חנוכה בבתי המלון של קלאב הוטל

25.11.2010תיירות ואטרקציות

משפחות שמעדיפות לצאת לחופשה משפחתית בחנוכה הרחק מהמולת הפקקים והפסטיבלים במרכז יכולות להתרחק קצת ולבלות את החג הקרוב ברשת מלונות קלאב הוטל שבאילת או בטבריה, בהם גם יתקיימו מספר מופעים ופעילויות לילדים במהלך החג: 

חנוכה בקלאב הוטל אילת
בקלאב הוטל אילת, מכינים לאורחי המלון מגוון פעילויות ומופעים לחנוכה – ארי סאן – שירי ארי סאן, יו יה – שירי להקת כוורת, ובלגן אומנותי – מופע ריקודים בהשראת תוכניות הריקודים.
לילדים -בשעות הבוקר יוצג המופע סינדרלה – מופע מיוחד לילדים מהאגדות.
בכל ערב יתקיים ברחבה המרכזית טקס הדלקת נרות חנוכה בליווי זמר אורח.

חנוכה בקלאב הוטל טבריה 
במלון קלאב הוטל טבריה יתקיימו במהלך חנוכה מגוון פעילויות ומופעים לילדים ולהורים -צוות הבידור של המלון ינעים את זמנם של אורחי המלון במהלך חנוכה במגוון מופעים שמחים וחגיגיים. מופע ‘יפה שלי’- משירי אייל גולן, מופע קרקס אפריקאי היישר מיבשת אפריקה יערוך להטוטים ומופע אקרובטי. כמו כן בכל ערב יתקיים נשף ריקודים מכל הזמנים ברחבה המרכזית. 

מופעים לילדים, פעילויות לילדים ומשחקייה במועדון הילדים יתקיימו ע"י צוות בידור. למי שרוצה להוריד את הקלוריות מכל האוכל הנהדר ששף המלון יכין- הנהלת הרשת מארגנת טיולים מאורגנים לכל המשפחה באתרי תיירות באזור. מידי יום יתקיים ברחבה המרכזית טקס הדלקת נרות חנוכה ושירי חנוכה.

רשת קלאב הוטל העולמית כוללת 5בתי מלון: מלון קלאב הוטל אילת – מלון הסוויטות הגדול בישראל עם700 סוויטות, מלון קלאב אין אילת עם 180 וילות, מלון הסלע האדום אילת עם 110 חדר, מלון קלאב הוטל טבריה עם 310 סוויטות ומלון קלאב הוטל לוטראקי יוון עם 255 חדרים והקזינו כמובן.

לפרטים והזמנות: www.clubhotels.co.il
או בטלפון: 8771*
 

אין תגובות

השאר תגובה