הרכבת הנבטית-פעילות רכבת ישראל לפסח

נוסעים בזמן ונהנים מהדרך – רכבת ישראל מזמינה את כל המשפחה לחוויה ייחודית בשוק הנבטי בממשית בחול המועד פסח עם הפעלות והנחות מיוחדות לנוסעי הרכבת

לקראת חג הפסח מציעה רכבת ישראל פעילות מיוחדת לכל המשפחה בהשראת מסעותיהם של הנבטים בארץ ישראל. ביום חמישי ה -17.4 תקיים רכבת ישראל פעילות הכוללת נסיעה ברכבת, יציאה מתחנת תל אביב סבידור מרכז, הגעה לתחנת באר שבע ומשם בהסעה ייעודית לגן הלאומי בממשית והשתתפות בחוויית השוק הנבטי.

במהלך הנסיעה ברכבת תבוצענה הפעלות מיוחדות לילדים על ידי שחקנים מחופשים לנבטים, חוברות צביעה, פאזלים ועוד. 
 

לנוסעי הרכבת שיגיעו לאירוע במסגרת החבילה, תינתן ההנחה של50% במחיר כרטיס הנסיעה ברכבת והם יהיו זכאים להנחה במחיר הכניסה לשוק (15 ₪ למבוגר במקום 22 –הנחה של40% ו-10 ₪ לילד מעל גיל 5 במקום 11 –הנחה של10%).

בנוסף, הנוסעים שיגיעו עם הרכבת ייהנו מהטבת הצטרפות למועדון המנויים של רשות הטבע והגנים – מטמון, בהנחה של 10%.מי שירכוש את המנוי ביום הפעילות, לא יצטרך לשלם על הכניסה לשוק.
 

השוק הנבטי בממשית הוא שוק חווייתי אשר מתעורר לחיים ומשחזר את רחוב השוק המקורי של העיר הקדומה ממשית, מדי חול מועד (פסח וסוכות) ב-15 השנים האחרונות. עם השנים הולך השוק ומשתבח ומנסה לשחזר ובעיקר להחיות אווירת שוק קדום. אל השוק מתקבצים סוחרים שבמרכולתם יש ניחוח עבר וניתן למצוא בו תוצרת מן הנגב, מרכולת קדומה, סדנאות ייחודיות והפעלות לילדים. ניתן לבלות בשוק שעות ארוכות. 
 
המקומות על הרכבת מוגבלים (400 איש לרכבת) ומותנים בהרשמה מראש דרך אתר ייעודי שהקישור אליו יופיע באתר רכבת ישראל. לאחר ההרשמה באתר הייעודי, ניתן להנפיק את הכרטיסים בקופות החל מיום ה- 13.4.14, בהצגת אישור רשמה המודפס.
 
פרטים נוספים והרשמה לרכבות המיוחדות לשוק הנבטי ניתן למצוא באתר הרכבת.
להרשמהלחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה