חוגגים עצמאות2014 -כל הארץ דגלים דגלים

יום העצמאות ה-66 במספרים: ביום העצמאות2014 יונפו קצת יותר ממיליון דגלים, מסוגים וגדלים שונים, באורך מצטבר של 880 אלף מטר רבוע, בהיקף מכירות של כ- 10 מיליוני שקלים

מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות כוללות800 אלף מטר של שרשראות דגלים במחזור מכירות של יותר ממיליון שקלים. 

לדברי אבי מרום, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו"ר מפעלי מרום אפ.ג’י.פי, העוסקת בין השאר בפיתוח מוצרים ייחודיים לחגים וטקסים ממלכתיים בארץ ובעולם, כ-70% מכלל היקף המכירות של הדגלים (כולל שרשראות דגלים) נמכרים לרשויות המקומיות והשאר לחברות ומפעלים פרטיים, בתי מלון מוסדות ציבור, אירגוני עובדים, מחלקות רווחה, בתי כנסת, בנייני משרדים והשנה יותר מכל שנה לוועדי בתי קומות ובעלי וילות ובית פרטיים.

לדבריו, השנה חלה עלייה חדה של כ-20% במכירת דגלי אורך ודגלי ענק הנתפרים לפי מידה לבנייני משרדים ובתים משותפים. דגלי הענק נמכרים בכ- 60 שקלים למטר רבוע. מהבדיקה עולה עוד כי השנה נרשמה עלייה של כ- 5% בהיקף מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות הקרוב, לעומת יום העצמאות בשנה שעברה.

עוד מוסיף מרום כי השנה מורגשת עלייה בהזמנות מגורמים פרטיים דוגמת וועדי בתים משותפים, בתי עסקים ומגדלי מגורים, והוא מציין כי הדגל הארוך ביותר שנתפר השנה, הוזמן על ידי דיירי בניין במרכז הארץ בגובה30 קומות והדגל עצמו באורך94 מטר וברוחב 5 מטר, כלומר – 470 מ"ר. משקל הדגל כולל חיזוקים מיוחדים מגיע ל-50 ק"ג. להערכתו, משקל סך כל הבדים אשר נצרכו ועוד ייצרכו לטובת יצור דגלים השנה עשוי להסתכם בכ-74,800 ק"ג ( כמעט75 טון).

ניתן להזמין דגלים במפעלי מרום, בכפר סבא, ראש העין ו/או תל אביב:09-7631800 | 07-32312222 | 04-6322244

 

מה עושים עם דגלים שנקרעו או התבלו?
חברת מרום אפ. ג’י. פי. בע"מ מציעה שירותי גניזה לדגלים, לאורך כל ימות השנה ובעיקר לקראת יום העצמאות.

לדברי אבי מרום מילברגר, יו"ר החברה: אסור לזרוק לפח, לשרוף או לקרוע את דגל הלאום שלנו. לכן, לאורך כל השנה בכלל ולקראת יום העצמאות בפרט כולם מוזמנים להגיע למפעלי החברה בכפר סבא או בראש העין ולמסור דגלים קרועים ובלויים ואנו ניקח אותם לגניזה. במסגרת זו ניתן למסור לחברה דגלים בלויים או קרועים והחברה גונזת את הדגלים7 אמות מתחת לאדמה, במקום סודי ושמור בארץ.

מרום מוסיף כי דגלים המגיעים אל החברה וניתן להציל מהם את המגן דויד, הם גוזרים ומשתמשים בו לצרכי תפירת הדגלים במתפרה וגונזים את שאריות הדגל.
לשירות הגניזה ניתן להגיע למפעלי חברת מרום בכל יום בין השעות 08:00 – 16:00, עד יום העצמאות החברה עובדת24 שעות ביממה.
מומלץ לתאם מראש:09-7631800

 

 

צילום ראשי: לני מרום

אין תגובות

השאר תגובה