הקרוסלה בנמל תל אביב-אטרקציות לילדים במרכז

אטקרציה חדשה לילדים בנמל תל אביב – הקרוסלה חוזרת לנמל. מסתבר שבשנת1932, תקופת העלייה החמישית בימי המנדט הבריטי,  פעלה קרוסלה בנמל תל אביב.  82שנים אחרי, מתחילה לפעול בנמל תל אביב קרוסלה, ממש בסמוך למקום בו היא פעלה פעם, לשמחת הילדים והמשפחות שמטיילות בנמל על רקע ימה של תל אביב.
אבאלה’ בוא ללונה פארק
הקרוסלה החדשה שהוצבה בנמל, תחת השם: הקרוסלה העברית הראשונה, מתרפקת על העבר ומעוצבת בהשראת אלמנטים משנות החמישים והשישים והקרוסלה המקורית שפעלה בשנות ה-30 בנמל. לצד מושבי הסוסים יש בקרוסלה מושבים בצורת חסקה, ווספה, עגלת חלבן ואפילו מכונית סוסיתא שנראית כמו המקור.  

הקרוסלה מסתובבת סביב עמוד המעוצב כמו לוח מודעות ישן ועליו מודעות פרסום מהעבר של חלב של תנובה, משחת לניקוי כלים של אמה, תפוזיJAFFA,מרגרינת גולדבנד ועוד, כשברקע מתנגנים להם שירי ארץ ישראל של פעם.

 
את הקרוסלה תיכננו ועיצבו האמנים ענת ואילן ברמן, אשר שאבו את הרעיון של הקרוסלה העירונית מבירות ידועות באירופה. לדברי מנכ"לית חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב, איריס ברץ בנמל מצפים כי הקרוסלה הייחודית תהיה אטרקציה מוצלחת בקיץ הקרוב לא רק לילדים אלא גם להורים המבקרים בנמל.
 
בקרוסלה21 מקומות ישיבה.
הכניסה בתשלום של12 ש"ח (מעודכן – אפריל2014) 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה