חופשת סקי עם הילדים?אפרה סקי ושלל אטרקציות ופעילויות לילדים

עונת הסקי כבר בפתח ואתרי הסקי באירופה מתחילים להיערך. קבלו מספר הצעות לכפרי נופש שווייצריים שונים המתאימים במיוחד לחופשת סקי עם הילדים, שבקרבתם תוכלו למצוא גם אטרקציות ופעילויות נוספות לילדים מעבר לסקי כמו פארקי מים מחוממים, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, מערות ופסלי קרח, מתקני ספורט, חדרי משחקים ואטרקציות נוספות.

שם כפר הנופש: ווילאר
מיקום: דרום- מערב שווייץ
מידע על האזור: עיירה בגובה1300 מ’ מעל פני הים היושבת למרגלות הרים מושלגים, סמוך לאגם ז’נבה, במרחק של כשעה וחצי נסיעה מהעיר ז’נבה וכחצי שעה ממונטרה, בגובה 1300 מ’ מעל פני הים. העיירה דוברת הצרפתית ממוקמת מצד אחד תחת הקרחון המפורסם Glacier 3000ומצד שני מעל טראסות של יין וגסטרונומיה מקומית.

מידע על האתר: העיירה קיבלה את תו התקן למשפחות השוויצרי. תו זה ניתן לאחר שנבדקו בקפידה היעדים בשוויץ המציעים מספיק אטרקציות לכל המשפחה כולל מסלולי סקי לילדים, בתי ספר לסקי, מסלולי מזחלות, הליכה ופארק שלג עם מגוון אטרקציות.246 ק"מ של מסלולי סקי הנעים מהקל עד הקשה ורשת נרחבת של74 אמצעי מעבר. גובה: 3,820-1,620 מ’, 75 מעליות, 73 ק"מ של מסלולים כחולים,6 ק"מ של מסלולים אדומים,25 ק"מ של מסלולים ירוקים, ו-15 ק"מ של מסלולים שחורים.400 מ’ לרכבת הסקי הקרובה למתחילים (סקי בס בפתח המלון) גונדולה למתקדמים 100 מ’ מפתח המלון, גלישה בחזרה לפתח המלון. 
 
מידע על מסלולי הסקי: 225ק"מ של מסלולים לכל הרמות: מסלולים כחולים, אדומים ושחורים.

אטרקציות פעילות לילדים לאחר הסקי:
באולינג, החלקה על הקרח, פעילות סקי בלילה, פארק המים הענקAquaparkעם מגלשות מים ובריכות מחוממות. טיולים באזור: מוזיאון המטרהורן, הכולל שחזור של הכפר העתיק צרמט, ותיעוד של תולדות מטפסי ההרים שלא הצליחו לשרוד עד הפסגה, עלייה ברכבל לפסגת הגורנרגרט, בגובה3,089 מטר בה נמצאת מסעדה עם תצפית רחבה לנוף פנורמי של 29 פסגות אלפיניות בגובה 4,000 מטר וקרחון ענק, ועלייה ברכבלים אל פסגת המטרהורן בגובה 3,883 מטר, אל תצפית על פסגות האלפים של איטליה, צרפת ושווייץ. ניתן לשלב טיול הכולל ביקור במנהרת קרח עם פסלי קרח וארוחה במסעדה הירוקה הגבוהה ביותר בעולם הפועלת על אנרגיה סולארית ומים ממוחזרים.

