טיסה ישירה לאיי סיישל בפסח עם חברת התיירותspiritהפקות עולם

חברת התיירותSpiritהפקות עולם תפעיל בפסח הקרוב מטוס בעל280 מקומות לאיי סיישל, גידול של25% מהשנה הקודמת
 
בשל הביקוש הרב לאיי סיישל בחג הפסח הקרוב, חברתSpiritהפקות עולם, תפעיל טיסה ישירה עם מטוס בואינג777 של אל- על, מטוס מוגדל, בעל 280 מושבים, עם גידול במושבים של מחלקות העסקים והראשונה.
לדבריה של טלי יטיב, מנכ"ל החברה, זו הטיסה היחידה הישירה אשר עורכת6 שעות בלבד ליעד נחשק זה, הטיסה באמצעות אתיופיין ארליינס בוטלה, דרך נוספת להגיע ליעד היא דרך אירופה ועורכת כ-25 שעות. חברת ספיריט, המפעילה את היעד כבר משנת2006, מצביעה על גידול במספר הנוסעים מידי שנה.
 
הטיסות הישירות מופעלות שלוש פעמים בשנה בחגים פסח, סוכות וחנוכה. הטיסה יוצאת ב-15.04.14 (למחרת ליל הסדר) עד ה- 21.04.14 ומציעה חבילה של 6 לילות ו-7 ימים במלונות הטובים והמפנקים של איי סיישל, בחיסכון גדול של זמן.
איי סיישל, טיסות לחו"ל בפסח, טיסות ישירות, טיולי משפחות לחו"ל
 
באיי סיישל אשר ממוקמים באוקיינוס ההודי וידועים בשל האיים האקזוטיים, ניתן למצוא: חולות לבנים, עצי קוקוס, אוקיינוס טורקיז, שווקים צבעוניים, פירות טרופים ומלונות מהמפוארים והיקרים בעולם- במילים אחרות, גן עדן. איי סיישל מתאימים לזוגות, למשפחות ולבודדים אשר מחפשים בילוי במקום מיוחד, מפנק ומהנה.
 
בנוסף, מפעילה החברה שתי טיסות בשנה לאי זנזיבר בטיסה ישירה. יש לציין, כי ספיריט הפקות עולם,  הינה החברה הראשונה שהפעילה את הטיסה הישירה בחנוכה האחרון ותפעיל טיסה ישירה נוספת בחג השבועות שנה זו.
 
החבילות החל מ-3,000 $ לאדם בחדר זוגי לשבעה ימים, טיסה ומלון על בסיס חצי פנסיון במלונות 4 כוכבים ועד 5,500 $ לאדם בחדר זוגי במלונות 5 כוכבים כמו מלון ה-four seasons  ו/אוRaffles Hotel.
 
חברת ספיריט מציעה כל השנה את איי סיישל בטיסות סדירות לחופשה חלומית במיטב המלונות במחירים מפתיעים.
 

אין תגובות

השאר תגובה