חופש גדול2014 -יעדים לחופשת הקיץ עם הילדים בחו"ל

חופשת הקיץ עוד רגע כאן ואתם מחפשים חופשה עם הילדים בחו"ל? הנה כמה הצעות לחופשות יפהפיות באיי יוון, פלמה דה מיורקה, הפלגות, אטרקציות לילדים, חופי רחצה ציוריים ופעילות לכל משפחה

חברת התיירותFlyclub – נופשונים למשפחות ולזוגות בטיסות ישירות
הטיסות הישירות יחלו לטוס מיוני (חג השבועות) ועד אוקטובר (אחרי החגים). בין היעדים החדשים אותם תשיק החברה בקיץ הנוכחי נמצאים יעדים בלעדיים באיים היווניים כמו: איוס, פארוס ונקסוס.

סנטוריני והאיים הקיקלאדים
פנינת איי יוון, האי סנטוריני, שהוא ללא ספק האי היפה ביותר בין כל האיים. חופשה באי מתאימה לזוגות, למשפחות ולצעירים. הנוף עוצר הנשימה המוכר מהתמונות של בתים לבנים המעוטרים בכיפות כחולות על צלעו של ההר כאשר מתחתם ים כחול עמוק. ניתן לטייל בסמטאות צרות וציוריות, בתי קפה, מסעדות וגלריות, ליהנות מרחצה בחופי הים הקסומים ולטייל בערב בסמטאות לתוך חיי הלילה הסוערים. בנוסף כל חובבי האומנות מוזמנים להתרשם מההיסטוריה והארכאולוגיה של התרבות המינואית. את סנטוריני לא עוזבים מבלי לקנח בעיירה הציורית איה, עם השקיעות היפות ביותר בעולם. האי משמש גם כבסיס מצוין לנקודת יציאה במעבורת לכל האיים הקיקלאדים ביניהם: איוס, פארוס, נקסוס, סיקינוס ומיקונוס.

את האי איוס מתארת נכון האימרה: חלונות פתוחים לרווחה אל תכלת דממה, אך באותה נשימה הוא יופיע בגוגל כאי המסיבות. באיים פארוס ונקסוס ניתן לטייל ולשלב בין חופשות בטן גב או חופשות פעילות. האי פארוס ידוע מאוד לאוהבי חופשות אלטרנטיביות וניתן לצאת לחופשה הכוללת סדנאות בתחומים הרוחניים בעוד שבאותה נשימה האי ידוע ומבוקש מאוד לקהל גולשי הקייט והרוח. בנקסוס ניתן לשלב ביקור במגוון אתרי ארכיאולוגיה ובמיקונוס, האי היוקרתי ביותר באיי יוון ניתן להתחכך בזוהר הסלבריטאים בעוד אנחנו נופשים ומטיילים ברחבי האי. 

סנטוריני, חופשות משפחתיות ליוון בקיץ, טיסות משפחתיות, טיסות עם הילדים
חופשה משפחתית לסנטוריני – קיץ2014.

 

פנינת הים האדריאטי
מי שמחפש ניחוחות אדריאטים יכול למצוא חופשה מושלמת באי זקינטוס הנמצא בקצה האחר של יוון. עיר הנמל של האי הקסום מזכירה את יפו של פעם ובו נמל ים תיכוני, שרחובותיה צרים וממרפסותיה מברכים המקומיים אחד את השני בברכת קלימרה ויאסו המחממת את הלב. האי מדהים ביופיו וניתן לטייל בו בין פנינות החמד הכפריות לבין חופי הים עוצרי הנשימה. המגוון העצום של האפשרויות של האטרקציות לטיולים, ביניהם גם שייט במפרצי האי או בילוי של יום משפחתי בפארק המים, הופכים את זקינטוס ליעד נחשק לחופשת הקיץ הקרבה.
 

