גן תעשייה פתוח חדש בנצרת

קלאסיקה תרבותית רב גונית- גן התעשייה נצרת מזמין את כל המשפחה לקונצרט של דיוויד ברוזה עם נגני פוליפוני לחינוך – יהודים וערבים

גן התעשייה החדש בנצרת שהוקם מול הר הקפיצה, ביזמת איש החזון והמעשה, התעשיין סטף ורטהימר ובתמיכת עיריית נצרת, משתף פעולה עם ארגון פוליפוני חינוך ומזמין לקונצרט של דיוויד ברוזה ורביעיית פוליפוני הצעירה, שיתקיים כחלק מסדרה של חמישה קונצרטים, בגן התעשייה, במוצאי שבת1 במרץ בשעה 20:30.

במופע, יבצע ברוזה להיטים ממיטב אלבומיו כגון: יהיה טוב, ביקור מולדת, lullaby, can be saidועוד ובנוסף, יבצע שיר מתוך אלבומו החדשThe Lion’s den,אותו הוא מבצע באלבום בליווי נגני פוליפוני.

בתיאוריה של המוזיקה, פוליפוניה היא רב-קוליות: מרקם מוזיקלי המורכב מקולות רבים, שווים בחשיבותם. בפוליפוניה לכל אחד מהקולות מהלך עצמאי משלו, נבדל מהאחרים, אבל אין חלוקה היררכית לקול ראשי וקול מלווה ואין קול בולט יותר ממשנהו. האסתטיקה הקומפוזיטורית הזאת נולדה עוד בימי הביניים, צמחה ופרחה ברנסנס ובבארוק והביאה ליצירות הגדולות במוזיקת המערב עד ימינו.

נביל עבוד-אשקר, מוזיקאי ומחנך מנצרת קרא לארגון המוזיקלי-תרבותי המחבר בין מוסיקאים יהודים וערבים בשם הקולע פוליפוני לחינוך, מתוך אמונה, כי למוזיקה עוצמה ויכולת ייחודית להתעלות מעל גבולות תרבותיים וחברתיים. באמצעות גישור וחיבור בין יהודים וערבים בישראל נוצרים קשרים בין צעירים בחברות אלה כצעד חיוני לקראת בניית חברה הוגנת ושלווה בארץ. לעבוד-אשקר הוענק פרס לאומץ באומנויות לשנת2012 ע"ש יוקו אונו לנון בטקס שהתקיים בפברואר2012 במוזיאון לאומנות מודרני (MOMA)בניו יורק.

גן התעשייה בנצרתזהו גן התעשייה הערבי-ישראלי הראשון, שהוקם בתוך עיר ערבית, על פי מודל גן התעשייה הראשון שהוקם בתפן. בנוסף לחללי תעשייה, כולל הגן מוקדי תרבות, כמו גן פסלים, מוזיאון ואולם לכנסים, קונצרטים ומופעי תרבות. האולם כולל180 מקומות, ייחודי ומרהיב ביופיו כשקיר הזכוכית שמאחורי הבמה משקיף על הנוף של עמק יזרעאל. גן התעשייה נצרת נועד לספק אפשרויות תעסוקה עלית לאוכלוסייה המקומית ולכהן כבית לחברות הזנק צעירות ולעסקים מבוססים. מטרתו העיקרית של גן התעשייה בנצרת היא להיטיב עם האוכלוסייה הערבית של אזור נצרת תוך שמירה על עיקרון השוויון שיעמוד בבסיס פעילותו לקליטת מיזמים מצליחים מכלל הדתות והאוכלוסייה בגליל.

הקונצרטים והמופעים הבאים שיתקיימו בגן התעשייה בנצרת: 
מפגש של מיטב ההרכבים הקאמריים הצעירים מכל אזור הצפון (26.3)
סאלים עבוד- אשקר מנגן ומנצח על תזמורת הגליל הקאמרית (5.4)
תזמורת הגליל עם אמנים אורחים (17.5)
רביעיית המיתרים של הפילהרמונית של מינכן (21.6)

 

אודיטוריום גן תעשייה נצרת (מול הר הקפיצה)
מוצ"ש,1 במרץ בשעה 20:30 
לפרטים וכרטיסים: ימים א’-ה’ בין השעות09:00-17:00
פוליפוני לחינוך:077-2018451

 

 

צילום באדיבות גן התעשייה נצרת.

אין תגובות

השאר תגובה