חופשה משפחתית-מזוודות ותיקים לילדים

הילדים ארזו לבד? חברת סמסונייט מציעה קולקציית מזוודות ותיקים לילדים: קלה לנשיאה, טוב לנסיעה, מעוצבת וצבעונית 
 
במהלך הקיץ משפחות רבות אורזות את הפקלאות ויוצאות לחופשות משפחתיות. כאשר טסים או נוסעים עם ילדים לחופשה, נהוג לארוז כמובן את בגדי הים, כמה סוגי נעלים, בגדים חמים/קרים,  צעצועים, חטיפים, מוצצים ומה לא….והכול בעצם נדחק למזוודה אחת גדולה.
 
ארגון מזוודה ו/או תיק לכל אחד מבני-המשפחה בהחלט הופך את חוויות הנסיעה למאורגנת ומסודרת יותר ואף למקלה יותר מבחינתם של ההורים; כמובן בהתאם לגיל הילד–מזוודה אישית בהתאם לצרכיו האישיים בהחלט יכולה לעורר בו את חוש האחריות לפריטים השייכים לו.
 
סדרות הילדים של סמסונייט, כמו כלל מוצרי המותג, מאופיינות בתיקים ובמזוודות קלים ואיכותיים עם הקפדה על מכלול הפרטים. בסדרות הקסומותMy First Samsonite, Sammies Dreemes & Funny Faceניתן למצוא תיקים ומזוודות בגדלים שונים, בדמויות אהובות על הילדים, כמו חיות: דובי, ינשוף, צב ופרפר לצד פריטים עם הדפסים של סוכריות, פירות ומכוניות.
 
כמו כן,  ניתן למצוא תיקי רחצה לילדים, תיקי אוכל תרמיים לשמירה על טריות למשך שעות, תיקי גב, תיקים עם מנגנון טרולי היכולים לשמש גם כתיק בית הספר ועוד. בנוסף בסדרה זו, שני סוגי מזוודות טרולי המורשים לעלייה למטוס, בנפחים של עד29 ליטר.
 
בנוסף, ניתן למצוא מזוודות טרולי לילדים בנפחים ומשקלים קלים ונוחים לנשיאה, שניתנים לעלייה למטוס. המזוודות מגיעות בצבעים שונים וטרנדיים, ועם דוגמאות שונות כמו מפה של רכת תחתית, פרחים וכד’. 
 
טווחי מחירים:
תיקי רחצה לילדים החל מ– 99 ₪ 
תיקי גב לילדים החל מ– 129 ₪ 
מזוודות טרולי לעלייה למטוס החל מ499 ₪ .
 
את מוצרי סמסונייט ניתן להשיג ב: חנות הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי, דיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון ספורט וברשתות: בגינדה, תיק התיקים, אלטר מזוודות, טופ תיק, ממסי תיירות, רשת ריקושט ארנקי-שולה, ננדי, ויגור ירושלים ובחנויות הנבחרות.
 
 

תגובה אחת

  1. ​שלום! אני אורית ואני מעמותת שמחה לילד- עמותה לילדים החולים במחלות כרוניות וגנטיות.
    אנחנו יוצאים עם החניכים שלנו למחנה קיץ המשמעותי להם מאוד ומשכיח מהם את הכאב והסבל של המחלה.
    במהלך המחנה אנחנו מעוניינים לעשות יום כיף שכולו לבנות.
    נשמח אם תקחו חלק ותסכימו לתרום לבנות תיקי רחצה (מדובר על 150 תיקים, אך כל תרומה תתקבל בברכה).
    תודה מראש! יחד נחליף כאב בחיוך.
    אורית, שמחה לילד
    0522934396​

השאר תגובה