חוות צברי אורלי-מרכז המבקרים פותח את העונה בספטמבר

תקפצו לבקר דווקא עכשיו בדרום- מרכז המבקרים של ‘חוות צברי אורלי’ פותח את העונה בספטמבר ומזמין את כל משפחה ליהנות מסיורים, פינות יצירה, טעימות ממוצרי החווה ואטרקציות נוספות

חוות צברי אורלי מרמת הנגב’ המשלבת מחקר חקלאי, פיתוח טכנולוגיות אגרו-טכניות לקטיף, טיפול בפרי שנקטף, וכן פיתוח יישומים בתחום מוצרי מזון בריאות איכותיים, פותחת את שערי מרכז המבקרים של החווה בחודש ספטמבר, ותארח קבוצות לסיורי למידה.

כך תוכלו ליהנות מסיורים העוסקים בחקלאות לצד אקטואליה, טעימות ממגוון מוצרי החווה, לצד הרצאה בת45 דקות. בתום הסיור יוכלו המבקרים לרכוש מגוון מוצרים בחנות המפעל במחירים אטרקטיביים, בין המוצרים: קונפיטורות, חמוצים, סחוג, ובעונה – גם את פרי הצבר.

למרכז הצבר של חוות אורלי יש מספר תוכניות אירוח, המיועדות לקבוצות:

סיור בחווה באמצעות מדריך-במסגרת הסיור מבקרים במטע הצבר ומקבלים מהמדריך הסבר על זני הצבר השונים, תהליך העברת הפרי מהמטע לבית האריזה, הטיפול בו והמשלוח למשווקים. בסיום הסיור מוגש למבקרים סברס מתוק וקר, ויינתנו טעימות ממוצרי החווה.
משך הסיור:45 דקות. המחיר: 27 ש"ח לאדם.

ארוחה המבוססת על צבר-ארוחת בוקר, צהריים או ערב, עם חמישה סלטים מקסיקניים, שקשוקה דרום אמריקנית או חביתת ירק הצבר, יחד עם שתייה חמה וכמובן – סברס מתוק וקר. על פי הזמנה מראש, ניתן להוסיף גם תוספת ‘נזיד בוקרים (‘חמין מקסיקני’) או מרק צבר, בתוספת תשלום.
המחיר:75 ש"ח מינימום25 סועדים בהזמנה מראש.

כרטיס משולב סיור + נסיעה ברכבת הצבר במחיר מיוחד. 

נסיעה ברכבת הצבר + כניסה לפינת חי ופינת ליטוף – משך הנסיעה ברכבת כ-20  דקות, בכל רחבי החווה. בשילוב ביקור בפינת חי עם כבשים, עיזים, ציפורים, תוכים, תרנגולים, תרנגולי הודו, ארנבות ועוד. בפינת הליטוף יש עיזים צעירות, ארנבות, אפרוחים ועוד.
מחיר כניסה:20 ש"ח

לפרטים ותיאום:  050-8005255 
או במייל: mail0584707070@gmail.com

 

לחוות צברי אורלי…

אין תגובות

השאר תגובה