וואו ג’וב (WOWJOB) מהי משרת הקיץ החלומית שלכם?

בנק הפועלים נותן חסות ראשית לפרויקט וואו ג’וב WOWJOB – תחרות “משרות קיץ חלום” הראשונה מסוגה, במסגרת התחרות, בני נוער יוכלו להציע את עצמם ל-20 משרות חלומיות לקיץ בשיתוף פעולה עם מותגי צעירים מובילים.

בין המשרות שיוצעו: שליח של דומינוס פיצה בהליקופטר, די ג’יי בחופשת צעירים לזקינטוס יוון עם ישראייר יאנג, האינסטגרמודל של מותג האופנה לצעירים TNT, קריין השמות הרדיופוני של רשת ארומה ישראל, בודק הגאדג’טים החדשים של רשת באג, נסיין מתקני אקסטרים בסופרלנד, מבקר ספרים של סטימצקי בחוף הים, הבורגרלוג של רשת בורגרים, העוזר האישי של שחקן הכדורסל עמרי כספי ועוד

פועלים YOUNG, מותג הצעירים של בנק הפועלים, משיק פעילות גיוס צעירים ונותן חסות לאתר WOWJOB. האתר מציע השתתפות בתחרות ראשונה מסוגה בארץ, אשר במרכזה “משרות קיץ חלום” מטורפות במיוחד לבני נוער, שנוצרו לטובת הפעילות בשיתוף עם 20 מותגי צעירים מובילים בישראל.

באתר וואו ג’וב תוצע לבני הנוער מכל הארץ, בגילאי 15-19, אפשרות להתמודד על תפקידים מיוחדים* בעשרות מותגי הצעירים המובילים, לדוגמא: שליח של דומינוס פיצה בהליקופטר, די ג’י בחופשת צעירים לזקינטוס יוון עם ישראייר יאנג, האינסטגרמודל של מותג האופנה לצעירים TNT, קריין השמות הרדיופוני של רשת ארומה ישראל, בודק הגאדג’טים החדשים של רשת באג, נסיין מתקני אקסטרים בסופרלנד, מבקר ספרים של סטימצקי בחוף הים, הבורגרלוג של רשת בורגרים, העוזר האישי של שחקן הכדורסל עמרי כספי ועוד.

במהלך חופשת הקיץ יבחרו עשרות זוכים מבין אלה שיתמודדו באתר, הינם בעלי חשבון צעיר בבנק הפועלים ומחזיקים כרטיס חיוב בנקאי. כל זוכה יקבל במסגרת הזכייה בפרס, בנוסף ליום הכיף החוויתי, גם 1,000 ש”ח שיופקדו לחשבון על שמו בבנק.

לצד תחרות “משרות קיץ חלום”, יציעו חברות מובילות במשק, באמצעות אתר וואו ג’וב wowjob, עשרות משרות קיץ בתשלום בשיתוף אתר NO-R.co.il, המציע משרות לצעירים, וכן תפקידי התנדבות (לא בתשלום. במסגרת שת”פ עם עמותת “רוח טובה”) בעמותות וארגונים שונים, המחפשים בני נוער שרוצים להתנדב בקיץ.

את הפרויקט הוביל משרד הפרסום והתוכן HAPPPY של רפי טל וכרמל כמאל אבזולף.

* התפקידים המיוחדים הינם חד יומיים. מדובר בפרס ולא במשרה.

4 תגובות

  1. אני מאוד רוצה להיות באחד מהעבודות הללו ליום אחד זה נראה לי חוייה בלתי נשכחת ושכל החברים יקנאו.. זה יעזור לי מאוד לשמוח ולהעביר את החופש הזה בכיף אפילו יותר מתמיד! מקווה שתפנו אליי

  2. היי אני מאוד רוצה להיבחר לאחת מהעבודות האלו ליום אחד,זה נשמע מאוד כיף וחוויה לכל החיים,בנוסף אם אני אבחר זה יעביר לי את החופש הגדול בצורה הכי טובה שיש !?
    ממש מקווה שתפנו אליי:)

השאר תגובה