חוויה בטבע בראש פינה-אירועי חול המועד סוכות בצפון

פעילויות לסוכות לכל המשפחה בצפון – חוויה בטבע2013 בראש פינה, ביקור ביקב, מתחמים לילדים עם תחפושות, פינות ליטוף, בציר ענבים ואטרקציות נוספות.

יקב מייסטר, גבעת אורן, ראש פינה מזמינה משפחות להעביר את החופש עם הילדים על שלל האטרקציות המעניינות שיעזרו לשעשע אותם וגם את המבוגרים.

היקב משתרע על פני שטח של12 דונם ומציע אטרקציות לילדים: פינות ליטוף חי, בציר ודריכה על ענבים, מסיק זיתים ועשייה זיתים כבושים ,טיולי טרקטורונים, טיפוס חבלים, במת ילדים, מתחם שאנטי ומנוחה להורים, אוהל בדואי כמיטב המסורת עם לבנה ופיתות ושוק איכרים.

בנוסף, יתקיימו פעילויות של ממלכת האגדות, מסע מרתק שייקח את הקטנים אל עולם האגדות בה מככבים כל יצורי הקסם: פיות, שדונים, גמדים, יצורים קדמוניים ורובין הוד.

מתחמים לילדים:

מתחם מכרה הגמדים-יציע לילדים להצטרף אל הגמדים בכריית אבנים טובות מקיר הסלעים, כל ילד מקבל מצנפת גמדים, פטיש ואזמל קטן וחוצב מתוך קיר הסלעים אבנים טובות.

מתחם רובין הוד-נסיך הגנבים- ביקור קסום ביער שרווד, מסע לתוך עולמו של רובין הוד גיבור עממי קשת וסיף מוכשר וחבריו העליזים. במסע המרתק ילמדו הילדים את כל סודותיו המתוחכמים של רובין הוד וחבריו כולל התנסות חווייתית בירי חץ וקשת.

מתחם ממלכת הפיות והשדונים -אל העיצוב והאווירה הקסומה יוכנסו הילדים כשכל ילד יקבל כנפי פיות וזר פיות. בשיעור קסום וייחודי עם פייה קסומה ילמדו הילדים את סודות הפיות.

מתחם מערת ציורי קיר-במערה פרהיסטורית יוזמנו הילדים לצייר ציורי קיר באמצעים פרימיטיביים אותנטיים: ידיים, נשיפת צבע בקש, פחם ועוד.

רובין הוד, פעילויות לילדים, אטרקציות לילדים בסוכות
סודותיו של רובין הוד.

מי שיגיע יזכה לפגוש את כוכב הילדים בן אדם המסדרה גאליס, שיחד עם שרה קרפ, כוכבת הסדרה ‘זומזום’ יעלו הצגה מוסיקלית בשיתוף הקהל- קפטן הוקי ויאמי שודד הימי,יאמי והוקי הם שני שודדי ים מצחיקים ומבולבלים אשר נקלעים לסערה ואת ספינתם מאבדים. כשהם מגיעים ליבשה הם מנסים להבין היכן נמצא האוצר האבוד, עד שמבינים שהאוצר נמצא ממש מתחת לאפם.  אוצרות הטבע, מסע מיוחד לתוך עולם שודדי הים- לאחר מכן יחלקו חתימות שישאירו את הקטנטנים נלהבים ושמחים.

חוויה בטבע
ראש פינה, מתחם יקב מייסטר – גבעת אורן
22-25בספטמבר, חול המועד סוכות
ימים א’-ג’09:00-18:00, יום ד’ ערב חג 09:00-16:00
מחיר:  55 ₪מכירה מוקדמת| 65 ₪מחיר מלא 
טלפון:04-8384777
 

צילום: קבוצת חלומות בע"מ

אין תגובות

השאר תגובה