אפרה סקי למבוגרים: 42ברים ומסעדות, דיסקוטק, אולם קולנוע, והופעות חיות
פעילות נוספת: מעל50 ק"מ של מסלולי הליכה בשלג,1500 מ’ מסלולי מזחלות, נסיעה ברכב שלג, כלבי הסקי, Levey Les Bains -בריכות טרמאליות בנופים מושלגים.
אירוח: מלון יורוטל ויקטוריה- מלון4*במרכז העיירה. במלון המסעדה האיטלקיתPepinoומסעדה נוספת בה מוגשת ארוחת בוקר וערב ע"ב חצי פנסיון. במלון כ-150 חדרים, זוגיים ומשפחתיים לעד 4 אנשים. בכל החדרים מיטה זוגית, שירותים ואמבטיה גדולים, פינת ישיבה ומרפסת הפונה לעיירה ולהרים מסביב. המלון מעוצב בסגנון שוויצרי מודרני ומציע 2 מסעדות, בריכת שחייה מחוממת גדולה, חדר כושר וסאונה. במלון גם חדר עם שולחן ביליארד, טניס שולחן וחדר משחקים לילדים (כלול במחיר החדר).אינטרנט אלחוטי(Wi-Fi)בתשלום. מסלול גלישה היורד ממש עד דלת המלון. במלון חדר לציוד סקי, חנות סקי ובר יין מקומי בסמוך.
מחירים: 691אירו לאדם בחדר משפחתי. אפשרות להנחות לילדים עד גיל19.
מחיר כולל: טיסות סדירות,6 לילות במלון 4* ע"ב חצי פנסיון בחדר משפחתי ל-4, 6 ימי סקי כולל השכרת ציוד סקי מלא וסקי פס אזורי, העברות, מיסים והיטלים.
להזמנות: 053-9382277
 
 וילאר, חופשת סקי, חופשות סקי, חופשות משפחתיות בחו"ל, חופשה עם הילדים
חופשת סקי בווילאר. צילום: Swiss1 -גורדון טורס
 
 
שם כפר הנופש: הסליברג
מיקום: מרכז שווייץ 
מידע על האזור: כפר נופש על גדות אגם, נוף אלפיני מדהים, אתר סקי מושקע, ספא, שפע פעילויות לילדים, ושוכן סמוך לאתרים מפורסמים במרחק נסיעה קצרה מהעיר לוצרן. כפר הנופש ממוקם במרכז שווייץ, כשעה ורבע משדה התעופה בציריך, שעתיים מבזל וחצי שעה מהעיירה אינטרלקן.
מידע על האתר: האתר מוגדר כאתר למשפחות יש בו60 ק"מ של סקי ורכבלים שיוצאים מכפר הנופש עצמו(Ski Inn Ski Out).במקום בית ספר לסקי לילדים ולמבוגרים, Junior Park Mägisalp-אזורFreestyleמיוחד למשפחות. במתחם האתר אזור סקי בטוח ומיוחד לילדים ובו מדריכים המפקחים על הילדים בכל שעות הפעילות. 
מידע על מסלולי הסקי:מרבית המסלולים הם אדומים וכחולים (אבל גם המקצוענים ימצאו כמה מסלולים שחורים אתגריים) ואזורים סגורים לשיעורי הסקי המתקיימים באתר. בכל יום שישי מחודש ינואר ועד חודש מרץ ייצא רכבל ל- Mägisalpלסקי לילה (כלול בסקי פס). 
פעילות לילדים לאחר הסקי: החלקרח, מיניגולף, מרכז ספורט עם קיר טיפוס ומסלולי סקייטבורד, טניס, בריכת שחיה מחוממת, שולחנות ביליארד, טניס שולחן, אולמות משחקים,  מגוון חוגים לילדים. 
אפרה סקי למבוגרים: ברים, מתחם ספא עם מגוון גדול של טיפולים.
פעילות נוספת: 25מסלולי הליכה בשלג, ושפע של פעילויות בשלג כמו מזחלות, באזור שפע של מסלולי טיולים, מוזיאונים, מסעדות וסופרמרקטים. 

אירוח:
הדירות בכפר הסקי מאובזרות וכוללות: חדרי שינה, סלון עם פינת ישיבה, מטבח עם תנור, כיריים ומדיח כלים. פינת אוכל ומרפסת עם פינת ישיבה. כמו כן בכל חדר ניתן להזמין מיטת תינוק עם שידת החתלה צמוד. מעקה בטיחות למיטות הילדים, עגלות תינוק, ביגוד חם ועוד..

