חופשה בחו”ל עם הילדים? תכירו את אקווה וורלד ריזורט בודפשט

אקווה וורלד ריזורט בודפשט

אקווה וורלד ריזורט בודפשט פארק המים המלהיב של אירופה- 89,000 מ”ר של פארק מים חלומי , 11 מגלשות , בריכות מקורות, מתחם ספא מפואר ומלון מפנק במיוחד, יעניקו לכם את חווית החופשה המשפחתית המושלמת.

בודפשט, אחת הערים היפות והאלגנטיות במזרח אירופה, מציעה שלל אטרקציות וחוויות בלתי נשכחות- ממרכזי קניות ענקיים, דרך מוזיאונים ועד גלגל ענק, אקווריום והיכלי ספא מפנקים. אבל בודפשט היא לא רק בניינים עתיקים, קונצרטים ומרחצאות ובניגוד לתדמיתה, מתאימה מאוד לבילוי משפחתי.

חופשה בחו”ל עם הילדים? תכירו את אקווה וורלד ריזורט בודפשט – Aquaworld Resort Budapest, שזכה לכינוי ‘הריזורט המשפחתי המושלם’, ממוקם בפאתיה הצפוניים של בודפשט, במרחק נסיעה קצרה מרכז העיר השוקק ורחוק מספיק מהרעש ומומלץ לבקר בו לאורך כל השנה, לביקור ארוך, סופ”ש מפנק, או בילוי משפחתי של יום בלתי נשכח. הריזורט הוא אחד ממרכזי הפנאי הגדולים והמודרניים במרכז אירופה, והוא מציע חווית בילוי פנאי אקטיבית איכותית לכל הגילאים הודות למגוון השירותים הרחב שבו.

אקווה וורלד ריזורט בודפשט
אקווה וורלד ריזורט בודפשט

לא משנה מתי תגיעו לריזורט תרגישו בקיץ. הנופשים בבגדי ים, מהלכים בכפכפי אצבע, מדלגים בקלילות מהג’קוזי לאחת הבריכות המחוממות, תופסים מהירות במגלשות המפותלות או נהנים מרביצה מתמשכת על אחת ממיטות השיזוף. אפילו כשמעונן או גשום, באקווה וורלד נהנים מתנאי חממה. מי שבכל זאת רוצה להרגיש את הניגוד העז בין הקור בחוץ לחמימות בפנים, מוזמן לשחות לעבר אחת הבריכות החיצוניות השוכנות תחת כיפת השמיים וליהנות מהממטרים תוך כדי שכשוך בין הזרמים.

הריזורט משתרע על פני 89 אלף מ”ר וכולל שלושה מוקדים עיקריים: פארק המים, המספק בידור והרפתקאות בחורף ובקיץ; מלון ארבעה כוכבים שניתן להתארח בו גם לשהייה ארוכה ומתחם הספא האוריינטלי ומרכז בכושר והבריאות המובילים בתחום הטיפוח והיופי.

פארק המים אקווה וורלד הוא אחד מאימפריות המים המקורות הגדולות באירופה. המבנה הראשי, המזכיר את מקדש אנגקור בקמבודיה, מוקף בבריכות רבות בשטח של אלפי מ”ר, מערות, נהר, אשר ממתינים לאורחים. מגלשות המים המפותלות והמהירות, יזרימו בכם אדרנלין ועונג צרוף. המגלשות “עב”ם” ו”קמיקאזה” נחשבות למלהיבות מבין 11 המגלשות ו”בצל” נחשבת למהנה ביותר.

אקווה וורלד ריזורט בודפשט
אקווה וורלד ריזורט בודפשט

הטמפרטורה בבריכת הילדים עומדת על 32 מעלות ובריכות הקפיצה והגלים קרירות יותר בכמה מעלות. הנועזים ביותר, יכולים לנסות לקפוץ, לגלוש או לצלול במים. מבוגרים עם ילדים קטנטנים לא נידונו לשעמום- הם יכולים ליהנות יחד מבריכת השכשוך, להשתתף בשיעורי שחייה לתינוקות או להתנסות בפעילויות “קרקיטואו” שבהן ההורים והתינוק יכולים לבלות יחד במשחקים בזמן שהאמהות מערסלות את התינוק, להקשיב לסיפורי אגדות ולמוזיקה או להשתתף בהתעמלות בובות. בזמן שהילדים משתכשכים במים או משחקים בבית השעשועים, ההורים יכולים ליהנות מחוויות משלהם.
החללים האינטימיים והמים התרמיים שתחת כיפת הענק של הספא האוריינטלי הם המפלט האידאלי למבוגרים. במרכז הכולל 3 קומות ניתן ליהנות מרגיעה מושלמת: חדר אדים, עולם סאונה, טיפולי יופי, עיסויים, מיטות שיזוף ומעצב זמין. כדאי לנסות גם את חדר הטיפולים לזוגות ולהשאיר את כל הצרות מאחור, עם אמבטיה ריחנית ולאחריה עיסוי מפנק.

309 החדרים במלון הידידותי למשפחות, עונים על כל הצרכים: עיצוב יוקרתי, אינטרנט חינם בכל רחבי המלון, מיטות נוחות, מיטות תינוק, שידות החלפה לתינוקות, מחמם מים או לול לפי הצורך. המלון כולל חדרים משפחתיים מתחברים, בהם יכולים הילדים לבלות בנפרד, אך עדיין תחת השגחה. הדירה המשפחתית נוחה בדיוק כמו בבית ואידאלית לכמה דורות ביחד- למשל כשמגיעים למלון עם סבא וסבתא. כל הדירות כוללות מיקרוגל, מחמם מים וסכו”ם, כך שהן מתאימות למשפחות עם ילדים באופן מושלם. כשמגיע הזמן לצאת מן המים, הילדים יכולים להתארח ב- Bongo Kids Club –בית שעשועים עם מבוך טיפוס אמיתי והשגחה מקצועית. ילדים גדולים יותר יכולים להוציא אנרגיה באחד ממגרשי הסקווש של המלון.

אקווה וורלד ריזורט בודפשט
אקווה וורלד ריזורט בודפשט

הריזורט המשפחתי המושלם מארח בחינם ילדים מתחת לגיל 7 וילדים בגילאים 7-14 זכאים להנחות מתחלפות. בנוסף, חבילות מיוחדות מוצעות לאורך כל השנה ומשפחות יכולות להאריך את השהייה שלהן בלילה אחד חינם, אם יבחרו נכון.

פרטים נוספים:
כתובת: 1044 Budapest, Íves út 16.
שעות פתיחה: מאי-ספטמבר 9:00-19:00 בשני-שישי, 9:00-20:00 בשבת וראשון.
עונה מומלצת: כל השנה. הנחות לסטודנטים, ילדים וגימלאים.

למידע נוסף באתר…

תגובה אחת

השאר תגובה