הכן ילדך לחורף

החורף סופסוף הגיע אלינו, ולכבוד בואו אספנו עבורכם מוצרים שיחממו את ילדיכם ויגנו עליהם מהקור, ויעזרו לכם לעבור את החורף בשלום.


מעצבים מטריה אמיתית לילדים
לקראת החורף, מציגה חברת משחקי יצירה ערכה חורפית במיוחד: מעצבים מטריה. מטריה אמיתית המגיעה בערכת מעוצבת לילדים, יחד עם צבעים עמידים במים לעיטור וקישוט המטריה. הערכה מתאימה לילדים החל מגיל4, ובסוף הפעילות הם יוכלו להתגאות במטריה המקורית ביותר.
מחיר: 49ש"ח
ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

קניות לילדים, מטריה לילדים, יצירה לילדים
מטריה לילדים בעיצוב עצמי.

מגפי גומי- PAYLESSרשת פיילס
ב- PAYLESS  חשבו על הנוחות והבטיחות של הילדים, ובהתאם לכך מציעים את הפתרון המושלם להגנת כפות הרגליים של הילדים בימי החורף הגשומים: מגפי גשם עשויים מגומי איכותי, המאפשרים לילדים לנוע בחופשיות בשלוליות ובבוץ מבלי להרטיב את הרגליים והגרביים. ניתן למצוא מגפי גומי עם הדפס ספיידרמן לבנים, מגפיים סגולים עם הדפס של דמות הילדים האהובה דורה ועוד.
ניתן להשיג בנתניה, אשדוד, פתח תקווה, ובשאר סניפי הרשת ברחבי הארץ.

 מגפיים לילדים, מגפים לילדים, נעלי ילדים לחורף
מגפי פיילס לילדים. צילום: דמיאן דובינר.
 

מגפי גשם לילדים – חברת דפנה
המגפיים לילדים מחברת דפנה עמידים בפני גשם, ומתאימים לקפיצה בשלוליות. השנה ישנם דגמי דרדסים בקטגוריית הילדים, לבנים ולבנות, כגון דגם תומר דרדסבא, תומר דרדסים מסיבה, תומר דרדסית פיה ותומר דרדסים כדורים. כמו כן, משיקה את דגמי רחוב סומסום לילדים, כגון דגם תומר סומסום דמויות ותומר סומסום פרחים. בנוסף ניתן למצוא דגמים חדשים המתאפיינים בצבעוניות ודמויות מדליקות, כגון טורבו צווארון, תומר מכונית ותומר פרח.
מגפי ילדים במידות22-35 לבנים ובנות במחיר 79-99 ₪.
ניתן להשיג ברשת חנויות טבע נאות ובחנויות נעליים מובחרות ברחבי הארץ.

מגפיים לילדים, מגפי דפנה לילדים, קניות לילדים
 מגפי דפנה לילדים – דגם תומר מכונית.

 

קולקציית מגפיים ומגפונים לילדים של גלי
קולקציה חדשה לילדים לחורף2014, המאופיינת בהקפדה על איכות ושמירה על נוחות מקסימלית כערך מרכזי. זוהי קולקציה טרנדית המציעה אוסף פריטים ססגוניים ואופנתיים כמו שילדים אוהבים. 

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: לבנים -מגפוני צ’לסי במראה גס בשילוב ג’אמסים בחום ושחור, מגפונים עם תפורים גסים וגומי בצדדים, מגפוני קאטרפילר לילדים עם המראה האופייני למותג ובתוספת צמדנים לנעילה נוחה ועוד. לבנות-מגפיים בצבע חום או שחור בשילוב סריג, מגפיים בצבע אדום בשילוב רקמה ופונפונים, או בצבע סגול או פוקסיה בשילוב פרווה חיצונית, מגפון ורוד בהיר לכה עם שרוכים, מגפיים בצבע חום עם אבזמים וקווילט, מגפיים בחום או בז’ בשילוב פרווה פנימית ועוד. 

בנוסף, מגפונים לתינוקות המתחילים בצעדים ראשונים: מעניקים תמיכה והגנה על הקרסול ויחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים את התפתחות התקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה והסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.

