גן שעשועים לכלבים-חדש בפארק רמת השרון

אחרי שלכלבים יש כבר ערוץ טלויזיה משלהם, יש מספרות וספא לכלבים, חוף ים מיוחד לכלבים ואפילו סטייליסטיות, זה כנראה היה רק עניין של זמן עד שייפתח גם גן שעשועים לכלבים… 

 
ברמת השרון ייפתח בקרוב גן שעשועים ייחודי לכלבים שישמש מקום מפגש ידידותי ונעים להולכים על ארבע וגם לבעליהם. דאגו לכלבים לברזיות ‘גמדיות’, שטח לעשיית צרכים וכן יותקנו עזרים נוספים לשימוש בעלי הכלבים. 
 
כמו כן, בגינת הכלבים בפארק יוצבו פחי אשפה, ספסלים, שקיות ‘שקי-קקי’ ועוד. בנוסף, העירייה תפזר בחלק ממתחם גן הכלבים אבני תמנע ייחודיות, אשר סופחות באופן ביולוגי את הצרכים שמותירים בעלי החיים ובכך מונעות הפצת ריחות לא נעימים. 
 
צוותים מקצועיים פועלים מסביב לשעון בשטח הסמוך לרחוב הנצח, בפרויקט הדגל של עיריית רמת-השרון- הפארק הציבורי הירוק, שכולל ריאות ירוקות, מתחמי ספורט ומתחמי בילוי ופנאי לכל המשפחה.
 
התכנון של הפארק החדש שם דגש רב על שימור העצים והצמחייה הקיימים במתחם ויצירת ריאות ירוקות נוספות, תוך שימוש בחומרים ממוחזרים ידידותיים לסביבה, כל זה באווירה של טבע קסום והרבה ירוק בכל עבר.
 
במקום ניבנו מגרשי ספורט לכדורסל, מתקני ספורט ייחודיים, אמפיתיאטרון, בריכה אקולוגית, מתחמים מיוחדים לגמלאים, ילדים, פעוטות ונוער, שבילי הליכה ורכיבה על ואופניים, פינות ישיבה וריאות ירוקות ועוד.
 
 
צילום: ליאור קורן
 

אין תגובות

השאר תגובה