כרתים- האי הגדול או היבשת השנייה
את שמן הזית הטוב ביותר בכל יוון מייצרים בכרתים. נסיעה ברחבי האי פורשת לעיננו מרבד עצום של מטעי זיתים והמקומיים מדברים בגאווה על מספר העצים שיש לכל משפחה ומשפחה. בין אם עצרתם בכפר קטן ואותנטי ובין אם טיילתם בערי החוף, תמיד תוכלו לראות בתי קפה מלאים במקומיים המעבירים את זמנם במשחק טבלי, הלא הוא שש- בש בלשוננו. מדובר באי בו הכפרים הינם פנינות חמד והטברנות הנסתרות עם מאכלי הבית מעלות ניחוחות ממכרים אשר משאירים טעם של עוד. בנוסף, באי טבע עצום לצד ערים וונציאניות מקסימות ובעיקר קסם יווני שעוטף את החופשה והופך אותה לחופשת חלומות מושלמת. בכרתים אפשר לבחור בין חופשת בטן גב לבין חופשה פעילה. ניתן לשייט במפרץ הקסום של אלונדה, לבלות יום בחוף סטברוס של זורבה היווני או להכיר אותה דרך הרגליים בסיורים בכפרים האותנטיים ובשמורות הטבע הנפלאות.

טיולי משפחות לכרתים, חופשה משפחתית ביוון, טיסות בחופש הגדול, טיול עם הילדים
חופשה עם הילדים לכרתים.
 

פלמה דה מיורקה – אי ספרדי לוהט
השנה חוזר למפת התיירות בגדול האי הספרדי פלמה דה מיורקה, האי שוכן בקבוצת האיים הבלאריים ומציע מגוון רחב של אפשרויות בילוי יוקרתיות לצד משפחתיות. כמו כן, מציע האי מגוון עצום של אטרקציות שבניהן ניתן למצוא: פארקי מים, אקווריומים, מופעים, הפלגות, אין סוף אפשרויות לטיולים וכמובן שופינג שאינו מבייש את ברצלונה או מדריד. ניתן לומר שזוהי בהחלט חופשה מושלמת לכל מי שאוהב לטייל ולגלות. עד לשנה זאת כל מי שרצה לצאת לנופש באיביזה נאלץ לטוס דרך מדריד. הטיסה הישירה למיורקה פותחת את האפשרות לחופשה באי השכן איביזה והחל מיוני האי הנחשב ביותר בספרד הופך נגיש וקל להגעה. לחברת התיירות פלייקלאב מגוון בתי מלון באי המתאימים לעשירון העליון, למשפחות או לבליינים. 

פרטים נוספים בחברתFlyclubבטלפון:03-7265656

כל החופשות אותן מציעה חברת התיירות מתוכננות ל-7 ימים
בטיסות ישירות שיחלו לטוס מיוני (חג השבועות) ועד אוקטובר ( אחרי החגים).
המחירים נעים בין550$-2500$ לאדם בהתאם לעונת התיירות ודרגת המלונות. ניתן לבחור בין חופשה במלונות מקומיים קטנים ועד למלונות פאר על בסיס הכל כלול. 
 

קרפאטוס ביוון – טיסות ישירות עם חברת אופק נסיעות ותיירות
חברת אופק נסיעות ותיירות תחל להפעיל באופן בלעדי טיסות לאי היווני הקסום קרפאטוס. הטיסות הינן ישירות ויצאו מנתב"ג החל מאמצע חודש מאי (16.5) ועד אמצע אוקטובר (17.10), במתכונת של 2 טיסות בשבוע ל-3 לילות (שישי- שני) ו-4 לילות (שני- שישי). בכל שבוע נתון ישהו באי מקסימום150 נוסעים מישראל מתוך מקסימום 2700 תיירים מארצות אחרות. באי אין תכניות הפעלה לילדים כך שהורים יוכלו לפגוש את ילדיהם ולבלות איתם חופשה איכותית.