מידות קולקציית מגפיים לילדים: בנים-25-38, בנות-24-38 .
טווח מחירים: החל מ-179.90 ₪ ועד 219.90 ₪

מבצע בקולקציית המגפיים והמגפונים: זוג שני ב-79 ש"ח (הזול מבניהם)עד ה-26.12.13.
להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ 
מגפיים לילדים, מגפי ילדים לחורף, נעלי תינוקות, נעליים לילדים
מגפיים לילדות של גלי. צילום: דן לוי.

מעילי סערה לילדים – חברת קרטרס
מותג אופנת התינוקות האמריקאיCarter’sמשיק בישראל קולקציית מעילים חדשה לחורף2014, עם מעילים חמים ואטומים למים ולרוח, המתאימים לסערה, לקור ולרוחות עזות ומצוידים בביטנה חמימה וסגירה כפולה. המעילים מגיעים במגוון גזרות, בשלל צבעי העונה ובמגוון בדים: פוטרים, ג’ינס, בייבי טוויל, כותנה מכובסת, בייבי קורדרוי, צמר, דריל, פרווה, המתאימים לתינוקות רכים ועד לילדים בגילאי  5.  

הקולקצייה מציעה מעילים עם כובעים עשויים מניילון ופנים המעיל מבטנת פליז לחימום, מעילי פרווה, מעילי פליז, מעילי פוף בשילוב כובעי עם פרווה,  מעילי אוברולים המחממים מכף רגל ועד ראש ועוד. המעילים מגיעים בצבעוניות רכה והרבה גווני פסטל: ורוד, סגול,  כחול, תכלת, לצד הצבעים הטרנדיים של העונה כמו: כחול, לבן, שחור, אדום. בנוסף ישנם מעילים בהדפסים שונים כמו: משובצים עם ביטנה בצבע ניאון, פרחים, מעילים מנומרים, או בהדפסי זברה, חיות שונות ועוד.
 
טווח מידות:0 עד גיל 5  
טווחי מחירים: החל מ– 99 ₪עד149 ₪ 
ניתן להשיג ברשת חנויות קרטרס או ברשת חנויותh&O 

CARTERS,מעילי ילדים, בגדי ילדים ותינוקות, שופינג לילדים

בגדי חורף לילדים – חברתCARTER’S.צילום: קרטרס חו"ל.

 

קולקציית סתיו-חורף2013/14 – Gap Kidsו- Gap Baby‏
הקולקציה החדשה לילדים ופעוטות מביתGAPמציעה חידושים רבים לעונה ומגוון רחב של קונספטים וסיפורים טרנדיים, מעניינים וחדשים לבנים ולבנות. הקולקציה מציעה מבחר של פריטי קז’ואל לצד פריטים חגיגיים לבית הספר ולשולחן החג, לצד קולקציית אביזרי אופנה ותיקים עשירה ורחבה.
בקולקציית הבנות:
NEW ROMANTICS
פריטים רומנטיים לבנות, עם צבעים רכים ונקיים, מכנסי קורדרוי דקים וצבעוניים, סוודרים קלילים, מעילים קלים במיוחד בצבעוניות חזקה ונקייה.
CIAO BELLA
קונספט שיקי בהשראה פריזאית. אאוטפיטים משודרגים ומתוחכמים, בשילובי הדפסים מנומרים ושילובי נקודות. מגוון חצאיות, ג’קטים, מכנסי סקיני’ סריגים וחולצות.
The warm up
כל גזרות החורף והדגמים הנעימים במגוון צבעים. מגוון טייצים מחממים, סווטשירטס בשילוב סוודרים, חולצות טי תואמות, שמלות סוודר, מכנסי קורדרוי ועוד. צבעוניות רחבה שמחה ומגוונת, מחממת את הלב.
Cherries Jubilee
פריטים בהשראת עולם הרכיבה על סוסים ואורח החיים שמתלווה אליו ועונת החורף שבפתח. פריטים בצבעוניות מצומצמת של שחור אדום וצבעים נטרליים, מעוצב בקו נקי, טהור וחגיגי. מגוון מעילים, מכנסי ג’ינס, מכנסי רכיבה, שמלות משובצות, סריגים שמלות ועוד עם שלל אביזרים משלימים ליצירת מראה שלם ומיוחד.

קולקציית חורף לילדים, בגדים לילדים, בגדי תינוקות, מתנות ללידה
הילדים שלGAPבמראה חורפי.

