הילדים של קיווי-קולקציית אביב קיץ2014בגדי תינוקות וילדים

רשת אופנת הילדים קיווי משיקה את קולקציית אביב קיץ2014 – פריטים בשחור לבן, ג’ינסים, משבצות ועוד

רשת האופנה לילדיםKIWI (רשת קיווי)משיקה בימים אלו את קולקציית אביב קיץ2014. הקולקציה מתרגמת את הטרנדים הבולטים של מותגי האופנה הבינלאומיים ומציגה שימוש נרחב בפריטים שחור ולבן, הדפסים מגוונים וחיבורים קונטרסטיים של צבעים כדוגמת פרחים, משבצות, פסים ועוד.

הקולקציה מציגה גם מספר חידושים הנחלקים לדפוסים ולגזרות המשתנים על פי הגיל והמידות, חידושים כדוגמת פריטים מטאליים, שבעונה זו מקבלים תפנית ומוצגים לא רק בצבעי המטאל אלא גם בצורת קישוט ועיטור הבגד וכוללים מגוון חולצות ושמלות. חידושים בחלקי הביגוד העליונים, אשר מתבטאים בהדפסים מגוונים וחיבורים קונטרסטיים של צבעים, כך לדוגמה נוכל למצוא הדפסי חיות צבעוניים המשדרגים את החולצה.

קולקציה חדשה לילדים, בגדי ילדים, בגדים לילדות, אופנת קיווי לילדים
בגדי ילדים במגוון מידות ובדים בקיווי. צילום: חן דמארי
 

קבוצות הקולקציה החדשה לילדים:

משחקים עם ג’ינס- עולם הג’ינס מוצג בעיבודי ג’ינסים בשיטות כדוגמת חולצות אריג וסריג במשחקי שכבות ובצבעי המצולות, שמלות גינס קצרות מדגישות מותן ועוד. לבנים – שלל מכנסי ג’ינס קצרים שלושת רבע וארוכים, חולצות ג’ינס ועוד.

קיץ על סיפונה של יאכטה
פריטי הנאוטיקה בשילוב גווני הים, סיפון ומלחים ובצבעים של כחול-אדום-לבן, כך לדוגמה ניתן לראות בקולקציית הבנים חולצות פולו פסים כחול לבן, חולצות פסים כחול/לבן/אדום, מכנסי ברמודה קצרים בסגנון ספורט אלגנט, ועוד. בקולקציית הבנות ניתן לראות חצאיות ג’ינס, מכנסי טייצים, טוניקות בגוונים כחולים, לבנים ואדומים ועוד.

כחול ולבן זה הצבע שלי
הקבוצה הזו עוצבה בהשראת שירי הילדים על ארץ ישראל וצבעי הדגל שלנו שמעולם לא היו פופולאריים יותר. ברשת קיווי בחרו העונה לחזק את המגמה הזו לכיוון האופנתי שניכר בג’ינסים וחולצות אריג מבדים אווריריים ומגוונים בהתאם לקיץ הישראלי גם בקולקציית הבנות וגם בבנים. ניתן למצוא בקבוצת הבנות שמלות ואוברולים בשילוב כחול ולבן, חולצות פסים כחול לבן, מכנסי ג’ינס כחולים. בקבוצת הבנים ניתן למצוא חולצות פסים ומשבצות כחול לבן, מכנסי ברמודה לבנים/כחולים ועוד.

בגדי ילדים, בגדים לילדות, קולקציה חדשה לילדים, אופנת קיווי לילדים
מגוון פריטים לבנות. צילום: חן דמארי
 

טווח המחירים: 
שמלות: החל מ79.90 ₪ (חלקן במבצע 1+1)
ג’ינסים: החל מ49.90 ש"ח
חולצות אריג לבנים החל מ39.90 ₪ 
מגוון פריטים לתינוקות:2 פריטים ב 40 ₪
מגוון חולצות ומכנסיים לילדים:2 פריטים ב 50 ₪ 

טווחי המידות בייבי0-2/3 
בנים ובנות4-14

 

צילום: חן דמארי

אין תגובות

השאר תגובה