טיול יום הולדת בדרום הארץ

רבים מאיתנו לאחר מעבר לגיל מסוים, מוצאים עצמם מתייחסים פחות ופחות ליום ההולדת ומעדיפים לא לחגוג ואפילו להתבודד.. אצל ילדינו, הפוך הדבר מאיתנו, יום ההולדת הוא אירוע לא פחות חשוב מאירועי בר המצווה ובת המצווה או הגיוס לצה"ל, ויש להם תקוות רבות כאשר מתקרב ומגיע יום הולדתם.

מלבד מסיבות יום הולדת בבית, המעודדות את הילדים לאכילה מרובה ולא נכונה ומעודדות את הילדים בעצם להישאר בבית, כדאי לנו כהורים לנצל את הזדמנות יום ההולדת ולמנף אותה לטובת הקניית הרגלים חדשים לילדינו ולטובת עידודם לצאת ולעזוב את כסא המחשב או הטלוויזיה.

גם בדרום הארץ יש הרבה מה לעשות עם הילדים- ניתן למצוא הרבה אטרקציות לילדים ולשלב אותן בטיול משפחתי ליום ההולדת, העשייה המשפחתית תתרום לרצונו של הילד לצאת מהבית ותעודד אותו להצלחה.

הדרום נעים לטיול לאורך כל השנה פרט למצבי הקיצון במזג האוויר וגם זה תלוי באיזה איזור. כל טיול באזור הנגב, הערבה, מדבר יהודה יכול להשתלב בהצלחה עם ביקור בים המלח ובהחלט ישתלב בהצלחה עם ביקור ולינה באחד ממלונות ים המלח.

באזור הדרום ניתן לבקר בחוות שונות כמו חוות האלפקות, חוות גמלים וכמו חוות סוסים, ניתן להצטרף לתצפיות על ציפורים נודדות,לתצפיות על חיות הבר השונות ולתצפיות כוכבים.. ניתן לטייל בואדיות ובנחלים כמו נחל חווארים לטיול לילי מאתגר, בעין בוקק (בתמונה למעלה) לטיול משפחות כייפי במים באמצע המדבר, להתארח במאהל בדואי לארוחת צהריים ולקפה וגם להשאר ללינה בצימרים מפנקים, או באחת מחוות הבודדים שקמו בשנים האחרונות בנגב.

כיוון שהשטח בדרום מאוד פתוח ויחסית נרחב, טיולי שטח בטרקטורונים וג’יפים מאוד מתאימים ומהנים, ניתן להנות מהפעלות הקשורות ביצירה באדמה, להשתתף בהפעלות הקשורות בחקלאות, לבקר בגנים לאומיים באזור ים המלח, כמו עין גדי ונחל דוד וכן להנות מהמצדה.

אתרי מורשת ותרבות, יקבים, חוויות אתגריות, מסלולי רכיבה על אופניים, טיולי גמלים , טיולי סוסים וטיולי חמורים… כל זאת ועוד אטרקציות מחכות בדרום כך שאם הצלחנו למנף את יום ההולדת ולהפוך את החוויות למסורת, השגנו בעצם עידוד לילד ולימדנו אותו שיש חיים אחרים מחוץ למחשב.

חוויות הילדות הן חוויות הנשארות איתנו לאורך כל הדרך וסיפוק יצירתי ומהנה הם חלק מהכיף של לגדול עוד שנה ושל לחגוג עוד יום הולדת.

אין תגובות

השאר תגובה