חליטות התה של"לונדון"

חדש על המדף לקראת החורף- חליטות התה של לונדון מרעננות את שוק החליטות
 
עם בוא החורף מורגש גידול ניכר בצריכת תה, חליטות צמחים ושאר משקאות חמים. חליטת צמחים היא משקה המוכן על ידי השרייה של חלקי צמח ופרי ממינים שונים במים רותחים.
 
מידי שנה גדל אחוז המשתמשים בחליטות צמחים. אם עד לא מזמן נחשבו התה הירוק והשחור לסוגי התה העיקריים, הרי שבשנים האחרונות החלה מודעות גוברת לחליטות תה המופקות מעץ התה בדרכים שונות, ולהן לא רק טעם שונה אלא גם סגולות ייחודיות.
 
בשנים האחרונות נכנסו חליטות תה לשימוש במגוון תחומי החיים, כמו חליטות המיועדות לדיאטה, לחילוף חומרים מהיר, להרגעה ולבריאות.
 
למעלה מ-300 מחקרים  וכתבי עת פרסמו את החומרים המועילים מצמחי המרפא, במקרים רבים כתרופות המיועדות לרפואה המערבית. ניתן לומר שחליטות הצמחים והשפעתן, משתנות מאדם לאדם בשל הרגישות הטבעית והאינדיבידואלית של כל אחד. עם זאת ניתן לייחס לכל חליטה את סגולותיה המיוחדות.
 
החליטות ידועות כתורמות לחיזוק המערכת החיסונית, ובמיוחד בפתחה של תקופת החורף ועונות המעבר. מעבר לכך, החליטות נטולות קפאין ומתאימות לכל משתמש.
חברת מינסטר פודאקס החלה בימים אלה בשיווק חליטות צמחים LONDON FRUIT&HERB COMהמיובאות מאנגליה ומשווקות בישראל. בחליטות לונדון מתיזים על עלי הצמחים והפירות חומרי טעם טבעיים, כאשר טעמים אלה באים במגע עם המים, הם מקבלים את הטעם של הצמח, הפרי והתוסף המיוחד. 
 
החליטות המיובאות משווקות במגוון טעמים: תפוח-קינמון, תות-וניל, קמומיל, ענבי שועל, לימון וליים, דומדמניות כחולות, אפרסק, תפוז, פטל, ירוק ומנטה.  
 
כיום משווקות חליטות צמחים ופירות מסוגים שונים בשקיקים להכנה מהירה (בדומה לשקיקי תה) ויש המכנים אותן בטעות"תה צמחים"למרות שאינן מכילות כלל עלי תה.
 
החליטות משווקות בבתי הטבע, בתי במרקחת ובחנויות המובחרות.
המחיר לצרכן:15-20₪.   
החליטות כשרות לפסח ולכל ימות השנה באישור הרבנות הראשית לישראל.
 
 

אין תגובות

השאר תגובה