המשפחתית החדשה שלי: תחפושות משפחתיות לחג פורים 2020

תחפושות לכל המשפחה
מיקי, מיני וחברים חוגגים 90 שנה. תחפושות מבית שושי זוהר, מחירים בין 89-179 ₪. | צילום: סטודיו שושי זוהר ורן

תחפושות משפחתיות הוא הטרנד שמובילה דיסני כבר כמה שנים, וזה דווקא מוצא חן בעינינו. גם בפורים 2020 ממשיך הטרנד, החל ממשפחות של סרטי האגדות ועד משפחת סופר על ומשפחת אדאמס. דיסני מחדשת את מלאי התחפושות, כאשר בין התחפושות הפופולריות השנה ניתן למצוא גם את גיבורי הסרטים החדשים של מארוול ודיסני.

אם בעבר משפחה שחיפשה בקפידה בחנויות שונות תחפושות שמתאימות לכל אחד מבני המשפחה, או השקיעה והכינה בעצמה תחפושות באותו נושא, הייתה תופעה יוצאת דופן יחסית, ויש שיגידו מוגזמת, אפשר לראות לקראת פורים הקרוב שהתופעה מתרחבת וגם ההורים רוצים להצטרף למסיבות התחפושות בגן.
בהתאם לכך החנויות מספקות במקום אחד, בצורה נגישה ונוחה מוצר מוגמר של מגוון תחפושות משפחתיות שמוצעות במגוון עיצובים ורמות איכות גבוהות.

 

תחפושות משפחתיות של דיסני לשנת 2020

 

אלאדין לכל המשפחה

ניתן למצוא תחפושת משפחתית מבית שושי זוהר בהשראת הסרט אלאדין, שכיכב בבתי הקולנוע בקיץ האחרון ועבר את רף ההכנסות של מיליארד דולר בארה”ב, הכוללת את אלאדין, יסמין, וילדיהם העתידיים.
תוספת ייחודית לגיבורי הסרט היא תחפושת הג’יני היוקרתית למבוגרים, הכוללת מסיכה ושרירים מתנפחים.

 

משפחת אלאדין מבית שושי זוהר והג’יני של אלדין מבית קליבר משחקים בין 149-350 ₪ | צילום: סטודיו שושי זוהר ורן

 

תחפושות אנה ואלזה ואולף

סרט ההמשך, לשבור את הקרח 2, שבר את שיא הסרט הראשון ולכן גם השנה תחפושות אנה ואלזה מבוקשות מאוד. עלילת הסרט מתמקדת במסע גילוי מקורות הקסם ועוסקת בהיסטוריה המשפחתית ובשורשים של הנסיכות מארנדייל.

השנה ניתן למצוא מגוון תחפושות לזוג האחיות המתאימות לאחיות במשפחה, בין אם שמלות הנשף של אנה ואלזה ובין אם תלבושות המסע שלהן, כמו התחפושת של אלזה מבית שושי זוהר, הכוללת חגורה ומכנס מתחת לגלימה הארוכה.

מגוון תחפושות מהסרט לשבור את הקרח 2 מבית שושי זוהר במגוון מחירים בין 139-189 ₪

למשפחה הצטרף השנה גם אולף מבית קליבר צעצועים עם גימיק – שני הזרדים שהם למעשה הידיים של אולף מחוברים לשמלה מאחור ומוחאים כפיים בלחיצת כפתור.

 

תחפושות משפחתיות
מגוון תחפושות מהסרט לשבור את הקרח 2 מבית שושי זוהר וקליבר צעצועים במגוון מחירים בין 139-189 ₪ | צילום: סטודיו שושי זוהר ורן

 

משפחת גיבורי העל

גיבורי העל עברו אבולוציה משפחתית מהירה, כאשר כל דמות של גיבור על קיבלה גרסה נשית וגרסות לילדים ולילדות, כך שניתן בקלות להרכיב משפחת גיבורי על של אותו גיבור על. כמו משפחה המורכת מגיבור הסרט איירון מן, או משפחה המורכבת מגיבורי על שונים המככבים באותו סרט. למשל מהסרט הנוקמים עם קפטן אמריקה, הענק הירוק, האלמנה השחורה ועוד.

תחפושת משפחתית נוספת שואבת השראה מסרטי מלחמת הכוכבים, המלווים אותנו כבר 40 שנה ואהובים גם בדור ההורים וגם בקרב ילדיהם. בעקבות הסרט המסיים את הטרילוגיה עליית סקייווקר שעלה בדצמבר האחרון, ניתן למצוא את ריי הלוחמת לצד ויידר, קיילו רן ומאסטר יודה ולהרכיב משפחה של מלחמת הכוכבים.

לצידם ניתן למצוא תחפושות משפחתיות סביב דמויות אייקוניות וקלאסיות כגון מיקי מיני וחברים, שחגג לאחרונה יום הולדת 90 ועדיין ממשיך לשמור על טרנדיות ורלבנטיות.

 

תחפושות משפחתיות
משפחת איירון מן מבית קליבר צעצועים. החל מ-129 ₪ לתחפושת | צילום: יח”צ

 

הגיבורים החדשים מגיעים

סרטי האנימציה של דיסני שזכו לגרסת לייב אקשן מחזירים לתודעה ולחנויות התחפושות גיבורים אהובים ומוכרים. מולאן שתזכה לסרט חדש בגרסת לייב אקשן, שיגיע לישראל בתחילת מרץ, קיבלה תחפושת חדשה וצבעונית.

סרטי המשך נוספים מבית דיסני בכיכובן של הדמויות האהובות, הביאו לנו את התחפושות של גיבורי צעצוע של סיפור 4: וודי ובאזז שנות אור, מרי פופינס בשמלה החגיגית מתוך מרי פופינס חוזרת, ותחפושת מיוחדת של מליפיסט למבוגרים בהשראת הסרט מליפיסנט 2.

 

ניתן להשיג את התחפושות בחנויות הצעצועים והתחפושות.

למידע נוסף באתר של קליבר צעצועים: לחצו כאן…

 

אין תגובות

השאר תגובה