הצעה לבילוי במרכז המבקרים של מיכל נגרין-פעילויות לחופש הגדול2014

מרכז המבקרים של מיכל נגרין

הצעה לבילוי בחופש הגדול בעולם של מיכל נגרין, מרכז המבקרים שמחזיר אותנו אל התמימות של הילדות, בשילוב של הקסם המנצנץ העומד מאחורי התכשיטים של המעצבת הישראלית שיצרה סיפור הצלחה בינלאומי מעורר השראה.

מה מחכה לכם ב- Michal Negrin’s World? את התכשיטים ומוצרי האופנה של מיכל נגרין כולם מכירים, אבל מסתבר שיש לה גם מרכז מבקרים שבו אפשר ללמוד עם הילדים בחופש הקרוב, על עולם ההשראה ותהליך היצירה של המוצרים שמיוצרים כולם כאן בישראל. במרכז המבקרים של מיכל נגרין,  תראו אלפי נורות מנצנצות, בכל הצבעים והמרקמים, בתי בובות מאירים בכל הגדלים המאובזרים באלפי מיניאטורות מסוגים שונים, שנדליירים, פינות יחודיות ומיצבים. 

המעצבת מיכל נגרין, בת קיבוץ נען, החלה את דרכה בשוק האמנים בנחלת בנימין והפכה עם בן זוגה את מה שהיא הכי אוהבת לעשות למותג ישראלי מוכר המצליח ברחבי העולם: יפן, אירופה,  ארה"ב, דרום אמריקה, מקסיקו ואוסטרליה הן רק חלק מרשימת החנויות הארוכה של מיכל נגרין שהצליחה לפתח אייקון אופנה וסגנון ייחודי.

הביקור בעולם של מיכל נגרין כולל צפייה בסרט המתאר את דרכה האישית והמקצועית וסיור להכרת תהליכי העבודה במחלקות התכשיטים, האופנה וחפצי נוי. במהלך הסיור תוכלו להתרשם מתהליכי הייצור הידניים, להיחשף אל תהליך היצירה המתחיל ברעיון ומסתיים במוצר המוגמר שמגיע בסוף אל אחת מחנויות הרשת ברחבי העולם.

המלצות לפסח - מרכז המבקרים של מיכל נגרין

 

ביקור במרכז המבקרים – הממלכה הקסומה של מיכל נגרין

בתום הסיור תוכלו להתארח בגלריית הקפה הייחודית לקפה ועוגה (או שוקו ועוגה לילדים), להתרשם מאוספה הפרטי של מיכל נגרין המוצג בגלריה ולרכוש פריטים ייחודיים למזכרת או למתנה.  הסיור במרכז המבקרים – בתשלום ובתיאום מראש.

בת מצווה? יום הולדת?
ניתן גם לערוך במקום ימי כייף או אירועים פרטיים כמו סיורי בת מצווה מיוחדים, בתיאום מראש.

מתנות לפסח

מתנות לחגים שאחרי החופש הגדול? תכירו אתshe-shyסדרת בובות האספנות החדשות של מיכל נגרין


שעות הפעילות בחופש הגדול:

סיורים במרכז המבקרים: ימים א’-ה’9:00-15:00 | ימי שישי9:30-10:30
ביקור בחנות הגלריה: ימים א’-ה’9:00-18:00 | ימי שישי9:00-14:30 
בתיאום מראש: 053-7106984
הכניסה בתיאום מראש ובתשלום סימלי של20 ש"ח (כולל קפה ועוגה) 
לקבלת קופון1+1 לחצו כאן…
לתיאום סיורים במרכז המבקרים:053-7106984
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה