בנוסף עוצבו בקולקציית התינוקות גם אוברולים וסטים תואמים הכוללים חלק תחתון של בגד ים עם ריפוד תפור היטב למניעת כניסת חול, יחד עם חולצת הגנה מהשמש. האוברולים והסטים נתפרו כולם מבדיUVP -בד איכותי בעל תקן לסינון קרינת שמש, בשילובי כחול צי עם לבן, אפור עם שחור, אדום עם לבן, וגם ורוד ופרחוני, לצד טקסטורת קמופלאג’ בחלק תחתון בלבד.

מחירים:
בנות2-14 – 59.90 – 79.90 ₪
בנים2-14 : 39.90 – 79.90 ₪
תינוקות בנים:49.90 – 149.90  ₪
תינוקות בנות– 79.90 – 149.90 ₪

בגדי ים לילדים בקסטרו, קולקציית הקיץ של קסטרו, בגדי ים לתינוקות, בגדים לילדים
בגדי הקיץ של קסטרו – צילום: גורן ליובונציץ.

קולקציית הקיץ של שילב
שילב מציעה קולקציה אופנתית הכוללת בגדי ים לבנות בהשראת הקלאסיקה של שנות ה-50 והאלקטרו של שנות ה-80, בגדי ים לבנים בהשראת מראה ה-yacht clubהמפוספס בגדים וחליפות בגדי ים. בגדי הים מוגנים בפני קרינתUVומותאמים לקרני השמש הישראלית. בנוסף, משיקה שילב קולקציית בגדי חוף הכוללת גלביות בוהו-שיק מודפסות בדפוסים אתניים ומעוטרות ברקמה. כך שיעניקו לבנות לוק טרנדי, לבנים הקולקציה מציעה מגוון מכנסי גלישה, חולצות מסננות שמש וכובעים מתאימים בעיצוב והגנה מירבת בפני השמש. הקולקציה מלווה במגוון אקססוריז: משקפי שמש, אביזרי שער, מבחר כובעים וכובעי ים/בריכה, כפכפי אצבע דיסני, תחתונים וגרביים בשלל גזרות וצבעים.
עד ה-31.4: מבצע 20% הנחה על כל קולקציית בגדי הים והחוף.

מחירים:
תחתון רב פעמי54.90
כובעי ים49.90-59.90
בגד ים שלם/ אוברול/ חליפה89.90-109.90
גלביות59.90
חלוק מגבת109-90-129.90
כפכפי אצבע דיסני19.90 שח.

בגדים לילדים, בגדי תינוקות, בגדי ים לילדים, בגדי הים של שילב, בגדי ים לתינוקות
בגד ים היפו לבנות של רשת שילב. צילום: דן לרנר.


בגדי ים לילדים של חברתHEAD
המותגHEADמשיק לראשונה בישראל קולקציית בגדי ים לתינוקות ולילדים בהשראת בגדי הים המקצועיים של המותג. הקולקציה כוללת בגד ים חדשני המיועד לתינוקות: AQUA NAPPY ,המשמש כתחליף לחיתול בזמן הרחצה בבריכה או בים, מיועד לשימוש חוזר ומונע דליפות. בגד הים מתאים לגילאי3 חודשים ועד 24 חודשים. קולקציית הקיץ כוללת בגדי ים לבנים ולבנות במבחר רחב של דגמים: בגדי ים ביקיני לבנים ולבנות, בגדי ים שלמים, חליפות בגד ים המשלבות מכנס וחולצת בגד ים תואמת, מכנסי גלישה, בגד ים שלם עם חצאית, אוברולים ועוד.

מחירים:
בגד ים לפעוטות: החל מ-89.90 ₪  
בגד ים שלם לבנות: החל מ-189.90 ₪  
ניתן להשיג ברשת ורטהיימר ספורט ובחנויות הספורט המובילות בארץ.

בגדי ים לילדים, בגדי ים לתינוקות, בגדים לילדים ברשתHEAD,בגדים לתינוקות
 AQUA NAPPYשל רשתHEAD -בגד ים ותחליף לחיתול.


בגדי ים לילדים של חברת פליפר

מותג הילדיםFlipperמציע מגוון איכותי של בגדים, נעליים, ובגדי ים מעוצבים ואופנתיים. בגדי המותג נמכרים בארבעת חנויות הרשת, ומשווקים בכ-150 חנויות נוספות ברחבי הארץ. ישנם מוצרים בטווח המידות 2- 18 לילדים המעוניינים ללבוש את הטרנדים הכי חדשים, ‘כמו של גדולים’. 
בגדי ים לילדים, בגדי ילדים ברשת פליפר, בגדי ים לתינוקות, קניות לילדים
 בגדי ים לילדות ברשת פליפר.

 
 
קולקציית בגדי הים לילדים ברשתGOLF KIDSו- GOLF BABY
GOLF BABYבנות – קולקציית גולף בייבי בנות מציעה בגדי ים נוחים ונעימים בדפוסים עדינים, צבעוניים ואופנתיים בגזרות שונות: בגד ים שלם, גזרת טנקיני ואוברול. חלק מבגדי הים מגיעים עם מסנן קרינהUVF50.הדגמים מוצעים במידות3-6 חודשים ועד 24-36 חודשים.
טווחי מחירים:69.90 לבגדי הים, 119.90 ₪ לאוברול עם מסנן קרינה UVF50.
 
GOLF BABYבנים – בגדי ים נוחים, נעימים, בצבעים רעננים, קיציים ושמחים. הקולקציה מציעה סט של חולצה ושורט וכן בגד ים בגזרת אוברול. בגדי הים כוללים מסנן קרינהUVF50להגנה מיירבית מפני השמש. 
מידות3-6 חודשים ועד 24-36 חודשים.
מחירים:119.90 ש"ח לסט חולצה ושורט, אוברול -119.90 ₪ .
 
GOLF KIDSבנות – מגוון רחב ואופנתי של גזרות שונות: ביקיני, טנקיני, בגד ים שלם ואוברול עם מסנן קרינהUVF50.דפוסים שונים וסגנונות אופנתיים וקיצים, ביקיני באווירה מקסיקנית ועליזה עם רקמת פייטים, ביקיני עם דפוס עדין בצבעי כחול ג’ינס וצהבהב, טנקיני של דפוס פייסלי בגוונים ורודים ועוד.
מידות:2-16 (משתנה מדגם לדגם). 
מחירים:89.90 לכל דגמי הביקיני, 99.90  ₪לכל בגדי הים השלמים וגזרת הטנקיני
אוברול גלישה עם מסנן קרינהUVF50 -מחיר119.90ש"ח 
 
GOLF KIDSבנים – הקולקציה מעוצבת בהשראת עולם הגלישה תוך שימוש בצבעים מרעננים וקיציים. בגדי הים נוחים, נעימים, ועשויים מבדים איכותיים. הקולקציה כוללת מגוון גזרות של סליפ, שורט, ומכנסי גלישה כמו גם חולצת גלישה שתואמת לכל גזרות המכנסיים. 
מידות- בגדי הים מגיעים במידות2-16 (משתנה מדגם לדגם). 
לחלק מהדגמים יש מסנן קרינהUVF50. 
מחירים:49.90 –119.90  ₪ 

גולף קידס, גולף בייבי, קולקציית בגדי ים לילדים ותינוקות, בגדי קיץ לילדים
בגדי ים לילדים ותינוקות בגולף קידס וגולף בייבי. צילום: טל טרי.

בתמונה הראשית: קולקציית הקיץ של קרטרס. 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה