הצגות ילדים בחיפה-תכנית המנויים לילדים בתיאטרון חיפה2011-2012

3.9.2011הצגות ילדים

תיאטרון חיפה יוצא לראשונה מזה זמן רב עם מנוי הצגות ילדים – מנוי תיאטרון לקטנים ולקטנטנים עם הצגות ממיטב הקאלסיקה העולמית והישראלית שנקרא הצגה’לה ויכלול השנה 8הצגות ילדים: (4 הצגות לכל קבוצת גילאים) ו- 2 הצגות ילדים לבחירה מפסטיבל הצגות לילדים שיתקיים בפסח 2012, 4 הצגות לילדים בגילאי 5-10 ו-4 הצגות לילדים בגילאי 3-5.

ההצגות פיטר פן והחופש לזוז (ההצגה זוכת פסטיבל הצגות ילדים)
ודברים שאני לא מגלה בהפקת תיאטרון חיפה ממשיכות גם בעונה הבאה.
 

מנוי הצגות ילדים לגילאי5-10:

עוץ לי גוץ לי - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

עוץ לי גוץ לי
הקלאסיקה הבלתי נשכחת של התיאטרון הקאמרי מאת אברהם שלונסקי והמוסיקה של דובי זלצר.
טוחן עני המשתוקק להשיא את בתו למלך, מספר לו שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב. כיוון שקופת הממלכה ריקה, קופץ המלך על המציאה. האישון הקטן שמופיע לעזרת בת הטוחן הנואשת, מבקש בתמורה את בנה הבכור. לאחר תחנונים והפצרות הוא נאות לוותר, בתנאי שהמלכה הצעירה תדע לנחש את שמו.
בימוי: רוני פינקוביץ’ משתתפים: אלינור אהרון בן אבי, אלון אופיר/איתי טיראן/עידו מוסרי, רמי ברוך, יגאל נאור/אלי גורנשטיין, יוסי טולדו/אסף גולדשטיין, אבי טרמין, גדי יגיל/אמיר קריאף/אסף פריינטא, עירית קפלן/שרון אלימלך, איה שבא
עוץ לי גוץ לי -הבמה הראשית -תיאטרון הקאמרי
יום ג 22.11.11 בשעה17:30

מחסן השטוזים דתיה בן דור - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

אפון הפלא 
עיבוד למחול של האגדה העממית על ג’ק העצל שזכה באפון פלא מפתיע, תיאטרון מופע בשיתוף להקת המחול הקיבוצית.
הילד ג’ק מעדיף לשחק במקום לעזור לאמו. יום אחד נשלח ג’ק אל השוק למכור פרה ולקבל תמורתה כסף לקניית אוכל. במקום להגיע לשוק, מעדיף ג’ק למכור את הפרה תמורת זרע של אפון. אך אין זה סתם אפון כי אם אפון פלא שבעזרתו מצליח ג’ק להגיע לעולמות שלא ידע על קיומם ולכוחות שלא הבין שהם קיימים בתוכו.
עיבוד גליה בארי כוריאוגרפיה לימור קורקין עיצוב תפאורה טליה אוטולונגי עיצוב תלבושות מאור צבר עריכה מוסיקלית אפי שושני עיצוב תאורה חיים בארי בבצוע רקדני להקת המחול הקיבוצית שחקן מתן קליגר
אפון הפלא- הבמה הראשית -תיאטרון מופע בשיתוף להקת המחול הקיבוצית
יום ג’   7.2.12 בשעה17:30 

בארץ הפלאות - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

בארץ הפלאות 
עיבוד לסיפור הידוע של אליס בארץ הפלאות, מאת התיאטרון הארצי לנוער.
אליס ודין דין, החתול שלה, יוצאים למסע קסום, הרחק מהבית. בדרך הם פוגשים דמויות צבעוניות ומרתקות ונקלעים למצבים משונים ומצחיקים.
זהו מסע התבגרות מלא בתהפוכות ומכשולים, אשר בסופו לומדת אליס שבמקום בו הלב נמצא, שם הבית, שם המשפחה.
כוריאוגרפיה : יורם כרמי כתיבה ובימוי : רענן פררה ומשה בן שושן תמליל, עיבודים ועריכה מוסיקלית : שי אלון עיצוב תפאורה : מיה פלג
עיצוב תלבושות : אלה קולסניק עיצוב תאורה : צחי כרמל
בארץ הפלאות -הבמה הראשית -תיאטרון ארצי לנוער
 יום ג’ 27.12.11 בשעה17:30 

ניסים ונפלאות
על פי ספרה האהוב של לאה גולדברג, על עלילותיהם של ילדי רחוב ארנון, ניסים הילד, ונפלאות הקוף, מאת התיאטרון הארצי לנוער.
בחצר ביתה של הסופרת והמשוררת לאה גולדברג משחקים ילדי רחוב ארנון. נסים, ילד חדש בשכונה, מנסה להצטרף למשחק. ואז מופיע אורח נוסף, קוף קטן שהלך לאיבוד. לאה מאמצת את הקוף המצחיק והשובב אל ביתה וקוראת לו נפלאות. נסים ונפלאות הופכים לחברים טובים, וביחד, למען מטרה חשובה, מקימים קרקס משעשע. הצגה מלאת הומור וקסם על חברות, קבלת האחר, שיתוף פעולה, על כוחה של היצירה לקרב לבבות ועל אישה אחת מיוחדת שהיטיבה להבין לליבם של ילדים. בהצגה משולבים שירי הילדים של לאה גולדברג כמו: פזמון ליקינטון, כובע קסמים, ברווזיים ועוד.
מחזה: שירילי דשא בימוי: רענן פררה, משה בן שושן לחנים, עיבודים וניהול מוסיקלי: שי אלון תפאורה: בתיה סגל ומיכאל פיק תלבושות: אלה קולסניק
כוריאוגרפיה: שחר ישי קרקסנות: אורן גרעיני תאורה: אורי מורג
משתתפים: אורנה כץ, אהוד כהן הרמתי, פיודור מקרוב, שחר ישי, גיא רוזן, אדוה פרץ
ניסים ונפלאות  -הבמה הראשית–תיאטרון ארצי לנוער
יום ג’  18.6.12 בשעה17:30

