בשורה לטסים לחו"ל: roamerapp -האפליקציה שתחסוך לכם כסף על שיחות מחו"ל

בשורה לטסים לחו"ל: ROAMERחושפת עדכון באפליקציית הנדידה שתחסוך לטסים עד97% בעלויות השימוש בטלפון הנייד בחו"ל

ROAMER – אפליקציית הנדידה המוזלת בשוק הסלולאר משיקה עדכון משמעותי בתקשורת הסלולארית שיוביל לחיסכון בשיעור של עד ל-97% בחשבונות הטלפון הסלולארי לטסים ליותר מ-200 מדינות. 

הטכנולוגיה שלRoamerמאפשרת למשתמשים לקשר באופן פשוט את מספר הטלפון הנייד הרגיל לכרטיסSIMמקומי לצורך מעבר (נדידה) קל ומקיף בין רשתות, הכולל שיחות מוזלות והעברת נתונים במחיר מקומי. 
החל מחודש אוקטובר המשתמשים באפליקציה יכולים להשתמש ב-Roamerגם דרךWiFiכדי לחייג ממספר הטלפון שלהם, ללא צורך להחליף את כרטיס ה-SIM.באופן זה יצירת הקשר עם הבית קלה אף יותר, בייחוד בחופשות או נסיעות עסקים קצרות. אין כל צורך לקבוע זמן ספציפי ליצירת קשר עם חברים, קרובי משפחה או עמיתים דרך טאבלט או מחשב עם חיבור אינטרנט קבוע. המשתמשים יכולים פשוט לקבל שיחות נכנסות בחינם או לשוחח שיחות בינלאומיות בתעריפים נמוכים ללא תחרות.
 
שיטה זו הרבה יותר נוחה מהשירותים המסורתיים שהיו פופולאריים אצל מטיילים, כגון אפשרותVoice over IP,משום שהיא אינה מסתמכת על כך שהאדם עימו רוצים לשוחח יהיה מנוי לשירות מסוים(כמו ב-skypeאוviber)או יצטרך להוריד שירות שכזה. האדם בקצה השני של השיחה פשוט מחייג או עונה לשיחה – החוויה של המתקשר תהיה זהה לשיחה רגילה. 
 
האפליקציה חינמית להורדה וזמינה למשתמשי אפל ואנדרואיד ב- App Storeוב- GooglePlayבאמצעות טעינת החשבון וחיובו תוך כדי השימוש(pay-as-you-go).העלות המדויקת של כל שיחה הינה שקופה וזמינה באופן פשוט למשתמש. אין צורך לעבור בין תוכניות תשלומים או לשלם היטלים מופרזים לאחר נסיעה בינלאומית.
 
גם הגישה לתא הקולי דרך האפליקציה הינה בחינם – המשתמשים יכולים להקליט הודעה מותאמת אישית ו-Roamerתשלח במייל למשתמש כל הודעה שתתקבל ישירות כקובץMP3.בנוסף, Roamerמתכננת להשיק שירות משלוחים אישי לכרטיסיSIMמקומיים ביעדי נסיעות פופולאריים. המשתמשים יוכלו לרכוש חיבור נתונים מוזל באמצעות האפליקציה.  

לאתר האפליקציהלחצו כאן…

 
 

אין תגובות

השאר תגובה