הריזורט-חדרי ארוח,קמפינג ותיירות אקולוגית במושב מכמורת

תיירות אקולוגית – הריזורט במכמורת מציע חופשה משפחתית באווירה של חו"ל לצד שמירה על איכות הסביבה

מחפשים חופשה ייחודית ובד בבד לשמור על סביבה ירוקה? מיציתם את האטרקציות החוזרות ונשנות של הצימרים והמלונות? תכירו את ה’ריזורט’, המעוצב כולו כחוף ים, השוכן במושב מכמורת בעמק חפר ומציע לאורחיו בילוי אלטרנטיבי מפנק לצד תיירות אקולוגית ירוקה.
 
חול ים, פינות זולה, ערסלים צבעוניים, מגרשי כדורעף חופים ומיני גולף, פינות שיזוף וקמפינג תחת עצי רימון ופטל, והכל במרחק של חצי שעת נסיעה בלבד מתל אביב.
 
הריזורט לא נשאר אדיש לאלמנט הסביבתי ההולך ומתעצם באזורנו, ועושה שימוש בנורות לד חסכניות, כאשר בנוסף תאורת החוץ מופעלת על ידי מערכת חיישני לילה, המדליקה אוטומטית את האור עם רדת החשיכה ומכבה אותו עם עלות השחר. להשלמת הקונספט, פזורות ברחבי ה’ריזורט’ מחזוריות שלא משאירות מקום לספק – הסביבה בעדיפות עליונה.
 
המימד האמנותי בולט גם הוא בריזורט – המעצבת הספרדייה איזבל קניאס שהתה במקום חודש ימים והעניקה לו קונספט ייחודי, הכולל את גלשן הרוח הראשון בישראל המוצב בגאון בכניסה עם לוגו המקום’The Resort’,בגוונים של אדום וכחול, סירת דיג עתיקה ששוחזרה וחלל משותף.
 
אורחי הריזורט יוכלו להשתמש באופניים ללא תשלום נוסף וליהנות מהקירבה האטרקטיבית לחוף הבתולי של מכמורת וממערכת הצ’ק אין האוטומטית, החוסכת את ההמתנה בקבלה כאשר לאורחים נשלח מייל עם הנחיות גישה ישירות לחדר.
 
בנוסף, אנשי ה’ריזורט’ מספקים שאטל הלוך-חזור לאורחי המקום, עבור אלה המגיעים בתחבורה ציבורית עד מחלף ינאי.
 
The Resort
 רחוב המפתח9 א’, מכמורת
סוגי חדרים: זוגיים, דורמס, קמפינג. 
מספר חדרים:9
 
למחירים ומידע נוסף צלצלו: 053-9382155
 
 

אין תגובות

השאר תגובה