המלצה על הגרינץ’- סרט חדש לילדים

הגרינץ'. באדיבות Tulip Entertainment

בבית שלנו מאוד אוהבים את הספרים של ד”ר סוס. מאוד.

כמו שאתם ודאי מכירים היטב – ד”ר סוס מציע גישה מיוחדת לעולם בליווי אנימציה ייחודית שמקשטת את הספרים שלו מאז ומתמיד.

כשהילדות שמעו שיש סרט על בסיס אחד הסיפורים האלה, רבה היתה השמחה.

כשיצאנו מהבית לכיוון קניון איילון, לא דמיינו מה ממתין לנו שם. היום – בלאק פריידיי, יום שישי השחור, שחור משחור.

הקניון היה מפוצץ עד אפס מקום. אנשים דרסו אחד את השניה בשביל להגיע לעוד זוג מגפי עור או אוזניות אלחוטיות שהם לא צריכים. ההמולה היתה רבה. שלא לומר כאוטית. שלא לומר – למה לעזאזל יצאנו מהבית ביום כזה ועוד לקניון?!

אבל – הרווחנו שיעור חשוב בקפיטליזם והיפר-צרכנות וכל זה דווקא היווה אחלה הקדמה לסרט עצמו. באופן משעשע, גם הגרינץ’ – אותה דמות ירוקה, מרירה, כעוסה ובודדה שיצר הדוקטור –  לא משתגע על המולת האנשים, בטח לא זו השמחה שמלווה את חג המולד.

בעקבות טראומת ילדות סביב החג (ללא ספויילרים…) גוזר על עצמו הגרינץ’ בידוד מהכפר המושלג בו מתרחשת העלילה ויום אחד אף מחליט להכריז מלחמת חורמה על החג ומנהגיו. האנשים, השמחה, המנהגים, המתנות – פשוט לא באים לו טוב.

הוא מפיק תכנית זדונית להשמיד את רוח החג ואפילו מוציא אותה לפועל, אבל כמו בכל סרט ילדים – גם בסרט הזה יש את הכח הטוב שמנגד. הפעם בדמות ילדה מתוקה בשם סינדי-לו. היא מזכירה לגרינץ’ מה חשוב באמת בחג (רמז – לא מגפי עור ואוזניות אלחוטיות) ומצליחה להעביר אותו לצד של הטובים. הסוף – נו, אתם יודעים לבד.

הילדות נהנו מאוד, יש מצב שאפילו הפנימו את המסר. אני ודאי נהנתי איתן מעוד סרט של Illumination המצוינים (המיניונים, לשיר, החיים הסודיים של חיות המחמד ועוד) ולכן בשורה התחתונה – סרט שווה בהחלט, עם מוסר השכל חביב ורלוונטי לגמרי.

מומלץ בהחלט!

לכל הפרטים על הסרט הגרינץ’…

אין תגובות

השאר תגובה