האי קרפאטוס, אשר שוכן בלב הים הקראפטי (בין רודוס לכרתים) הוא אי סודי קטן ושמור היטב. שטחו הוא324 קמ"ר וגרים בו כ-4000 תושבים בלבד. מדובר בגן עדן זאולוגי ובוטני, אשר מוקף חופי טורקיז בתוליים, טבע פראי, כפרים ציוריים בהם נשמרו המנהגים והבגדים המסורתיים, אוכל יווני אותנטי, יין מקומי, מוסיקה יוונית טובה, קונצרטים, פסטיבלים ומופעים תחת כיפת שמיים. מרכז האי נשלט על ידי יער צפוף וסביב הכפרים מטפחים התושבים כרמים, מטעים ובוסתנים. כמו כן כבישים מעטים חוצים את האי ויש בו מסלולי הליכה רבים ואתרי ארכאולוגיה למתעניינים.

חופשות משפחתיות ביוון, חופשה עם הילדים ליוון, טיולי משפחות ליוון בקיץ
חופשה ציורית ביוון – באי קרפאטוס.

האי מציע מגוון פעילויות אטרקטיביות ובניהן: פעילות אתגרית כמו טיפוס הר לאסטוס, ההר הגבוה ביותר בקארפטוס ובאיים הדודקאנסיים, טיפוס מצוקים בחוף קירה פאנאיה15 ק"מ, צפונית לפיגאדיה (מהחופים היפים באי), גלישת גלים בחוף אפיארטי, צעידה באחד מן השבילים הרבים על האי, יום טיול ברכב ו/או שייט לאולימפוס, שייט לאי הקטן סרייה, אי קטן ובתולי מצפון לקרפאטוס, רחצה ושנירקול במים כחולים וצלולים בחופי הטורקיז עם חופים חוליים או חלוקי אבן, שחייה בחוף מיכאלאו- מייקל גארדן וחוף אגריאו לאופוטאמו- אהוב על גולשי הגלים (בדרום).

בנוסף, ניתן לבקר בכפרים אותנטיים ובניהם: אולימפוס- כפר מבודד בצפון האי אליו ניתן להגיע ברכב או בשייט, לשוטט בסמטאותיו בין סדנאות היצירה, תצוגות עבודות היד המרהיבות תוך טעימות מהמאכלים האופיינים בטברנות, אמופי- כפר נופש, חופי ים, טברנות ומלונות בוטיק, אותוס- כפר הררי בו יש מוזיאון פולקלור מעניין, פניקי- עדיין בחוף המערבי, ידוע בטברנות דגים משובחות. חבילות נופש לקרפאטוס קיץ2014 במחירים של 400-900 יורו לערך.

לפרטים והרשמה: אופק נסיעות ותיירות בע"מ:04-8538666

 
חבילות נופש לזנזיבר וטנזניה
ספיריט הפקות עולם מציעה בחופש הגדול, בחודש אוגוסט2014, טיסות ישירות לכל המשפחה לחופשת ספארי בטנזניה או נופש אקזוטי בזנזיבר. מפגש מרתק עם בעלי החיים, חופים בתוליים, תצפיות על דולפינים, שנורקלינג ואטרקציות נוספות…
לפרטים על חבילות הנופש לזנזיבר וטנזניה…
טיסות ישירות לזנזיבר, טיסות לטנזניה, חופשה משפחתית בחו"ל, טיסות עם הילדים לחו"ל
חופים אקזוטיים ומים תכולים בזנזיבר – טיסות ישירות לכל המשפחה בקיץ.

חבילות נופש לבודרום, טורקיה
החל מה-4 ביולי 2014 תציע סיטונאית התיירות קווי חופשה חבילות נופש לבודרום, השוכנת לחופיה הדרום מערביים של טורקיה. המזמינים יוכלו ליהנות מטיסות ישירות בימים שני ושישי, אשר אורכות פחות משעתיים, חבילות נופש וקלאבים על בסיס הכל כלול. החבילות המוצעות הן לחופשה של 3, 4 או 7 לילות, במלונות 4 ו-5 כוכבים, וכן כוללות העברות משדה התעופה למלון, ובחזרה. 