בקולקציית הבנים:

TRAINING DAY
קבוצת קולקציה באווירה ספורטיבית, בצבעוניות נקייה ומודרנית. שילובי בדי ספורט חדשים ואופנתיים ישולבו במגוון הפריטים: חולצות,  ג’קטים ומכנסי אקטיב, לצד בדי הכותנה ישולבו בדים סינטטיים ובדי ניילון עכשווים. שילוב מחזירי אור ושילובים כסופים.
NEW HAMPSHIRE
קבוצת קולקציה טרנדית בהשראת אופנת הקמפינג, הטיולים בחוץ והמזג האוויר המתקרר, הפוגשת את מראה הספורט העירוני ומתמזגת איתו לקולקציה חדשה.  מכנסי קורדרוי צבעוניים, חולצות משובצות בבדי כותנה ופלנל. מגוון גדול של סריגים קלים וג’ינסים. לכל אלה, מגוון אביזרים מתאים כולל נעליים, כובעים ועוד.
BOWERY
מראה בוגר יותר למראה הרוקר בהשראת נוף עירוני של העיר ניו יורק. הדפסים בנושא מוסיקה, צבעוניות של שחורים ואפורים, ומגוון ג’ינסים בהתאמה.
Park Avenue
קבוצת קולקציה בהשראת החורף בעיר הגדולה, מראה קז’ואל עם אלמנטים מלבוש הספורט האנגלי. אריגים צבעוניים כגון ג’ינס צבעוני או קורדרוי, מכנסיים נעימים עם בטנה מחממת המשולבים במראה שכבות עם וסטים צבעוניים ומעילים פונקציונליים, בנוסף, מגוון סריגים, חולצות אריג משובצות וחולצות טי עם הדפסים גרפיים.
Swiss Lodge
קבוצת פריטים שמספרת את סיפור הג’ינס כאשר ילדי העיר מבלים בחופשה כפרית. מראה קצת יותר לבוש עם סקלת צבעים יותר מצומצמת, בצבעי כחול, שחור, אדום ואפור. מגוון של סוודרים מיוחדים, ז’קטים במילוי פרווה, מגוון של ג’ינסים חולצות מודפסות ועוד.
 
אביזרים משלימים וקולקציות יוניסקס מיוחדות:
Active
קולקציה לשיעורי ספורט, לחוגים ולטיולים בחוץ הכוללת, מגוון קפושונים, טייצים לבנות, מבחר גדול של מכנסי טרנינג, חולצות עם הדפסים, סווטשרטס, סווט שירטס מרופדים בפרווה, פליזים ועוד.
Accessories
במיוחד בחורף מגוון האביזרים גדול ומרשים, מחמם ומפנק עם מגוון כובעי פליז או צמר צבעוניים או חלקים, כפפות תואמות, צעיפים, גרביונים, נעליים, מגפיים ועוד.
הלבשה תחתונה
לכל הגילאים מגוון של פיג’מות ותחתונים בשלל דגמים והדפסים.

בגדי ילדים, קולקציית חורף בגאפ, GAP KIDS,בגדי תינוקות

מראה חורפי וטרנדי בקולקציית החורף של גאפ.

GAP Baby
מגוון קונספטים לתינוקות עד גיל שנה במידות0-24 חודשים ובהם פריטים טרנדיים בצבעוניות נפלאה ומתחדשת: מכנסיים, מכנסי ג’ינס, טייצים טרנינגים, בגדי גוף,  סוודרים, שמלות,  קפושונים וג’קטים, ועוד מגוון עצום של דגמים, הפתעות ואביזרים. לרך הנולד ניתן למצוא את פריטי החובה והפריטים הראשונים שתינוקות זקוקים להם. כמו כן, מתנות המבוססת על גווני ורוד, תכלת ולבן- אידיאלי למתנה ל- NEW BORN.

טווח מידות אופנת הילדים של GAP  נע בין מידות לגיל5 ועד גיל 14.
טווח מידות אופנת התינוקות שלGAPנע בין מידותNBועד לגיל חמש.
טווח המחירים:19.99-349.99 ש"ח

 

צילום ראשי: דמיאן דובינר.
 

 

אין תגובות

השאר תגובה