מ
חירים: 846אירו לאדם בחדר משפחתי. אפשרות להנחות לילדים עד גיל19.
מחיר כולל:טיסות סדירות,6 לילות בדירה ל-4 בכפר הנופש כולל מצעים ונקיון, 6 ימי סקי פס אזורי, 6 ימי השכרת ציוד, השכרת רכב משפחתי, מיסים והיטלים.
להזמנות: 053-9382277
 
הסליברג, חופשות סקי, חופשת סקי בחו"ל, חופשות עם הילדים בחו"ל
חופשת סקי בהסליברג.  צילום: Swiss1 -גורדון טורס
 
 
שם כפר הנופש: מורשאך
מיקום:מרכז שווייץ, סמוך לאגם לוצרן
מידע על האזור: העיירה שוכנת כחצי שעה מלוצרן ו-45 דקות מציריך. 
מידע על האתר: כפר הנופש של מורשאך פעיל לאורך כל ימות השנה ומציע מגוון פעילויות חורף וסקי לכל המשפחה, לצד אטרקציות במתחמים מקורים, כמו מתקני ספא, מסעדות מצוינות והרבה פעילויות לילדים. בשעות הבוקר ואחר הצהריים יוצא אוטובוס בכל30 דקות מכפר הנופש לאתר הסקי. באתר מסלולים שחורים באורך 7 ק"מ, מסלולים אדומים של כ-21 ק"מ ו-7 ק"מ של מסלולים כחולים. 

פעילות לילדים לאחר הסקי:
בריכת שחייה מקורה, משחקי שולחן, משחקי כדור, טניס שולחן, מיני גולף. בשל קרבתו של האתר ללוצרן, ניתן במרחק נסיעה קצר, לטייל בסמטאות העיר העתיקה, לשוט באגם, ואף לבקר במוזיאון התחבורה של לוצרן – מוזאון התחבורה הגדול ביותר באירופה. במקום מקבץ עצום ומגוון של למעלה מ-3,000 כלי תחבורה עתיקים וחדשים: מכוניות עתיקות, קטרים, חשמליות, ספינות ומטוסים, וכן תצוגות על התפתחות התחבורה בעולם. בנוסף לצפייה בדגמים ניתן לערוך סימולטור טיסה, לרכב על אופניים מסוגים שונים, לטייל ברחבי המוזיאון על גבי קורקינט ועוד. 

מידע על מסלולי הסקי: אתר הסקי נמצא ממש בתוך הכפר וכולל מגוון מסלולים ברמות קושי שונות ובית ספר לסקי, (רובם מתאימים לכל המשפחה). 
אפרה סקי למבוגרים: חדר כושר, מתקני ספא, חדר ספינינג, מסעדה ים תיכונית, מסעדה אסייתית, מסעדה שווייצרית, בית קפה, חנויות עם תוצרת מקומית, וסופרמרקטים. 

פעילות נוספת: 
טיולי הליכה בשלג בקבוצות, מצנחי רחיפה, סקי ממסוק, הליכה בגובה רב, החלקה על הקרח, סנובורד קייט (גלישה עם חיבור למצנח), מזחלות כלבים, מזחלות שלג. 
 
אירוח:הדירות מאובזרות וכוללות: חדרי שינה, סלון, מטבח, פינת אוכל ומרפסת. הדירות מתאימות למשפחות וניתן להזמין מיטת תינוק עם שידת החתלה, מעקה בטיחות למיטה, עגלות תינוק, ביגוד חם, צעצועים, וכן שירותי בייביסיטר. 

מחיר:
החל מ-887 אירו לאדם בדירה משפחתית. אפשרות להנחות לילדים עד גיל 19.
מחיר כולל: טיסות סדירות,6 לילות בדירה ל-6 כולל מצעים וניקיון הדירה, 6 ימי סקי פס אזורי, 6 ימי השכרת ציוד, השכרת רכב משפחתי לכל התקופה, מיסים והיטלים. 
להזמנות: 053-9382277

מורשאך, חופשות סקי בחו"ל, חופשת סקי משפחתית בחו"ל, חופשות עם ילדים 
חופשת סקי משפחתית במורשאך. צילום: Swiss1 -גורדון טורס
 
 
שם כפר הנופש: וילדהאוס
מיקום:צפון- מזרח שווייץ
מידע על האזור:כפר ציורי בעמק טוגנבורג שבקנטון סנט גאלן, השוכן בגובה של1,090 מ’ מעל פני הים, בלב אזור כפרי, בין הר סנטיס ורכס שבע הפסגות כורפירשטיין (Churfirsten).ממוקם כשעה וחצי מציריך.
מידע על האתר: כפר הנופש שוכן במרחק של שתי דקות בלבד מהעלייה ל17רכבלים מהם יוצאים לגלוש. המסלול הארוך ביותר מתחיל בגובה של2,262 מטר. באתר הסקי 60 ק"מ של מסלולי סקי:  39ק"מ של מסלולים אדומים,11 ק"מ של מסלולים כחולים, ו-5 ק"מ של מסלולים שחורים, ומסלול מכשולים לגולשי סנובורד. כפר הנופש מציע שירותי בייביסיטר לתינוקות עד גיל שנתיים.
מידע על מסלולי הסקי: 60ק"מ של מסלולי סקי לכל הרמות

פעילות לילדים לאחר הסקי:
בריכה מקורה ומחוממת, אזורי משחקים לילדים, שולחנות ביליארד, טניס שולחן. באזור כפר הנופש נמצא מרכז המבקרים של מפעל השוקולד המפורסם מאסטראני, מוזיאון הפולקלור, מוזיאון"היידי בת ההרים",מגבנה, ועיירת המרחצאות באד ראגאץ.
אירוח:דירת נופש מאובזרות ומצוידות, וכוללות חדרי שינה, סלון, מרפסת או פאטיו, מטבח מצויד (תנור מקצועי, מכונת קפה וקפסולות, כיריים, כלי הגשה ומדיח כלים), שירותים, מקלחת, מסך טלוויזיה דק. ניתן להזמין מיטת תינוק, שידת החתלה, עגלות תינוק, ציוד חם, ועוד. 
אפרה סקי למבוגרים: מרכז ספא גדול, בתי קפה, ברים ומסעדות.
פעילות נוספת: טיולי הליכה ורכיבה על סוסים
 

מחיר: החל מ902 אירו לאדם בדירה משפחתית. אפשרות להנחות לילדים עד גיל 19.

מחיר כולל:טיסות סדירות,6 לילות בדירה ל-6 כולל מצעים וניקיון הדירה, 6 ימי סקי פס אזורי, 6 ימי השכרת ציוד, השכרת רכב משפחתי לכל התקופה, מיסים והיטלים.  
להזמנות: 053-9382277
 
וילדהאוס, חופשה עם הילדים בחו"ל, חופשת סקי עם ילדים, חופשו סקי 
חופשת סקי עם הילדים בוילדהאוס. צילום: Swiss1 -גורדון טורס
 

למידע נוסף והזמנת חופשות סקי: Swiss1-גורדון טורס: 053-9382277

 

בגדי וציוד סקי

לקראת חופשת הסקי, אפשרי גם לרכוש (או להשכיר) עוד בארץ בגדי סקי ואביזרים חיוניים שאסור לוותר עליהם הכוללים כפפות טובות ואטומות למים, חליפת סקי או מכנס ומעיל סקי. בנוסף מומלץ מאוד להצטייד בבגדים תרמיים הכוללים גרביים וגטקס לימי הסקי הקרים. 

בגדי חורף  לילדים, בגדים חדשים לילדים, קניות לילדים לחורף, בגדי סקי לילדים
בגדי חורף לילדים ברשתTHE NORTH FACE. צילום: ג’ים פלטין

קולקציית החורף שלNORTH FACE 
קולקציית הילדים של חברתNORTH FACEלחורף2015 מציגה מבחר מעילים וביגוד מחמם במיוחד לילדים ולתינוקות, המתאימים לחורף ולחופשות סקי. בקולקציה ניתן למצוא מעילים, מכנסי פליז תרמיים ז’קטים איכותיים, מיקרו פליזים ומעילי סקי בשלל צבעים והדפסים מעניינים ומיוחדים לילדים. המעילים מתוך הקולקציה חסינים בפני מים, קלי משקל ואינם משאירים רטיבות על הבד. 

בין הפריטים המוצעים: מעיל פוך450 ש"ח, ז’קטים מעוצבים למזג אוויר סוער180-650 ש"ח, ביגוד חורף לתינוקות150-300 ש"ח ועוד.
 

בגדי חורף לילדים, THE NORTH FACE,מעילים לילדים, קניות לילדים לחורף

מעיל דו צדדי במחיר350 ש"ח –  NORTH FACE. צילום: ג’ים פלטין
 


ברשת ריקושט מציעים השנה קולקציית חורף וסקי חדשה המיועדת ל
עשרות אלפי ישראלים שיצאו גם השנה לגלוש על המורדות הלבנים בחו"ל, או בחרמון (במידה ויהיה השנה מספיק שלג). רשת ריקושט מציעה קולקציית חורף וסקי אופנתית הכוללת מעבר לציוד ההכרחי גם כמה חידושים:

כפפותTouchלסלולארי חכםDESERT SNOW
בחופשת סקי או באמצע טיול בחו"ל, הטלפון מצלצל, אנחנו רוצים למצוא נתיב חדש אבל המסך אינו מגיב, הכפפה שעל היד חוסמת את המגע עם המסך, ואנו נאלצים להוריד את הכפפה על מנת לענות לטלפון, למצוא מסלול חדש או לראות תמונות או סרטים במחשב, התחושה לא נעימה ולפעמים אנו מוותרים על הפעולה על מנת לשמור על חום הידיים. השנה, יצאה קל גב עם מוצר חדש, כפפה סטרץ’ דקה, נעימה ומחממת, מאפשר שימוש נוח בידיים והחידוש–בקצות האגודל והאצבע, בד שונה המאפשר שימוש נוח במכשירים עם מסכי מגע. אין צורך להסיר את הכפפה, הפעולה היא רגילה ופשוטה כאילו אין כפפה על היד. עכשיו, ניתן לעבוד על המחשב, לענות לטלפון, ולנהוג בלי הצורך להסיר את הכפפה ולחשוף את הידיים לקור. הכפפות לא אטומות למים, אך מתייבשות מהר במידה והן נרטבות.
מחיר מומלץ לצרכן:99 ש"ח 

כפפות לשימוש בסמארטפון, כפפות לפלאפון, אביזרים לסקי, חופשות סקי

 
חם צוואר צרDESERT SNOW
חם צוואר מיוצר מבד מיקרו-פליס, קל משקל, גמיש ונעים למגע, בעל כושר הרחקת לחות גבוה, מתייבש במהירות לאחר כביסה. לחם צוואר מיתר גומי עם אבזם להידוק קל ומהיר, המאפשר הפיכתו מחם צוואר לכובע. מעניק הגנה בעיקר על אזור הצוואר.
מחיר מומלץ לצרכן:49 ש"ח 
 
 
מעיל סופטשל לנשיםjack wolfskin-דגםSHERBROOKE PARKA
מעיל סופטשל לנשים עשוי בד נושם, מגן מרוחות ואטום מים. בטנת המעיל עשויה פליס מחמם – מיועד לטיולים אורבניים. מגיע בצבעי שחור ולבן.
משקל820 גר. מחיר 999 ש"ח

בגדים תרמיים לילדים- SUNWAY
קולקציית הלייקרה – פליז תרמי של חברתSunWayמבטיחה שמירה על חום הגוף, נוחות ונידוף זיעה, כך שתוכלו ליהנות מפעילות המתבצעת כשבחוץ קר מאד. הבגדים מתאימים לילדים, לספורטאים, רוכבי אופניים ולכל מי שמעוניין להתחמם. החל ממידה4 עד L. 
מחירים:189-219 ש"ח

 

למידע נוסף והזמנת חופשות סקי: Swiss1-גורדון טורס: 053-9382277

 

אין תגובות

השאר תגובה