המרכז החווייתי לצעירים-סלקום אייפד סנטר

15.5

עם השקת האייפד החדש בישראל, סלקום משיקה את סלקום אייפד סנטר – מרכז חוויתי לכל המשפחה לעולם האייפד – לחוות, להתנסות, להכיר.
במקום מתחם אייפדים עם עשרות אפליקציות מעולמות התוכן השונים – משחקים, מוסיקה, צילום, ופנאי.

לראשונה בישראל ולתקופה של שבוע יוקם מרכז חוויתי לאייפד החדש – סלקום אייפד סנטר. פעילות המרכז מיועדת לכל המשפחה ובו יוכל הציבור להתנסות ללא דמי כניסה בחוויה של עולמות התוכן השונים המייחדים את האייפד החדש.

האייפד מיועד לשימוש כל המשפחה ומושם דגש על עולם הפנאי, חווית הצילום, המוסיקה והמשחקים – עולמות תוכן המביאים לידי ביטוי את חדשנותו וייחודו של האייפד החדש.

בין הפעילויות במתחם של250 מ"ר שמבוסס על חוויה ופעילות כלל חושית: אייפד שואו, אייפד גלרי, אייפד בנד, אייפד משחקים, אייפד ילדים, ואייפד לייף סטייל תוך דגש על המסך הייחודי, איכות הוידאו, איכות המוסיקה, המשחקים והאפליקציות בעולם האייפד.

המתחמים:

חדר ילדים – אייפד ילדים
מתחם ייחודי מותאם לילדים הכולל אייפדים עם אפליקציות משחקים ותוכנות למידה הפופולריות ביותר שמציגות את פשטות האייפד, האינטואיטיביות והשימושיות לכל בני המשפחה.
כל האפליקציות הפוופלריות והאהובות ביותר על ילדים: תזמורת מפלצות הקצב, MIK MAK,אין אריות כאלה, Drawing Pad, Animals Alphabets, Games4Kids, Piano DustBusters,שירי ביאליק, Dizzyועוד.

האייפד שואו
הרכב אייפד בנד במופע חדש שיופק במיוחד עבור הסלקום אייפד סנטר הכולל עיבודים חדשים ללהיטים עכשוויים שיופקו וינוגנו במופע חי על גבי אייפדים בלבד. לראשונה בישראל. מופע"אייפד שואו ייערך לאורך שעות הפעילות במתחם וחברי ההרכב יופיעו על במה במתחם, יעבדו, ינגנו ויפיקו מופע שלם על גבי אייפדים בלבד.

מתחם חוויית המוסיקה
מתחם עם האפליקציות המתקדמות, הפופולריות והמלהיבות ביותר מעולם המוסיקה.
GarageBand – מאפשר למשתמש לנגן על עשרות כלים שונים באמצעות הרמקול המובנה או באמצעות מגבר. את הרצועות השונות ניתן  להקליט ובאמצעותם לייצר שיר שלם. כלי מקצועי המאפשר גם לימוד נגינה בסיסי
Djay – מאפשרת למשתמש לשחק בשירים שעל המכשיר כאילו היו תקליטים, לשנות את מהירות הנגינה ולשלב בין מספר שירים. הופכת את הספרייה המוסיקלית לכלי מקצועי לתקלוט לשימוש במסיבות ואירועים.
Rockband -גרסת אייפד לאחד המשחקים הפופלאריים בכל הזמנים. השחקן מנגן כחלק מלהקת רוק על ידי ממשק מגע אינטנסיבי וממכר.

מתחם חוויית הצילום
Viemo -אפליקציית ווידאו המאפשרת לך לצפות בסרטים ולהעלות סרטונים משלך באיכות גבוהה ישירות
מהמכשיר. כל סרטון שיועלה יקושר לחשבון  מיוחד שייפתח לאירוע ובו יתאסף תיעוד של המבקרים. בעל סטרימר באיכות גבוהה  המביא לידי ביטוי את יכולות ה- HDשל המכשיר.
Ibooth -אחת האפליקציות הפופולריות של אפל. מאפשרת שינוי מוקצן של תמונות. המשתמשים יכולים לשמור את התמונות ולשלוח אותן לעצמם מעל גבי המכשיר.
EyeWitness -מאגר עצום של תמונות של הגארדיין הבריטי באיכות צפיה גבוהה המביאה לידי ביטוי את יכולות ההצגה המתקדמות של המכשיר. מביאה את הסיפורים שמאחורי התמונות המפורסמות בעולם. נחשבת לאחד ממוקדי הידע הגדולים של צלמים מקצועיים.
IncrediBooth -אפליקציה מהנה שמדמה תא"פוטו-רצח"ישן. משתמשים יכולים להצטלם, לייצא ולשמור את התמונות.
במהלך האירוע יתאספו  ה"נגטיבים"השונים באפליקציה  וירכיבו קולאג’ של המבקרים.
8mm Camera HD -אחת האפליקציות האהובות בשוק המאפשרת למשתמש להסריט את עצמו במצלמת8 מילימטר ישנה. הופכת כל סרטון משעמם לפילם רטרו שהמשתמש יכול לייצא ולהעלות לרשתות החברתיות.

מתחם הרזולוציה
מתחם הרזולוציה חולש על החנות ומספק מוזיקה באמצעות דיג’י חי המנגן על במה מוגבהת בעזרת שני אייפדים. מסכים הפזורים תחתיו משדרים ברצף קליפים מפורסמים בHDמלא אשר מביא לידי ביטוי את יכולות הווידיאו של המכשיר.
Shazam -בכל רגע נתון יכולים המבקרים לגשת לתוכנת ה"שאזם"שבעמדה ולגלות איזה שיר מתנגן ברקע.

השולחן המרכזי
התנסות במגוון רחב של אפליקציות המביאות לידי ביטוי את חווית האייפד החדש במלואה בתחומים השונים.
מרשתות חברתיות ועד למשחקים מלאי אדרנלין, השולחן המרכזי מצויד ב-16 מכשירים ועשרות אפליקציות שנועדו לאיזו מטרה שבוחרים, ומאפשרות למשתמש לחוות את האייפד במלואו.
דוגמאות לאפליקציות: Facebook, Twitter, Temple run, Air Supremacy , Real Racing HD, Flight Control, Tilt to Live HD, IPhoto , Imovie, Google Maps, Office, StarWalk, Safari, Pinball HD, King Of Opera

אייפד גלרי – תמונה ישראלית. תערוכת צילומים על גבי האייפד.
18צלמים מכל קשת הצילום הישראלית התאגדו יחדיו למיזם אומנות חדשני והרכיבו18 תערוכות יחיד שיוצגו על גבי 18 אייפדים תלויים באייפד גלרי ובמסגרתה יציגו עבודות שעובדו לגלריית צילומים על גבי האייפד החדש. המבקרים בתערוכה יוזמנו "לגעת בתערוכה",לדפדף בין התמונות ולהתרשם מהרזולוציה המפכנית של המכשיר.
אוצר התערוכה: יוסי צבקר. בין הצלמים ניתן למצוא צלמים זוכי פוליצר, צלמי פורטרטים, צלמי אופנה וצלמי עיתונות: אייל לנדסמן, אילייה שלמאייב, איתן ויתקין, אלדד רפאלי, בועז סמוראי, בני ונטורה, גיא כושי, דינה בובה, ורדי כהנא, חנה סהר, יוסי צבקר, יורם אשהיים, יחיאל ינאי, משה שי, ניר כפרי,עודד בלילטי (זוכה פרס פוליצר), פיני סילוק וקובי קלמנוביץ.
יוסי צבקר (46) אוצר התערוכה, החל את דרכו המקצועית כצלם צבאי. עם שחרורו מהצבא הצטרף לעיתון ‘חדשות’ והתמחה בצילום סטילס לטלוויזיה. כיום, משמש כצלם תיאטראות שונים בארץ וצלם הבית של האופרה הישראלית.

סלקום אייפד סנטר יהיה פתוח לקהל הרחב החל מתאריך28/5/12 ועד תאריך 04/6/12
בין השעות12:00-22:00, בדיזנגוף סנטר בת"א, בחלל שוק המעצבים בקומה0.
הכניסה פתוחה לקהל הרחב
 

אין תגובות

השאר תגובה