בודרום היא עיר קיט מרכזית לחופי הים האגאי, השוכנת במפרץ המוקף בתים, מסעדות, בתי קפה, ברים, וחיי לילה תוססים, ומציעה חופשה המשלבת היסטוריה עשירה, תרבות, ופעילות ימית. בבודרום ניתן למצוא עתיקות רבות מהמאה ה-4 לפני הספירה, מוזיאון לארכאולוגיה ימית, תיאטרון עתיק ואף את המאוזוליאום אשר נחשב לאחד משבעת פלאי העולם העתיק. בבודרום חופי ים מסודרים ונקיים, פעילויות ימיות של צלילה, גלישה ועוד, מסלולי הפלגה לאי קוס הסמוך, ולאיים נוספים באזור. 

מלונות רבים בבודרום ממוקמים מרחק הליכה מחוף הים, ומציעים לאורחים מגוון פעילויות לילדים, מגלשות מים, בריכות, והפעלות. 
מחיר: החל מ-480$ לחבילה של 3 לילות במלון 4*, על בסיס הכל כלול, לאדם בחדר זוגי, הכוללת טיסה והעברות. חבילה זהה ל-7 לילות, תעלה החל מ- 740$. 


פסטיבל שוקולד באלפים
נקודה מתוקה באירופה- Milka Schoko Fest – פסטיבל שוקולד ענק בלב האלפים המזמין את כל המשפחה לחוויה של נוף ושוקולד ב-5 ביולי 2014 בלודאנז’, אוסטריה. פסטיבל הינו חוויה לילדים אבל בעיקר לאלו שתמיד נשארים ילדים וחולמים על שוקולד טעים ומתוק. זהו פסטיבל השוקולד הגדול באירופה, המתקיים כבר31 שנים באוסטריה, בתחילת חודש יולי, על ידי יצרנית השוקולד הגדולה באירופה, לכבוד מותג השוקולד מילקה (Milka).

הפסטיבל עצמו, שנערך בעיירה האלפינית האוסטרית בלודאנז’ ושיערך השנה ב-5.7.14 הוא חוויה מיוחדת ועשירת טעמים. הוא מתרחש בסמוך למפעל השוקולדים האגדי היושב בין נופי האלפים המרשימים, מייצר שוקולד כבר 127 שנה ומתמחה בייצור שוקולד חלב מילקה מחלב של פרות שגדלות בהרי האלפים. הפסטיבל מושך אליו כ-30,000 תיירים והופך את העיירה וסביבותיה למוקד התרחשות רב מיימדים שכולו שוקולד. 

השנה, ייערך הפסטיבל תחת הכותרתMilka moves,ויכלול לצד למעלה מ-60 עמדות משחק ופעילויות אקשן ואקסטרים לגילאים השונים, גם אומני ושחקני רחוב, ליצנים, קוסמים ועוד. במקום גם יהיו תחרויות קריוקי ותחרויות אינסטגרם, תחרות ריצה של ילדים עם ערך מוסף של תרומה לקהילה, הופעות ענק של מוזיקאים והמון המון פעילויות וסדנאות שוקולדיות. 

הכניסה עצמה לפסטיבל היא חופשית.
הפסטיבל מתקיים בעיר בלודאנז’ (Bludenz),במחוזVorarlberg (מערב אוסטריה, קרוב לשוויץ). 
חופשות בחו"ל, חופשה עם הילדים בחו"ל, אטרקציות לילדים, פסטיבל שוקולד באלפים
פסטיבל שוקולד לכל המשפחה באלפים – מעופפים עם מילקה.

 

 

 בתמונה הראשית: סנטוריני, יוון.


 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה