וילה ויט-מתחם סטיילינג לנערות בחופש הגדול

ניפגש בווילה: פעילות הקיץ6 Villa Veetלנערות יוצאת לדרך – במסגרתה מבלות הנערות בווילת חלומות עם החברות הכי טובות במתחם של אופנה וסטיילינג

 
פעילות הקיץ לנערות שלVeet,המותג המוביל להסרת שיער של חברת רקיט בנקיזר, יוצאת לדרך זו השנה השישית. במסגרת הפעילות זוכות נערות בגילאי12-16 לבלות יום שלם עם חברותיהן בווילה שהיא כולה מתחם מפנק של אופנה וסטיילינג. הווילה השנה ממוקמת בהרצליה פיתוח. הוילה תכלול 4 חדרים בהם יעברו הבנות: חדר טיפוח, חדר עיצוב שיער, חדר סטיילינג וחדר עשי זאת בעצמך . 
 
בחדר הראשון ייהנו הבנות מייעוץ של סטייליסטית שתיתן להן טיפים כיצד לשדרג את המראה. בחדר השני יתפנקו הבנות עם מדריכת ויט על השיטות השונות להסרת שיער, החדר השלישי יוקדש לשיער ובו יוכלו הבנות לשמוע על הטרנדים החמים בתחום זה לקיץ, יקבלו טיפים כיצד לעצב את השיער בקלות ובמהירות. בחדר הרביעי ילמדו הבנות כיצד למרוח לק ולצייר על הציפורניים לבד. בנוסף, כמו בכל שנה, ניתן יהיה ליהנות מבריכה מפנקת מלאה מזרני ים וכדורים, פגישה עם סלב, צילום סטודיו מקצועי ואישי ועוד שלל מתנות והפתעות.
 
במסגרת השקת פעילות הקיץ השנתית הוזמנו הילדות להשתתף בפעילות שהתקיימה ברשתwhatsApp,ונדרשו לעמוד במשימות משעשעות, אותן צילמו ושיתפו תמונות ברשתות החברתיות .כמו כן יכלו הנערות לצרף אליהן חברות ב- whatsAppולקבל קולאז’ כיפי לשיתוף. התוצאה לא איחרה להגיע: נרשמה הצטרפות וולונטרית של אלפי קבוצות של נערות כאשר הצלחה זו, הפכה אתWhatsAppלאמצעי התקשורת המרכזי של הפרויקט.
 
 
6  Villa Veet 
הרצליה פיתוח

החל מה-22 ליוני למשך שלושה שבועות של פעילות.
 
 
 

תגובה אחת

  1. בוקר טוב, ביתי זכתה במסגרת תחרות בוילה ויט 9 איך אפשר ליצור איתכם קשר?;אם אפשר לחזור אלי יותר מאוחר לטלפון 08-6788065 תודה רבה סמדר.

השאר תגובה