הנסיך ויליאם וקייט בכנרת?

1.4.2012מדור תיירות ואטרקציות

הנסיך ויליאם וקייט הוזמנו יחד עם שורה של מוזמנים מכל העולם לצפות בתחרות סירות הדרקון המסורתית שתתקיים לראשונה בכנרת במאי הקרוב. תחרות סירות הדרקון, היא מסורת עתיקה הנערכת בכ-70 מדינות ברחבי העולם. צורתן של סירות הדרקון כשל ספינות הקאנו הסיניות העתיקות, בנות 2,500 שנה, ששימשו בעבר ללחימה. 
 

האירוע מתקיים ביוזמה של קבוצות נשים יהודיות-קנדיות, אשר השתתפו בתחרות דומה בקנדה והחליטו לייבא אותה לכנרת שלנו. בתחרות שתיערך לחופי קיבוץ מעגן בדרום מזרח הכנרת בחודש מאי הבטיחו את השתתפותן קרוב ל-40 קבוצות מהארץ ומרחבי העולם.

את מאות משתתפי תחרות סירות הדרקון הבינלאומי, יארח כפר הנופש מעגן עדן שבקיבוץ מעגן. לדברי עלי קדם, מנהל השיווק של כפר הנופש מעגן עדן, לקראת התחרות יעבור כפר הנופש הפאסטוראלי הסבה ויהפוך למעין כפר אולימפי שיארח את משתתפי התחרות. במקום יוצבו דוכנים, תחנות ופעילויות, הפנינג הכולל שוק אוכל, דוכני אמנות מקומית, מופעים ושאר אטרקציות לטובת חברי המשלחות והצופים בתחרות.

תחרות סירות דרקון בכנרת, וילאם וקייט בכנרת
סירות דרקון בכנרת- זקני טבריה לא זוכרים ארוע כזה…

כפר הנופש מעגן עדן, השייך לחברי הקיבוץ בשותפות עם חברת ברטן, משתרע על פני שטח של53 דונם, כולל 112 יחידות אירוח משפחתיות וכן 36 חדרי אירוח זוגיים. 

תחרות סירות הדרקון בכנרת, וילאם וקייט בכנרת
תחרות סירות דרקון – בקרוב גם בכנרת. צילומים: רון וייס

כאמור, בין המוזמנים לתחרות הנסיך וויליאם ורעייתו קייט (רגע עוד לא לרוץ לקנות כובעים.. הם טרם אישרו הגעה) ,וראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

למידע נוסף על תחרות סירות הדרקון לחצו כאן…
 

 

אין תגובות

השאר תגובה