הצגות הילדים לגילאי3-5

דודי שימחה - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

דודי שמחה
הסיפור הישראלי הקלאסי על הדוד שכל אחד היה רוצה שיהיה לו, מאת תיאטרון המדיטק.
בבניין שברחוב שמגר5 ידוע שהדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח.
ביום שבו הוריו של קטנצ’יק לא בבית, הדוד שמחה הוא הפיתרון המושלם ליום שכולו כיף. כששמחה מרגיש שהוא חייב לעוף, אבל פשוט חייב – לקטנצ’יק יש רעיון גאוני, אבל האם הוא באמת אפשרי?
מחזה על-פי ספרו ושיריו של ע. הילל, בשילוב בובות, חפצים ושחקנים
בימוי, עיבוד ועיצוב: אלית ובר מוסיקה מקורית: רועי ירקוני בובת ילד: שרה פלי
שחקנים: יובל כהן, אמיתי מילוא
דודי שמחה  -במה2  (מדיטק)
יום ג’ 15.11.11בשעה17:30
 

הטרקטור בארגז החול - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

הטרקטור בארגז החול
על פי ספרו של מאיר שלו, על הדוד אהרון שיוצא להציל את חברו, הטרקטור האדום, מאת תיאטרון קמגולם. שנים רבות יצאו כל בוקר לעבוד יחדיו הדוד אהרון והטרקטור האדום. אך השנים חלפו והם הזדקנו והתעייפו. בוקר אחד, טרקטורים חדשים הגיעו אל הכפר ואת הטרקטור האדום שלחו לארגז החול שבגן הילדים. הטרקטור היה בטוח שיישאר צעצוע לנצח, אבל לדוד אהרון היו תוכניות אחרות. לילה אחד מופיע הדוד אהרון בארגז החול ובידו ארגז כלים גדול.
עיבוד לתאטרון ועיצוב תפאורה: אסף אלברשטיין בימוי ועיצוב תאורה: איתמר מורנו לחנים ופסקול: אמיר ברנד בובות: אלכס מרגולד ציורים: גליה לרך בניית תפאורה: חני פינטהאוס טרקטור: דידי אלון
הטרקטור מארגז החול  -במה2  -תיאטרון קמגולם
יום ג’     10.1.12 שעה  17:30

מחסן השטוזים דתיה בן דור - הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

מחסן השטוזים של דתיה 
הצגה מוסיקלית משעשעת על פי דתיה בן-דור, מאת תיאטרון אורנה פורת לילדים.
במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. השליח שהגיע למחסן כדי למסור פיצה לגברת בן-דור, פוגש את סבתא מינה מבנימינה, את הילדה עם המטריה, את הצבעים שהתבלבלו והתגלגלו, את השובבים במיטה, את המטעמים משיר התפריט, את הקיפוד שעל הזקן ועוד שירים, נגינות וסיפורים של דתיה המסתתרים בתוך ארגזי המחסן הקסום ומלא ההפתעות. חגיגה של שירים, סיפורים והמון שטוזים.
מחזה, שירים ולחנים: דתיה בן-דור בימוי: יאקי מחרז משתתפים: אבישי סנדנר, אלי גלפרין / דניאל סבג /עודד גוגנהיים, הילה זהרור / רוני שובל / אור אילן, מיכל ברנד
מחסן השטוזים- במה ראשית תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער
יום ד’   .22.2.12     שעה17:30 

הצגות ילדים בחיפה, הצגת ילדים בחיפה, תיאטרון חיפה לילדים

אלאדין 
האגדה הקסומה מסיפורי"אלף לילה ולילה",תיאטרון אורנה פורת בשיתוף תיאטרון המחול ענבל.
אלאדין הוא ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת העושר שמטמין לו ג‘אפר הרשע בתוך מערת הזהב. במערה פוגש אלאדין שדון חביב הכלוא בתוך מנורת קסמים, שמבטיח להגשים לו שלוש משאלות. אך הכול מסתבך כאשר המנורה מתגלגלת לידיו של ג‘אפר שמנסה לשלח את אלאדין אל מצולות הים. סיפור הרפתקאות מסעיר, שבמהלכו מגלה אלאדין את אומץ ליבו ומבין שלהיות עשיר זה לא בהכרח להיות מאושר.
מחזה ובימוי: משה בן שושן, רענן פררה משתתפים: עדי אייזנמן / דודי גזית, רועי קקון /שחר ישי, אמלי מגנאז‘י / לירון כהן, מתן ריכליס / יפתח מזרחי, מלכה חג‘בי /שרה זארב, רקדני ענבל: אלכס מישק, מריאן אורינצב,קובי משה / אשר גלמן, בר טהר, ציפי תנעמי, הדס הגואל,אבי סוכר.
אלאדין – במה ראשית – תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער
יום ג’ 7.5.12 בשעה17:30       
   

מחירי המנוי
מחיר מלא (ללא מנוי): 329ש"ח
מנוי ילד: 289 ש"ח
מנוי הורה מלווה: 250ש"ח

תיאטרון חיפה, רח’ פבזנר50, חיפה
טלפון להזמנת מנוי וכרטיסים04-8600500
 

 

אין תגובות

השאר תגובה