ביג אפל-חדש בארוחת הילדים של מקדונלד’ס

One Apple A Day Keeps The Doctor Away -צעד נוסף במהפכת התזונה הנבונה במקדונלד’ס: תוספת חדשה לארוחת הילדים – תפוח עץ טרי.

  
מקדולנד’ס ישראל ממשיכה לעודד צריכת ירקות טריים ופירות בכל ארוחה. החל מהשבוע ובאופן הדרגתי בין הסניפים, תוצא בכל ארוחת ילדים אופציה שלישית לתוספת הבריאה – תפוח עץ המקולף ונחתך במקום רק לאחר ההזמנה. תפוח העץ מצטרף לשתי האופציות לתוספת הבריאה הקיימות היום בארוחות הילדים – מחית פרי טבעי ללא תוספת סוכר או נשנשוני גזר גמדי קלופים ושטופים.
 
ארוחת הילדים של מקדונלד’ס כוללת מנה עיקרית לבחירה (המבורגר /6 מקלוני תירס / מקנאגטס 4 יחידות), תוספת לבחירה (צ’יפס / סלט ירוק / פוטטו) משקה קל ותוספת בריאה לבחירה.

בארוחת הילדים של מקדונלד’ס100% בשר בקר לא מעובד הכולל רק 9% שומן וללא תוספים, תפוח אדמה המטוגן בשמן קנולה איכותי כמו שמן זית. הארוחה מוגשת עם מדבקת ערך תזונתי המוצמדת על גבי המנה העיקרית והתוספת.
 

ארוחות הילדים של מקדונלד’ס עברו מהפך מאז שנת2003 – כמות הקלוריות ירדה, כמות השומנים ירדה וכך גם לגבי השומן הרווי, אחוז השומן והנתרן. בנוסף, ארוחת הילדים במקדונדל’ס מכילה 467 קלוריות, 15 גרם שומנים מתוכם 3 גרם שומן רווי, מכילה רק 5.7 אחוזי שומן ו-471 גרם נתרן. כמו כן, ארוחות הילדים במקדונלד’ס עומדות בתקן הבריאות המחמיר בעולם ומקבלות את דירוג הבריאות הטוב ביותר על פי שיטת הניקוד של משרד הבריאות האנגלי.
 
ארוחת הילדים מוצעת במחיר של27.90 ₪.
בקניית ארוחת הילדים מקבלים החודש במתנה את אחת מדמויות משחק המחשב הפופולארי סופר מאריו.

אין תגובות

השאר תגובה